Spørsmålsrunde

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Kristin,

@agentsicer, jeg tokk tiden mellom din post, og slutten av hp6, lett som bare det.

Hvem er den beste spilleren på v15 og HVORFOR?
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig vanskelig å si, men tror kanskje det er enten Jato Link eller runinter.

Beste deff-spillerne på v15?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
denne må jo nesten gå til don,
med second thoughts på seyda kanskje?

Beste off spiller?
 

DeletedUser

Guest
Vil si at Oliversen har gjort en imponerende jobb sålangt!


Hvem blir først til 1 mio ODa på v15?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Agentsicer47 er på første det er viktigst.
Donslalsk
Tvutt
Jato Link
Han som adler ned Dr.Evil

Hvor spiller Are? o_O
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Dr evil!?


Hvordan ser stammerangeringen ut om 2uker? Hadde satt pris på objektive svar med god begrunnelse :)
 

DeletedUser

Guest
1.dFekt
2.Teemo
3.-UW-
4.TuF
5.Ninjaz
6.T-D
7.SD
8.Murder
9.~TWoL~
10.ToD
Gidder ikke videre og mer detaljert :3
Grunnlaget for de endringene gjort her er mtp. antall spillere/byer og hvem som har virket mest aktive. Vi i ~TWoL~ har vokst jevnt og trutt på ganske kort tid til 10. plass, og først nå i det siste har vi virkelig begynt å få vekst i antall medlemmer (foreløpig 8, snart kanskje 9)

Hvilken stamme har lysest framtid til å nå topp 5 om 2 måneder?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ingen regler/forplikelser, dobbelt så mye morro (?)
Nei. Det er feil.

Når faller Teemo?
Tviler på at de faller med det første. Hva som vil skje i fremtiden kan gudene vite.

Q: Forstår du hva som ligger bak stammenavnet "Twice the Fun"?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Kanskje det ikke var noe morro å se på hvordan Teemo og Uw fikk bank av dfekt, som var klart mindre? men det er mere morro nå?


hvor lenge tar det før teemo folk slutter å slenge med leppa på off forum og faktisk starter å bevise seg ig?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg vil si noen Teemo spillere har mer enn overbevist meg om at det er en haug med gode spillere der. Hvis du sjekker litt stats så ser du at masse som dFekt adler, blir readlet.

Hvorfor et slikt mysterium bak et stammenavn? (Twice The Fun)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Teemo / UW var jo dobbelt så store som dfekt en stund så skulle bare mangle at dem klarer å gjøre motsand xd!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg vil si noen Teemo spillere har mer enn overbevist meg om at det er en haug med gode spillere der. Hvis du sjekker litt stats så ser du at masse som dFekt adler, blir readlet.

Hvorfor et slikt mysterium bak et stammenavn? (Twice The Fun)
((Siden DON ikke stilte et spørsmål, svarer jeg på ditt før jeg stiller et nytt))

Jeg mener ikke det er noe mysterium bak. Overrasket at ingen har forstått det enda, for å være ærlig. Jeg skal gi dere et lite hint i mitt eget spørsmål.

Hva har vi på Jato Link gjort to ganger på V15?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
((Siden DON ikke stilte et spørsmål, svarer jeg på ditt før jeg stiller et nytt))

Jeg mener ikke det er noe mysterium bak. Overrasket at ingen har forstått det enda, for å være ærlig. Jeg skal gi dere et lite hint i mitt eget spørsmål.

Hva har vi på Jato Link gjort to ganger på V15?

Adla fra Helene95?(wasntme)

Hvorfor er det så morsomt å adle by fra Helene95?
 
Topp