Spørsmålsrunde

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Zippy, tror ikke han går inn i en krig han ikke starter, han liker nok sjarmen med sin egen krigserklæring :p


Hvilken stamme(er) har Final/Legend allianse/iap med :3
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
angrip en trollmannsleir, og se hva som skjer.. jeg har nå en haug med kyllinger som løper rundt i byene mine, er visst en slags forsterkning for troppene mine :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg hater hatteeventet.
Hva bør være en passende straff for Tommy for å ha glemt å skrive et nytt spørsmål?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ris på ræv og hundebæsj på døra hjemme satt fyr på vell og merke, slik at han trør på det :*

Hvilket jubileum feierer jeg i dag? (Ikke tw relatert)

-A
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
3 år med bobilen :D


Hvilke 2 utenfor topp 25 vil komme inn dit i nær fremtid?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Themis og TraTinV er de som vil komme seg først til topp 25 og bli der minst i 1 dag.

I lenger tid, tror jeg også at jeg (Lord Bobil) vil klare å kravle meg opp og bli værende på topp 25, da jeg har fått en dual som har samme syn som meg, å ligge på rank 1 :O

Hvem er min nye dual? :O

-A
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Carneolt :eek:

Gi meg svar på om 3 år med bobilen var riktig da:eek:

Hvem er v25 mest underrated spiller?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
v25's mest underratede spiller er kai gunnar berg

Nei, ikke Carneolt :O Men oldtimer ja, så sitter nå 2x oldtimere på lorden :)

Jeg vet hvem spilleren er, og viss det er original eier, så er denne kontoen farlig

Stian, 10års jubileum med firmaet i dag :D 10 år med bobil :O

Hvem vil bli den nye CM på .no? Og hvem blir admin for v25 forumet?

-A
 
Sist redigert:

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Null peiling.
Kommer den nye topp 20 stammen "Sigs engler" til å komme topp 10?:eek:
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Tviler, med mindre medlemmene faktisk er veldig aktiv og lærer av den profilerte SI modellen.
Anbefaler å se instruksjonsvideoene hennes.

Om man ser etter en seriøst tilbakelent stamme som har potensiale til å bli mektig ved senere anledning; hva er et godt / det beste alternativet?
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Satser på 0-0, og Brann seier i morgen ;)

Kofor e d så vanskelig å slutte med tw?
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
En følelse av å ha investert tid som man ikke ønsker å gi slipp på selv om man ikke skaper mer verdi eller gode erfaringer ved å fortsette.
Man ønsker ofte å få noe ut av det man har brukt tid på, som at noen skal huske det eller lignende.
En god måte å bli kvitt avhengigheten kan være å fylle kalenderen med mer enn du har tid til og så vil du slutte uten å tenke over det.
Eller sette seg et fullt oppnåelig mål og gi seg etter det. Det er mine tanker om saken for de som ønsker å slutte.

Noen som ikke har dual som skal ut å drikke seg skamfull og bli lette adlingsmål i natt?
 

DeletedUser

Guest
Du er en fjott du.

Noen som søker dual? Har akkurat vunnet v18 så må meie ned noen nye :D
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Durin the deathless

kan noen regne ut sannsynligheten for å få en by med 3 adels hvis man har 5 ekstra loj (inventar) :))
 
Topp