Spørsmålsrunde

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Vi har 72% Høyere prod, og det høyeste som går er vel 80%, så det regner jeg med coller har.
Edit: La merke til at det går an å stacke stammebonusen, så da kan det godt være Coller har mere, men atm tror jeg han har 90% forhøyet prod.

Fisk eller Grønnsaker?
 
Sist redigert:

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
En ny spiller. Velkommen til TribalWars, Themis! :)

Er Ress over sex avhengige av bonuser for å klare seg? :eek:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg håper ingen lager en seriøs topp 5 stammeliste før eventen er over, 1/3 av de høyt rankete spillerene er jo ikke i en seriøs stamme enda.


Hvem har dr?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sikkert Skandyzz idag også

Hvilke(n) stamme(r) vil spillerne i "stammen for å få ressbonus som bytter navn hver dag" gå til når eventen er over?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg tenker det blir 1 eller 2 nye stammer som består av noen av ressbonus-stackerne og folk fra de gamle stammene, samt en eller to som vil bestå av de som hater ressbonus-stackerne. Med andre ord kommer hele v24s stammesystem bli lagd på nytt, tipper jeg.


Hvordan vil den lave adelsdistansen påvirke hvordan verden utvikler seg?
 
Sist redigert:

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg håper ingen lager en seriøs topp 5 stammeliste før eventen er over, 1/3 av de høyt rankete spillerene er jo ikke i en seriøs stamme enda.


Hvem har dr?

Jeg hadde DR frem til 15:00 i dag eller noe. har ikke internet så bruker grusomme TW appen på tlf til å farme.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Så skandyzz får ikke dr idag? Det var på tide, Thomas begynnte å bli cocky. :awesome:
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Lord Bobil. Virker rart om han har satt sammen en stamme av v1 veteraner og andre gode/decente folk om han ikke mener alvor med verdenen ^^

Hvor mange stammer har fått tilbud fra NF om å bli alliert eller ha en iap med dem :eek:
 
Topp