Spørsmålsrunde

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fordi de synes han er så fordømt viktig, og sikkert noe med diktatur-lederskapet igjen :p

Hvorfor mener alle at Sondre hacket *Stark*? Gi meg et begrunnet og utfyllende svar, og helst svar noen som har peiling!
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Noen logget inn på stark om natten, brukte alle pp, sente alle tropper på Tw-guiden oG sendte alle stark sine ressurser til Sondre.
I tillegg har sondre innrømmet å ha logget på stark tidligere på verden-Passordet var ikke blitt endret siden sondre spillte dual på kontoen på v14,
Og toppen av kransekaka er at sondre sier han ikke gjrde det selv, men vet hvem som gjorde det.

Sverd eller tk?
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Ikke jeg

Grunnen til det er fordi han er den eneste som gidder å diskutere med Nice folka!

Hvem rekrutter inn juca chaves?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Uhm, vi er alle best.

Mao Zedong
Sarumann
Don Jon
Bacardi Razz
Zimpley

Hvorfor påstås det at jeg tar all stammens def?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Fordi du ligger midt i 24/7 sitt cluster. Nei, du har nok ikke hele Nice's def, men en god del har du nok!

Hvor lenge er det til Aatto blir adlet ned?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Mao Zedong
Sarumann
Don Jon
Bacardi Razz
Zimpley
Denne listen mangler noe vesentlig, nemlig meg.

Aatto blir adlet ned om 6 dager, 12 timer og 48 minutter. Med mindre vi gjør noe drastisk for å redde ham.

Hvorfor skriver verken 24/7 eller Power et propagandasvar på min propaganda? Dere må jo også propagere litt. Det er da det er gøy!
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
24/7: Herr granpa, Tomkalidiesel, frimag, lilleulven og rimmingtown(ego)
power: Terminator, fakenickern, lex, magicdude og blezebub(tipping på alle)

Skal få fiksa propaganda jeg!

Hva skal temaet for propagandaen til 24/7 være? NICE hadde buss
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hva med gressklipper-bil? Sånne er litt kule synes jeg <3

Hvem blir Powers neste offer?
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Hva med gressklipper-bil? Sånne er litt kule synes jeg <3

Hvem blir Powers neste offer?

De vil ikke rekke å få noe "nytt offer" før de er blitt offeret selv ;)


Hvem har skuffet deg mest på verden 18 så langt og hvem har imponert deg mest? - Begrunn!
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
De vil ikke rekke å få noe "nytt offer" før de er blitt offeret selv ;)


Hvem har skuffet deg mest på verden 18 så langt og hvem har imponert deg mest? - Begrunn!

Skuffet mest: Lemmy, mener det er latterlig å faktisk bruke så mye penger på et spill og ligge på 9ende plass, men han får nå¨gjøre hva han vil med sine egne penger.

Imponert mest: Terminator, viste han var meget god, men ikke så god som han beviser gang på gang.


Hvorfor tror alle i Nice at de er best når de av top 3 stammene har dårligst snitt pr. spiller og Power vokser fra dem?
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Fordi vi har ett bedre utgangspunkt på kartet, og vi ikke har behov for å prøve å rekrutere fra fienden.

Hvorfor tror lexington at poengvekst er alt?
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Fordi vi har ett bedre utgangspunkt på kartet, og vi ikke har behov for å prøve å rekrutere fra fienden.

Hvorfor tror lexington at poengvekst er alt?


Jeg tror nok ikke det er alt, men det viser nå litt om hvem som har størst byer (og størst gård?(og mest tropper))? Så det vil jo vise litt.



Hvem er den mest undervurderte spillern på v18 (og hvorfor)?
 

DeletedUser

Guest
Nice er gode på og få uvenner

hvem spiller- (stamme) vinner først, et kontinent ?
 
Topp