Spørsmålsrunde

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Hvorfor spørre om off-topic-ting i en spørsmålstråd som på andre verdner har fokusert inn imot ting relatert med den verden forumet sikter til?
Fordi det ikke er mer å spørre om/den som spør er for lite kreativ, slik som meg. Vi har jo allerede en god oversikt over hvem som leder da og da, stammer og spillere på topp 5, OD-rangeringer, plasseringer, hvem som vinner osv osv. Bedre med noen off topic-spørsmål i blant enn at den som hadde tenkt til å kommentere unnlater det... :)

Hvorfor spurte Tvutt uten å svare på et tidligere spørsmål?
 

DeletedUser

Guest
Luapix er vel et godt tips der.


Hvor mange byer adlet Tama igår?
 

DeletedUser

Guest
Når vi bestemmer oss for å bruke adels.

Kommer top 5 stammer til å være der lenge?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Meg??

Governator har kastet inn håndkleet. Vil det få noen innvirkning på moralen i TH ?
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
The Governator kastet ikke inn håndkleet. Kontoen merget med Myth og Sup etter lange forhandlinger om PP :D
Resten av stammen kommer Bongo til å internadle, for å ta igjen førsteplassen. Da vil Bongo kontoen slettes på grunnlag av IRL problemer.
Det viktigste er tross alt å gi seg på topp :)

Hvem er den sterkeste diplomaten på V14?

//Pelle
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Legenden og Robert synes jeg gjør en god jobb, fremstår ordentlig og fristende (Robert lovet med Kenneth sine pizzaer om jeg byttet side, det er den egentlige grunnen).

Hvor ofte fester Gard?

Forresten, noen som spiller Premier League Manager (TV 2)?
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Du mener vel når han ikke fester?


Hvorfor tror dere "små"stammer joiner TH sin side når det er så tydelig at de blir dolket i ryggen når TH ikke lengre har behov for deres hjelp?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Du mener vel når han ikke fester?


Hvorfor tror dere "små"stammer joiner TH sin side når det er så tydelig at de blir dolket i ryggen når TH ikke lengre har behov for deres hjelp?

Hva får deg til å tro dette? Jeg kan ærlig innrømme at vi har stort behov for hjelpen dems. Og jeg kan også si at det ikke alltid er DE som kontakter oss, men også omvendt. :)

Hva er grunnen til at flere tror dette?
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
E nu ikke vits av små stamma å joine MyTH-SUP sia da dem allerede ha en ledelse og oddsn på si sia. Bedre å hjelpe underdogza...

Vinn Tromsø IL i dag?
 
Topp