Spørsmålsrunde

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Ojojoj, den blir vanskelig.. Mye som har skjedd i løpet av verdenen, men det må være en av følgende hendelser:

- Mary Kay går fra Nice til ODA
- OIM går fra å være ODA-allierte til NICE-allierte
- NICE/OIM sin aksjon mot Lilleulven (Nåværende Afroki). Dette var vel første gang NICE/OIM snudde krigen til sin favør
- ODA sin aksjon mot Bermuda. Denne aksjonen snudde krigen til ODA sin favør igjen
- MDs adling av Heartbreak. Eieren var på ferie i tillegg til at det ble litt kv-drama, noe som gjorde at kontoen forsvant på kort tid (etter press en lengre periode)

Ellers har det jo også blitt en del drama på slutten her, men det har vel strengt tatt ikke endret verdenen så mye, da ODA ville gå seirende ut uansett.

Hvor lenge er det siden v18 startet nå?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Snart to år siden.. fyyyy... så lenge?? Tiden flyr :idea:

Vil v18 avslutte akkurat på to-års dagen?
 

DeletedUser

Guest
V18 avsluttes nok ikke akk på 2-årsdagen den 3.april 2016 :luck:


Klarer ikke ODA få adlet vekk meg før den tid ,virkelig ????
 

DeletedUser

Guest
Siste by på V18 adler Skaret.

Noen flere enn meg som jubler over forlenget fredsperiode i jul og nyttår ?

(whew)
 

DeletedUser

Guest
God jul

Får no bare ønske alle God jul jeg da.
Og husk: Jula varer helt til påske.
 

DeletedUser

Guest
sier forræderen over alle andre forrædere :p

Ekspertens uttalelse!

For og bli ekspert, må man ha inngående kjennskap til hva det vil si og bruke sin innflytelse på Moderasjonsrollen. Og bruke den til og manipulere og bruke sin rolle til og fremme hat mot andre spillere.,
Så med andre ord, ekte kjennskap til forædereiske roller.
 
Sist redigert av en moderator:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
hva i alle dager prater du om? jeg er ikke moderator på v18, jeg er forhenværende spiller og ordinær bruker, og har all rett til å skrive det jeg gjør. at du blir dratt frem i lyset som det trollet du er, er ikke brudd på noen regler. den eneste som forsøker å manipulere noe her, er deg, og det gjør du på en så feig måte som overhodet mulig, bare fordi jeg kaller deg ved ditt rette navn, løgner og backstabber. tåler du ikke høre sannheten, så vær vennlig å slutt å slenge ut løgner om alt og alle.
 

DeletedUser

Guest
hva i alle dager prater du om? jeg er ikke moderator på v18, jeg er forhenværende spiller og ordinær bruker, og har all rett til å skrive det jeg gjør. at du blir dratt frem i lyset som det trollet du er, er ikke brudd på noen regler. den eneste som forsøker å manipulere noe her, er deg, og det gjør du på en så feig måte som overhodet mulig, bare fordi jeg kaller deg ved ditt rette navn, løgner og backstabber. tåler du ikke høre sannheten, så vær vennlig å slutt å slenge ut løgner om alt og alle.


Hallo du stjernegutt,du eier da ikke sannheten,selv om du skilter deg med mod-tittel ??????
Skjerpings!!!!!!!!!!!!!!!


Rotta sprer ikke løgner,det er det du og andre som gjør,og værre blir dere,da dere ikke klarer å manipulere Rotta..........
 
Sist redigert av en moderator:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg er ikke moderator her på dette forumet. og jeg eier ikke sannheten, det er nok rett, men det jeg sier om rottenikken, kan mange bekrefte. at du har sluppet å oppleve det, kan du prise deg lykkelig for. kanskje han har noen kvaliteter som ikke synes godt under all skitten. men for mange er han en spiller som bruker skitten diplomati for å ødelegge spillet for mange, som gjemmer seg bak andre når hans feige utspill kommer frem i lyset. ikke en eneste verden han har spilt på, har han klart å spille et ærlig spill.
 

DeletedUser

Guest
Hans varemerke er rent spill,så det er vel det som gir de uærlige noe utfordringer ?
 
Topp