Spørsmålsrunde

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
De vil gå sammen mot Nice... De ønsker sikkert ingen 3-sidig krig (eller tør ikke).

Hvem er neste til å bli rimmet i denne krigen?
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Fordi vi er meget gode i multitasking ^^ :LOL:

Spiller utenfor topp 50 med lysest fremtid?
 

DeletedUser

Guest
Fordi vi er meget gode i multitasking ^^ :LOL:

Awesome! :) Vil det si 10% TW og 90% forum for å se hvorfor dere gjør det så dårlig ellers? :awesome:

Spiller utenfor topp 50 med lysest fremtid?

Lysest utenfor topp 50? Listen er ganske lang den egentlig. You haven't seen nothing yet!! ;)
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Kommentar til Md: Adlinger så står det 2-2, det at vi adlet før krigen ble erklært endrer ikke det faktum at vi har adlet av dere.

Siden mD ikke stilte spørsmål får jeg komme med ett:

SjokoladeIs eller Jordbær?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Kommentar til Md: Adlinger så står det 2-2, det at vi adlet før krigen ble erklært endrer ikke det faktum at vi har adlet av dere.

Siden mD ikke stilte spørsmål får jeg komme med ett:

SjokoladeIs eller Jordbær?

Jeg foretrekker OnTopic-Is

Hvem får DF idag?
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Hvorfor tok 24/7 Sondre inn?

De spilte mot han på v11 når de tapte, de syntes vel han var en god motstander den gang og ville ha han med nå :D


-


Stammen som vinner denne verdenen, eksisterer den idag? eller blir den lagd senere ved merging og/eller nye spillere. Hvis ikke- hvem vinner?
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tror ikke den eksisterer ennå. Men om jeg skal si hvem jeg tror har størst sjanse av de nåværende, må nok nice få min stemme.

Hvem er neste målet til TW-guiden
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fordi du sier du vet hvem som gjorde det, men ikke vil si hvem det var. Eller så er bare problemet at du ikke hacket den, men bare logget inn der med pw. Dog skal ikke slikt egentlig bli diskutert her.

Når kommer en aksjon fra enten Nice, Power eller 24/7?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
En viss person som hacket en bruker i Nice.

Hvem blir første som går grå av topp 20?

du?

takk for infoen nå veit jeg at jeg trenger deff :D

hvorfor tror alle jeg faktisk hacka stark? når jeg faktisk ikke gjorde de??


Han sa hans neste mål var han som hacka *Stark*, så sier du at du trenger deff? Da innrømmer du vel selv at du hacka kontoen, ellers hadde du vel ikke trengt deff? :p
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Terminator, Er en helt til å ordne aksjoner og skrive guider. Kan også nesten alt innen tw, har også nylig tatt en by av fienden(Nice), ligger høyt oppe på rankingen, har farmet mye og er online hele tiden.


Dårligste spiller på topp 10? Begrunn
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Terminator, Er en helt til å ordne aksjoner og skrive guider. Kan også nesten alt innen tw, har også nylig tatt en by av fienden(Nice), ligger høyt oppe på rankingen, har farmet mye og er online hele tiden.


Dårligste spiller på topp 10? Begrunn


Lemmy, fordi han ikke hadde vært der han er i dag uten PP-funksjonene. Uten PP-funksjonene hadde han fortsatt ligget laaaaaaangt nede på ranglisten. Han har kjøpt seg poengene sine, og ikke jobbet hardt for dem!

Hvorfor taper Nice byer så fort?
 
Topp