Spørsmålsrunde?

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tja, det er vel sannsynligvis nok olje til at vi kan kjøre over dere en gang til :)

Hvem innenfor topp 20 er den neste til å falle utenfor?
 

DeletedUser

Guest
borrriss er egentlig bare en nyrik russer med mye pp...

Hva er favoritt scriptet ditt?

ikke vær slem, har da alltid vært styrtrik med masser av PP. faktisk så er det jeg som eier Innogames, og får derfor en god del goder. bl.a. så gjør troppene mine 2x skade.

Hvor mange fakes skal til for å tilsvare en nuke, hvis alle bygninger bortsett fra kirke er på maks? lol
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
JEG er den beste solospilleren. Ingen kan bevise det, forr dere vet ikke hvem jeg er :)

jeg skal si deg at du ikke er den beste solospilleren... Jeg vil si at Robert hadde tatt deg 1000/1000 ganger ;) og er mange andre også.. men Robert var den første solo spilleren jeg kom på, selv om han ikke er alene på v16 ;)

--------------------------

spørsmål:

Hvor mye olje kommer Norge til å ha igjen når v16 slutter? Eller rettere sagt: Hvor lite

njaaa tror ikke det vil være så lite igjen :) derimot tror jeg ny olje blir funnet innen den tid...

Happybucket vs Retarded
 

DeletedUser

Guest
Svar på spørsmål og still et nytt. Hvor vanskelig er det å følge såpass enkle retningslinjer for en tråd?
 

DeletedUser

Guest
Ikke overvurder enkelte TW spilleres kompetanse ;)

Hvem er den mest lovende spilleren på V16?
 

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det er vel uten tvil meg som tok en runde..

Farmer du mer eller mindre på denne verden enn på tidligere verdner`?
 

DeletedUser

Guest
Like lite som alltid.


Hvem er den mest plagsomme naboen din og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
1 for dem som ikke er i Invi eller HAHA

Hvem er den viktigste spilleren for Invi?
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Happybucket siden han sprer glede (alle blir happy (giggle)) og er en flott samarbeidspartner. Han sørger for at små spillere som meg kan vokse opp og bli stooooore :LOL:

Er det ingen andre stammer enn Invi og Haha som kan slå fra seg på v16?
 

DeletedUser

Guest
Jo, det er det nok. Problemet kan nok være vinnerkravet om ODa. Derfor er sjansen for flere utbryterstammer etterhvert litt mindre.


Hvem ser du mest opp til hos din fiende eller medlem hos en annen stamme enn din og hvorfor?
 
Topp