Spørsmålsrunde

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Don bosco (Ser ut som han og keiser merger ettersom keiser er den som adler alle lipo byer)

Kommer jeg til å erklære krig mot Benja fordi han er kjepphøy? ;)

-A
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Godt mulig, men i mine øyner er vi allerede i krig.
Jeg skal vinne denne verdenen, og du er alt for lik på Rv til at jeg noen gang ville hatt deg inn i samme stamme som meg.

Hva er den gyldne regelen for å si opp IAP og allianser på tw? Eller finnes det ikke noe slik lenger da det bare blir brukt til å lage falsk trygghet der den ærlige parten slipper guarden?
2 spørsmål men de henger sammen
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hehe, takker for kompliment ang rv :*

Svarer på spørsmålet ditt jeg.

Vi i HBT har en veldig enkel policy.

IAP får en 24t gjensidig IAP.
Ally får en 48t gjensidig IAP.

Selvfølgelig har vi også da en ekstra regel som vi informerer om. Alle angrep mot oss bryter IAP/Ally på sekundet.
Om de tar inn en spiller som vi har under angrep vil iap/ally sies opp med halvert tid på begge 2.
Om de blir med fienden og ønsker den gjensidige iap'en brytes det ut krig da de blir våre fiender.
Merger de med fienden (v21 memory) vil de som går over bli sett på som fiender og iap/ally opphører på sekundet.

Det er hva vi har i HBT og jeg har hatt i alle stammer jeg noen gang har vært i nå i moderne tid.

Minner jeg seriøst om RV? Eller kjenner ikke benja han godt nok? :p

-A
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ja du minner seriøst om Rv, samme manipulative spillet:

Du begår en stor tabbe okt. 10, 14:02
Jepp, vi hadde PA
Og når stammen begynte og angripe så sa han at han skulle snakke med de. Ble etterhvert snakk om en IAP mellom stammene våre

Men Angrepene slutta aldri og komme
Og unskyldningen hannes var at de skulle sjekke om vi hadde hold vår del av en eventuell IAP med å ikke angripe de tilbake... (Helt idiotisk) Dersom det var snakk om IAP, hvorfor de da angripe oss?

Også skrev han masse hyggelig meldinger for å roe oss og forsikre oss om at de bare tullet med oss og at alt var fake.... Også kom angrepene midt på natta.... Når vi fortsatt hadde PA ;)

Er en sleiping... Hadde aldri klart å ta oss uten å playe oss slik som han gjorde. Lurt av han var det, men veldig skittent og ufair spilling.

-matias

Noen som er enige med meg?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Vi i HBT har en veldig enkel policy.

IAP får en 24t gjensidig IAP.
Ally får en 48t gjensidig IAP.

Selvfølgelig har vi også da en ekstra regel som vi informerer om. Alle angrep mot oss bryter IAP/Ally på sekundet.
Om de tar inn en spiller som vi har under angrep vil iap/ally sies opp med halvert tid på begge 2.
Om de blir med fienden og ønsker den gjensidige iap'en brytes det ut krig da de blir våre fiender.
Merger de med fienden (v21 memory) vil de som går over bli sett på som fiender og iap/ally opphører på sekundet.
Det er den mest omfattende og eksempelspesifikke normen jeg har lest på lenge. Tror nesten samtlige av de eksemplene bør presiseres i en avtale. Man kan neppe legge så detaljerte vilkår stilltiende til grunn før avtalen inngås og samtidig forvente at avtalen forstås likt av begge parter.
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Ja du minner seriøst om Rv, samme manipulative spillet:



Noen som er enige med meg?

Dette er bare tull fra Beer vi har ALDRI hatt iap med de, var de som spurte om det for 2 dager siden etter at Nikkox prøvde å adle Carne og vi stoppet han (lett btw)
Så sa Bobilen at han skulle ha en avsteming om dette innad i stammen som ble sagt nei til pga vi hadde aleredde planlagt en aksjon mot de som skulle skje samme natta så at vi noengang har hatt IAP er bare løgn.

//Ken
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Hvordan tror Beer man har en IAP uten å bli enige om det ? Og hvorfor angriper de oss DERSOM vi hadde en IAP ?
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Denne tråden handlet plutselig om IAP angående Beer og HBT? Var ikke slike spørsmål som skulle være på denne tråden dersom ikke alle kan svare på dem?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Hehe sorry skal være seriøs ;) Blir bare irritert når folk ikke aner hva de snakker om.

Blir det å oppstå en allianse mot HBT ? :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Denne tråden handlet plutselig om IAP angående Beer og HBT? Var ikke slike spørsmål som skulle være på denne tråden dersom ikke alle kan svare på dem?
Her hadde jeg vært enig for noen år siden, men når det er såpass laber aktivitet på forumet, så syntes jeg det er intressant å lese diskusjoner når det først er oppe noe til debatt. Uansett hvilken tråd det er, så lenge man ikke sklir helt ut og går over til koseprat. Så sant det er IG relatert er jeg intressert i å lese det.

Uansett. Det bør oppstå en allianse mot HBT, for stammen har virkelig overtaket nå.

Hvordan kan man stoppe maskineriet til HBT?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er helt enig med Kalou, all aktivitet er god aktivitet. Vi kunne smashe 1 forum for alle aktive verdener og det ville ikke blitt kaos fordi så få skriver her ute.

Og HBT kan jo få en ganske stor "roadblock" fra en spesiell konto om ikke annet ;)
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Nytt spørsmål takk! :cool: Men det å heller starte en egen tråd angående dette temaet kunne vert en bedre løsning på det kanskje?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tross alt får jeg greie på mer info ved å spørre her, nå vet jeg at det kanskje er en annen side enn den jeg fikk ut av min venn i Beer.
Men rotete formuleringer ser ut til å ha gitt et inntrykk til Beer at det har vært en IAP, i tillegg til at det definitivt var en privat avtale her.

Svar på spørsmål:

Stopper HBT med å tørre å gå imot dem, alt for mange som lar seg skremme av poeng.

Hvem blir den største trusselen for HBT på verdenen?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
HBT lett. Enste andre stammen som kanskje ahr sjang mot HBT senre er Kalou sin stamme Cllect elns.

Hvor lenge er det til Don og Keiser blir rimma ?:p
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Det vil ta en overraskende lang stund vil jeg tro. Hvis det evt. skjer da.

Hvor mye PP har HBT brukt til sammen?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Veldig lite faktisk, alle i stammen har vel tjent mer PP på v27 en de har brukt så langt. (Alle unttat Bobilen;))

Hvorfor liker ingen HBT ? :(
 
Topp