Spørsmålsrunde

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Beklager, det er mer sånn "le av"-humor

Hvordan ser sommerplanene til OIMfolket ut?
 
Sist redigert:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
At jeg har vært dårlig med dodgingen de siste dagene betyr ikke at jeg har gitt opp. Noen dager har jeg lov til å ha fri.

Men for all del. Bare tro det :)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
At jeg har vært dårlig med dodgingen de siste dagene betyr ikke at jeg har gitt opp. Noen dager har jeg lov til å ha fri.

Men for all del. Bare tro det :)


Du har ikke råd til å ikke dodge du har heller ikke noe særlig til stacks gjør du ikke noe snart så står du uten tropper i k44 med gårdene i lvl 1. Hva skal du da gjøre når jeg sender de 300 adelsene som står rett i fronten mot deg. ?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Stopper deg ? Hva gjør du når jeg kjører på mot deg ? Ignorere alt ?

Men ja. Ikke min feil at jeg ikke er så sykelige opptatt av TW som for eksempel du.
 

DeletedUser

Guest
Roger ikke alle kan sitte inne på tw 24/7 :S mange har et sosialt liv i tillegg til tw vet du(nod)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Stopper deg ? Hva gjør du når jeg kjører på mot deg ? Ignorere alt ?
Det er da bare å kjøre på mot meg det vis du har baller nok til å prøve skikkelig ;)

Men ja. Ikke min feil at jeg ikke er så sykelige opptatt av TW som for eksempel du.
Sykelig opptatt av tw ? jeg bruker knapt mere en 1-3 timer sammenlagt per dag kan ikke akuratt kalle det sykelig opptatt av tw ^^
....
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Du kan kalle det hva du vil, men vi har ikke mulighet til å være på TW til alle døgnets tider som deg.
Så der ligger fordelen din, om du ikke viste det.
 
Topp