Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Hjemme han.

0bd57b429da9f94b5b9780f9c7fa2dbb.png

Spørsmål: Av hvem da?
 

DeletedUser

Guest
Dette blir min siste verden ja. Så etter v18 slipper dere meg.

Når blir v18 ferdig?
 

DeletedUser

Guest
En gang TW, alltid TW.
Skal calle deg inn neste gang en stamme trenger chaos (kyss)

Jeg trenger ikke å vær på tw for at det skjer, du klarer jo det fint alene du.
Hvis folk ønsker meg tilbake så er det for å holde sånne som deg i ørene.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
v18 blir ferdig etter nyttår.

Nevn en i Power og en i ODA som har kjempet best i denne krigen så langt.
Nevn en i Power og en i ODA som dere tror vil kjempe best i denne krigen videre.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det er vanskelig å svare på, fordi det er flere som kan nevnes.. I ODA er det likevel en jeg ønsker å nevne, en som i mine øyne, har utmerket seg. En person, som får mye kritikk av fienden, men makan til innsats skal det letes lenge etter. Ikke mange som gir så mye til stammen, som det Xandor. gjør. Han er den mest lojale av de lojale, og er villig til å gi det som skal til, for at stammen skal lykkes.

I Power er det vel ikke noen som utmerker seg spesielt. Jeg er imponert over at Zara har giddet forsvare seg så lenge som hun har gjort. Ellers har jeg ingen formening om hva de andre bedriver.

Vanskelig å skulle utnevne en person jeg tror vil gjøre det best videre... Samarbeidet i stammen er det viktigste framover, og et samarbeide innebærer flere personer. Derfor lar jeg det stå åpent. Skulle det være noen som ønsker/har mening om dette, så er det jo fullt mulig å dele det med oss andre.

Hvorfor flyr Aurora ut og inn av Power til stadighet?
 

DeletedUser

Guest
Fordi det er gøy ;)

Hvorfor trenger ODA spoiner,stoler de ikke på egne ferdigheter ?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Vi trenger ingen spioner, men kan vel spørre dere i Power om det samme :mehe:

Hvorfor har Power forsøkt å spionere på ODA? :LOL:
 

DeletedUser

Guest
For meg skal de få spionere så mye de vil uten att det vil være til noe nytte..
Samme gjelder vell for ODA også om noen prøver å spionere så det til ingen nytte (no)

Stemmer det att Rebell er kjent for leave sin stamme til stadig når h*n ikke får viljen sin? (hørt rykter om att h*n bedrev som nå, på v2 også? Noe likt i hvertfall):hmm:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kolberg

Hvorfor bryr dere i ODA dere om hvorfor folk spiller på v18?^^ Og i tilleg har spurt om folk kan slette kontoen sine
 
Topp