Spørsmålsrunde

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Du kan kalle det hva du vil, men vi har ikke mulighet til å være på TW til alle døgnets tider som deg.
Så der ligger fordelen din, om du ikke viste det.


Å jeg sover på dagen da dere er på der ligger fordelene deres, og det med at dere tror jeg er på tw til alle døgnets tider er en stor fordel for meg for da kan jeg sove tryggt mens dere er for redde til å sende. ^^
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Joa, men tenker på at du selv kan styre døgnet ditt. Altså når du skal være våken og når du skal legge deg, og det kan ikke de fleste av oss.

Og det at folk ikke tørr å angripe deg er vel bra? :hmm:
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Kan bekrefte det at Roger ikke er på 24/7.
Vi maser på han til å logge på for og sende ut tog mot barbz(OIM byer).. Sier vel litt? ;)
 

DeletedUser

Guest
Noen som er keene på å avgjøre v18 i en 1v1 duell? dere kan få velge hvilken som helst konto og spiller vs min konto babaganoosh, tapene part sletter seg :=) do u dear?
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
kan du ikke like gjerne bare slette kontoen med en gang da, så slipper vi å vente på slikt tull.
 

DeletedUser

Guest
Noen som er keene på å avgjøre v18 i en 1v1 duell? dere kan få velge hvilken som helst konto og spiller vs min konto babaganoosh, tapene part sletter seg :=) do u dear?

Ser at MAB tar deg fint alene, så du kan jo bare sette den på slett da^^
 

DeletedUser

Guest
1. kan ikke se at mab tar meg så lett? er ikke vits i å deffe opp 5-6byer omringet av 200mab byer? 2. er litt vanskelig og spille når jeg har kv for 13stk
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal jeg søke meg inn til oda når jeg har vært der? synes oda var en perfect stamme jeg, men synes det var litt trist at vi/dere vant såpass lett. Trodde jeg skulle gi dere lit motsdand men var litt demotiverende å sitte kv for 3/4 av stammen:(
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Hvorfor er folk så sikre på at jeg skal gi opp ? :/

ska1_zps2f3ynup2.png



ska2_zpspm6d4rrj.png
 

DeletedUser

Guest
MD

Når faller WSS under 4 mio?

Artig å lese tilbake på denne nå når mann med hevet hode kan si att DU tok feil, og att WSS aldri gikk under 4 mill ^^,

"Well fought" av SKandyzz guttene og sammarbeidet deres med ex-NICE spillere fra nord, men det var i det totale til ingen nytte...(party)

7070145.jpg
 

DeletedUser

Guest
Jepp, du gjorde en ekstremt god innsats, selv om vi var rimelig sikre på at du kom til å falle til slutt. Mulig at den dualen du fikk inn var vendepunktet? Uansett, ekstremt godt jobbet :)
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Artig å lese tilbake på denne nå når mann med hevet hode kan si att DU tok feil, og att WSS aldri gikk under 4 mill ^^,

"Well fought" av SKandyzz guttene og sammarbeidet deres med ex-NICE spillere fra nord, men det var i det totale til ingen nytte...(party)

7070145.jpg

Det e galt om du fikk en boner av det ja, men om det tenner deg, så good for you?
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Hva skjer med at Power er tilbake på v18? Og hva er greia med den andre utbryter stammen? Hva skjer på v18 for tiden egentlig?
 
Topp