Spørsmålsrunde

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det ser slik ut til nå, både husmor og maarud har flere medlemmer. :)

Hvor mange har du klart å få med som du har invitert til nå?

-A
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Har ikke prøvd å få med meg noen.

Har cronos noen som helst sammenheng med stammen fra v1?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Eneste sammenhengen fra Cronos v1 og Cronos v21 er at CON v1 var det abobil som var medlem i en periode på 2mnd før han fikk stammen til å tape krigen mot IBB.

Hvorfor er det så mange ukjente navn i MAARUD?

-A
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fordi vi ikke er en High Class stamme.

Ikke bra oppsett for v24.....men er det grunnen til at de beste spillere uteblir?
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
det er fortsatt lov med dualer. er ikke lett å holde følge når motstanderne sitter og farmer døgnet rundt.
men igjen, det er ingen ære i å vinne slike verdner, når man må ha dualer for å overleve. dermed gidder blant annet jeg ikke å spille. det er rett og slett feigt, men det er vel slik at man ikke lenger har guts nok til å stå på egne ben lenger.

vil det noensinne havne en konto uten dualer på topp 10 igjen?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er det feigt å ha kontoen aktiv 24/7 nå? folk klager på alt.

Vel, for en person som er alene er dette umulig, så ja det kan føles feigt for de/oss som liker å spille alene.

For å svare på spørsmålet til Starboy: Ja, det tror jeg. Mange dualkontoer faller ofte av etter hvert. Den enorme aktivteten for to eller flere holder ofte ikke evig, og en singelkonto har som regel de fordelene av at eieren er vant til å klare seg alene. Derfor vil det alltid være slike kontoer med i toppen når man summerer opp en verden.

Hvilken innstilling på V24 irriterer du deg mest over?
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Kanskje ikke en innstilling, men dette "Verden 24 åpner dørene 25. november mellom klokken 08:30 - 10:00."

Hvorfor kan man ikke ha et tidspunkt den starter?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
For det er vanskelig for inno å bestemme seg, da de er redde vi skal begynne på andre servere :O

Hvilken stamme ligger på 1.plass etter 5 dager?

-A
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
omg marius. spilt en runde lol og vips så var markedet tomt. var tomt i starten men ble fylt på 20min etter det starta. Æ ser at du har tatt en del din tyv.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg har 0 medaljer.

Hvor lenge er det til Robert gir opp "pausen" og starter på v24?
 
Topp