Det er jo ikke så mye som skal til for at en verden skal bli "decent". Alt som trengs er litt aktivitet, litt intriger, en dose drama og et par velplasserte vendepunkt. Jeg husker for eksempel verden 19 på .net, det ble en "decent" verden. Den hadde en del fellestrekk med v27, blant annet kunne man ikke sende støtte til folk utenfor stammen. Vi i ASYLUM var i en heftig krig med en tredjepart, som også hadde IAP med vår allierte STONED. Vel, vi trengte støtte fra STONED, men det gikk jo ikke pga den regelen om støttesending utenfor stammen, så det vi gjorde var å snike over STONED-medlemmer i nattens mulm og mørke slik at de fikk sendt støtte, før de ble invitert tilbake igjen i STONED. Vi satt i timevis en natt på skype og miccet og koordinerte angrep og sånt, fniste og lo mens vi lurte oss rundt reglene! Husker fattern kom ravende ned og knuste en tom ølflaske i hodet på meg fordi jeg bråkte så mye klokka tre på natta. Uansett, det ble et skikkelig lurveleven da fienden vår fant ut hva STONED hadde gjort. Masse drama og kos! Så det er ikke så veldig vanskelig å få til en decent verden nei - bare bruk litt kreativitet.
Hvem blir første store spiller som hopper fra én stamme til en annen (gjerne fienden), og dermed i noens øyne "backstabber" gamlestammen?