Spørsmålsrunde

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Hehe, må jo si jeg visste det når du sier det slik :p Måtte jo se om andre også visste :D

Vi vet faktisk ikke helt hvem som spiller på Kim K. H*n kaller seg krycks på skype.. Det er liksom alt vi vet om personen(e) på kontoen.

Vinner Magnus Carlsen Shamkir Chess turneringen?

Ja

Er UC redd for å tape v22 og e det grunnen for at han ikke ska start der?
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Neppe

Hvem hadde vunnet av UC mot Habbo+moa?
(2 mot 1 for å skape litt jevnere odds såklart (kyss))
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
vanskelig å gangbange noen alene.

UC er ikke Solo, da Solo er en brus og ikke en bruker på ett nettspill.

Hvordan går det med deg?
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Hvordan går det med deg?
Småtrøtt, sulten og egentlig litt lei. Gleder meg fælt til helg!

Dør UC før v22 tarter?
Jeg kommer neppe til å dø før v22 starter. Det at jeg skal dø er vel å gå litt langt.
Men om habbo mente at jeg kom til å bli adlet ned før v22 starter så kan det fort skje, dersom jeg ikke gidder å deffe opp meg selv lengre eller slutter :p

Hva finnes mellom UC og jord?
Jeg måtte bare svare på denne også. Mellom UC (kontoen) og jorden finnes tropper som er blitt slaktet. Jeg mener profilbildet in game illustrerer det ganske bra :)

Hvordan ville v21 sett ut dersom JoaKing fremdeles var blant oss? Begrunn.
 

ugle99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Hvordan ville v21 sett ut dersom JoaKing fremdeles var blant oss? Begrunn.

Ctrl. hadde fortsatt eksistert med JoaKing som leder. Ctrl. hadde rekruttert HankVH og brutt alliansen med ORM. De nye alliansene ville vært: Aristo og ORM vs. SW4G, CTRL., Xion/4PLAY, JFF og NATO. Storebrors internadling hadde ikke fått så stort fokus og overalt på forumene hadde det vært Jato vs. RV

Hvorfor sluttet HankVH?
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Er det noen av de mindre stammene el. Spillerene som har mulighet til å vokse & har potensial til å endre på krigen av det dere har sett til nå ?
 

cofagrigus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Noe arogant svar ? ;)

Men verdenen blir nok å vare en stund. ikke ferdig før sent i 2016, Aristo vil nok etterhvert møte mer motstand, spessielt sommeren vil bli hard da dette er et tidspunkt hvor det er mye kv'er ute å går, mange som gir seg og generelt lite aktivitet. Klarer den litt mindre aliansen å utnytte dette faktum så kan vi fort se at krigen jevner seg voldsomt ut.


Hvorfor er Vigilante så bombe sikker på at ingen utenfor toppen ikke kan komme til å forandre denne verdenen ? Vår kjære jokke burde kansje se så langt at det ikke bare er poeng og tropper som er utslagsgivende ;)
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Jeg er ikke arrogant, men jeg er selvsikker ^^

Nei, men helt seriøst - sommeren er en tid der mange mister motivasjon, blir inaktive osv. Derimot er det ingenting som tyder på at dette er verre i Aristo en si for eksempel SW4G. Nærmere tvert imot. Vi får bøttevis med rapporter fra SW4G spillere der varehusene er fulle, mange spillere dodger ikke med off troppene sine engang når vi nuker. Vi møter INGEN motstand! Hvordan kan du da tro at det er vi som kommer til å møte veggen? Aristo har 29.9% verdensdominans. Det er nesten 1/3 av verdenen. Hele topplista er fylt med Aristo spillere, og den eneste spilleren fra fienden som er høyt oppe er det nesten kun pga. internadling. Ikke blir sur her Storebror, men 50% av byene dine er tatt fra stammefrender.

Derimot tror jeg verdenen kan vare en stund til, men det er kun 1 person som virkelig har mulighet til å snu krigen helt om. Det er selvfølgelig Robert - som nå spiller på HankVH. Han har lært meg på en verden før at vi ikke skal ta noe for gitt. Likevel er jeg veldig sikker på at INGEN av de MINDRE spillerne har noen kjangs til å gjøre noe utslag. Det er altfor seint IMO. Med unntak av Just Testing da, som kan adle hele verdenen alene hvis han gidder.

Til ditt siste punkt - "det er ikke bare poeng og tropper som er utslagsgivende".. Joa, det er selvfølgelig andre ting også - som samarbeid, aktivitet og ferdigheter. Men for at disse skal ha noen som helst virkning, må man ha TROPPER, og for å få mer tropper trenger man flere byer - og dermed mer poeng.

Er fake kongen utenfor topp 25 og ønsker å gjøre en impact? :)
 
Sist redigert:

cofagrigus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
For å unngå å svare på ditt spørsmål, så er TW et mye mer komplisert spill som også kan kjempes på flere områder en slagmarken, og derfor uten behov til store mengder tropper. Grunnen til at jeg tror Aristo vill bli rammet hardest, er at de har flest store kontoer. Noe som gjør det vanskeligere for en KV å sette seg godt nok inn i en vær situasjon på en ukjent konto en det vill være for en kv på en liten konto.

Det er uansett lenge til serveren nærmer seg slutten og merk mine ord. Hvertfall 2-3 spillere som du mener ikke har en betyidning, vill være i stand til å gjøre seg bemerket og muligens endre verdensbildet i en viss grad(jeg sier ikke nødvendigvis at det er meg). Når det kommer til meg om jeg er utenfor topp 25 skal jeg la andre svare på det.
 
Sist redigert av en moderator:

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
For å unngå å svare på ditt spørsmål, så er TW et mye mer komplisert spill som også kan kjempes på flere områder en slagmarken, og derfor uten behov til store mengder tropper. Grunnen til at jeg tror Aristo vill bli rammet hardest, er at de har flest store kontoer. Noe som gjør det vanskeligere for en KV å sette seg godt nok inn i en vær situasjon på en ukjent konto en det vill være for en kv på en liten konto.

Det er uansett lenge til serveren nærmer seg slutten og merk mine ord. Hvertfall 2-3 spillere som du mener ikke har en betyidning, vill være i stand til å gjøre seg bemerket og muligens endre verdensbildet i en viss grad(jeg sier ikke nødvendigvis at det er meg). Når det kommer til meg om jeg er utenfor topp 25 skal jeg la andre svare på det.

En stor, godt organisert konto er ingen problem å være KV for.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Jeg er ikke arrogant, men jeg er selvsikker ^^

Nei, men helt seriøst - sommeren er en tid der mange mister motivasjon, blir inaktive osv. Derimot er det ingenting som tyder på at dette er verre i Aristo en si for eksempel SW4G. Nærmere tvert imot. Vi får bøttevis med rapporter fra SW4G spillere der varehusene er fulle, mange spillere dodger ikke med off troppene sine engang når vi nuker. Vi møter INGEN motstand! Hvordan kan du da tro at det er vi som kommer til å møte veggen? Aristo har 29.9% verdensdominans. Det er nesten 1/3 av verdenen. Hele topplista er fylt med Aristo spillere, og den eneste spilleren fra fienden som er høyt oppe er det nesten kun pga. internadling. Ikke blir sur her Storebror, men 50% av byene dine er tatt fra stammefrender.

Derimot tror jeg verdenen kan vare en stund til, men det er kun 1 person som virkelig har mulighet til å snu krigen helt om. Det er selvfølgelig Robert - som nå spiller på HankVH. Han har lært meg på en verden før at vi ikke skal ta noe for gitt. Likevel er jeg veldig sikker på at INGEN av de MINDRE spillerne har noen kjangs til å gjøre noe utslag. Det er altfor seint IMO. Med unntak av Just Testing da, som kan adle hele verdenen alene hvis han gidder.

Til ditt siste punkt - "det er ikke bare poeng og tropper som er utslagsgivende".. Joa, det er selvfølgelig andre ting også - som samarbeid, aktivitet og ferdigheter. Men for at disse skal ha noen som helst virkning, må man ha TROPPER, og for å få mer tropper trenger man flere byer - og dermed mer poeng.

Er fake kongen utenfor topp 25 og ønsker å gjøre en impact? :)

Hvis dere vil ha motstand, koffer ikke dele aristo i 2 og starte å krige? hvis dere har baller til det da
 
Topp