Spørsmålsrunde

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
De fridde til oss, med en slik mulig allianse :p
Men nei, vi skal vinne ikke bare spille rollen som støttespillere.

Hvorfor økte ikke ODA til TH under allianse angrepene mot HBT samtidig som TH har/hadde fulle nukes?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fordi vi dodga mesteparten av alle angrep kjære deg :) Trodde du viste det jeg :O Er slik du skal gjøre liksom :p

Men satan så flinke de er til å speide... fytti fan...

Hvorfor spør folk så mye spørsmål på faktabørsen istedenfor her?

-A
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
De fridde til oss, med en slik mulig allianse :p
Men nei, vi skal vinne ikke bare spille rollen som støttespillere.

Hvorfor økte ikke ODA til TH under allianse angrepene mot HBT samtidig som TH har/hadde fulle nukes?

Alianse angrepene ? Enste vi har hatt angrep av i PoE/TloU og alliansen er jo Keiser og Don :D Er nok flere som ligger på latsiden :p

Hvorfor er forumet så sykt aktivt i det siste ? :eek:
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Er vell lov å spørre over alt, kompis? Som jeg har sagt tidligere så er all aktivitet god aktivitet på forum.

EDIT: Får ta Arrow sitt spørsmål også. Jeg tror det er fordi vi har så mange stammer med få medlemmer at alle vil vise litt av stammens ansikt. Eventuelt er det jeg som har skapt blest offentlig med min hjemkomstpost og folk har fått blod på tann?

Hvem er de onde, hvem er de gode på v27?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
De gode er nok HBT, å de onde er De 5-6 stammene som føler for å mobbe en stamme :(

Blir HBT å rekruttere nå som de bare er 6 eller tar de å vinner på den vanskelige måten `?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nesj skal vi tippe en 3-4 da kanskje.

Hvor mange nukes har don igjen :?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Mistet vel 3, dog har jeg fremdeles flere nukes en Zombie som har mistet flere i forsvar :D
Har nok nukes igjen, så slipper heldigvis ikke å prenuke med 300 lk.

Hvem er neste i HBT som blir kastet ut etter at Don og Keiser har adla en del av personen? (F.eks Broiler, den mannen bobil sa likte front, falt først)
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Grunnen til at Broiler ikke gjorde motstand, var fordi både Stephan og Skattum har vært opptatt med jobb og IRL og såvidt vært på TW siste ukene.

Og til spørsmålet ditt: Er nok ikke flere som blir kicket fra HBT resten skal være med å vinne V27 Imotsetning til dere ;)

Hvem blir neste som blir kicket/forlater PoE?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Aktivitet er jo bra, men skulle vært flere enn same 5-6 som skriver hele tiden ;)

Hvorfor kan ikke alliansen mot HBT opphøre så kan vi få en 3siders krig ? :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fordi folk er pingler. Robert prøvde jo å få til en 3siders krig siden tidenenes morgen uten at det hjalp nevneverdig.

SDS eller IFO? Hvem ville vunnet og hvorfor?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Nå vet jeg ikke så mange i Inferno unntat Legacy da, Men er ikke nevneverdig imponert over det jeg har sett, Så må nok si SDS stammen pga de er 2 stammer noe som gjør det lettere. + At de har lillegutt som jeg tror kan bli farlige freomver på v27.

HBT får et nytt medlem idag, hvem er det som kommer inn ? :)
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Collect, SDS har 2 stammer som gjør alt for å adle seg vekk ifra dem så er ikke så mye mer å si på det.

Hvor mye har SDS vert med på å hjelpe til "krigen mellom superalliansen og HBT"?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
like lite som alle de andre stammene ._. bortsett fra TLOU/PoE

topp 3 ledere på v27? og hvorfor?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Collect, SDS har 2 stammer som gjør alt for å adle seg vekk ifra dem så er ikke så mye mer å si på det.

Hvor mye har SDS vert med på å hjelpe til "krigen mellom superalliansen og HBT"?

Aha er du sur?

Vil si at PoE, Tlou og SDS alle har gode ledere som bryr seg om medlemene sine og kriger over PP.

Spm: Top 3 spillere innen November?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tror topp 3 står, om Coller får opp farten ^^

Top 3 stammer innen November?
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Er ikke sur, skjønner bare ikke uthenginga da dere selv ikke skulle sagt noe. ;)

De samme som er på topp 3 nå.

Topp 5 spillere innen november?
 
Topp