Spørsmålsrunde

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
det er fortsatt lov med dualer. er ikke lett å holde følge når motstanderne sitter og farmer døgnet rundt.
men igjen, det er ingen ære i å vinne slike verdner, når man må ha dualer for å overleve. dermed gidder blant annet jeg ikke å spille. det er rett og slett feigt, men det er vel slik at man ikke lenger har guts nok til å stå på egne ben lenger.

vil det noensinne havne en konto uten dualer på topp 10 igjen?

Off-topic.......det var da det mest fornuftige jeg har lest på lenge (støttes)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
CroNos vil ikke vare evig, det er det nye.

Hvorfor liker ikke folk demokrati?

-A
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det gir folk som er dumme i fjeset sitt mulighet til å være med å ta avgjørelser de ikke er egnet til å ta.

EDIT: I tillegg er det ineffektivt som fy og har en stygg uvane med å på sikt splitte stammen i flere fraksjoner som "alltid" står mot hverandre. This kills the tribe.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det spør hvilke medlemmer du har og hvilken type demokrati, finnes flere demokrati enn bare 1 :)

Jeg har god tro på demokratiet i CroNos.

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hadde du vært med i stammen kunne du kanskje vist det.

Hvorfor er folk redde for oss allerede?

-A
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Har nok spilt der før jeg gikk over til scarecrow Pål:)

Altså, å være innom en konto i en kort periode betyr ikke at du spiller der eller har spilt der. Hadde du skjønt det ville nok signaturen din vært halvert. Like greit å endre den med en gang :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
vil det noensinne havne en konto uten dualer på topp 10 igjen?

Kan vell si at jeg endte på topp 10 som solospiller på v19 og er nå igang igjen (ikke startet en måned senere, slik jeg gjorde på v23, men kun 1 dag latestart), så har håp om å gjenta det på denne verdenen! ;)

Hvilke stammer har de sterkeste spillerne totalt sett?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Destiny og The Ori. er selvsagt gode spillere i Pink World, Husmor, Fate og Kamehameha. Men når jeg går gjennom medlemmene har jeg spilt med og mot flere før. Så jeg vet at de beste i PW, Husmor og K er gode og kan gjøre det bra(regner med det blir litt utskiftninger etterhvert). men de har også folk som etter min mening gjør stammen svakere. må dog si jeg har forhåpninger for K stammen (hvis Gertpe tar kontroll)


Topp 5 spillere på v24? Personlig mening.
 

DeletedUser

Guest
Personlig så vil jeg si Generalen, generalen, gEneralen, GENERALEN og GeNeRaLeN^^
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da det ikke kom spørsmål så lager jeg et spørsmål jeg:

Er det kjent hvor Sondre (S.W.) spiller?
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Om det er han jeg tror det er så er det King Kunta

Kopierer spm ovenfor jeg:
Topp 5 spillere på v24? Personlig mening.
 
Topp