Spørsmålsrunde

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Frokostjuice.

Hvem er din beste fiende og hvorfor?

Tja, ikke vet jeg. Har ikke deltatt i de ordentlige krigene enda og stort sett gått mot enkeltspillere.

Må derfor svare Laspo - ikke pga. ferdighetene men fordi han hadde enorme mengder deff tidlig i spillet, blant annet over 40% av verdenens TK til og med et stykke ut i spillet.

Kommer Bongo til å bli første til 1 mill poeng? Isåfall, hvorfor ikke? Hvem hindrer han?
 

Bjorni499

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Tja, ikke vet jeg. Har ikke deltatt i de ordentlige krigene enda og stort sett gått mot enkeltspillere.

Må derfor svare Laspo - ikke pga. ferdighetene men fordi han hadde enorme mengder deff tidlig i spillet, blant annet over 40% av verdenens TK til og med et stykke ut i spillet.

Kommer Bongo til å bli første til 1 mill poeng? Isåfall, hvorfor ikke? Hvem hindrer han?

Ja, han blir første til 1 mill poeng.

Hvordan ser stammerangeringa ut om 1 mnd? (topp 5)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Frista til å si Tvutt, men ender vel på Geir201.

Vil noen på nåværende topp 10 ende øverst til slutt?
 

DeletedUser

Guest
Jepp, rank 4 vil nok stå som vinner til slutt.


Har du gjort noe på v14 som du angrer på? evt hva?
 

DeletedUser

Guest
TR.

I Baron ble vi nylig jenteløse og trenger i den annledning å gå til anskaffelse av nytt kvinnfolk. Det er ikke så lett som man skulle tro, så derfor har jeg som leder bestemt at en, eller flere spillere i Baron skal gå gjennom en kjønnsoperasjon slik at kjønnstabellen blir litt mer balansert. Hvilke(n) spiller(e) i Baron skal gå gjennom operasjonen? Kom gjerne med en begrunnelse.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vil nok si alle, mest fordi tw trenger flere jenter:)

Hvilken spiller mener du er den vanskligste å adle ned?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Meg selv. Det kan bli vanskelig og adle egne byer, de skifter liksom ikke eier.

Hva synes dere om mulighetene til Baron etter de siste hendelsene som har rystet hele europa?
 

DeletedUser

Guest
Ganske gode, de er fortsatt en oppegående gjeng. Samt at Heine er som Jesus, han står opp igjen 3dager etterpå.


Hvem er den morsomste spilleren du vet om på v14 og hvorfor?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Sylphida, selv om kontoen nå er innadlet. Hvorfor? Jo, fordi hun hele tiden kommer med noen gode vitser for å vekke opp stemningen i chatter.

Hvem er den beste spilleren på v14 atm?
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ikke lett spørsmål, masse bra på V14. Men når han gidder må jeg si Brian Clough.

Hvor mye har sommerferien påvirket din progresjon?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ikke lett spørsmål, masse bra på V14. Men når han gidder må jeg si Brian Clough.

Hvor mye har sommerferien påvirket din progresjon?

Vel, i en 2 ukers periode sank jeg fra rank 4 til 14 ca. Har generelt vært mye mindre aktivitet, men hadde det ikke vært for at det var slik med alle andre også hadde jeg vært mye lengre nede. Er ikke mange timene jeg har spilt om dagen i ferien, selv om det kanskje virker slik.

Hvem har skaffet flest våpen på V14, evt. hvor mange? (første er litt vanskelig å svare på)
 

DeletedUser

Guest
Tja, kanskje han Mount And Blade, om paladin har vært i forsvar en del.



HVa er dine tanker om krigserklæringa som nå endelig offentliggjorde at det er kriging på v14?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Mine tanker om krigserklæringa er at du prøvde og være veldig morsom, og få med flere innslag fra andre folk som også prøvde å være morsomme!

[SUP]Ok, det var litt morsomt.[/SUP]

Hvem av topp 5 spillere tror du er der/ikke er der om 3 måneder? Begrunn!
 

DeletedUser

Guest
bongosteen, med mindre han finner seg en ny stamme. -TH- er vel et synkende skip akkurat nå.

Er det mulig å få kv hos noen i -TH- så jeg kan snipe mine egne tog? Virker som om ingen har lært dere sniping. Blir faktisk ganske kjedelig i lengden når jeg får alle byer jeg prøver meg på.
 
Topp