Spørsmålsrunde

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kreiz eller eterniuss. Liker de som spiller på eterniuss!

Når innser DK at de må avslutte alliansen for å ha en sjanse, før de ender i et gangbang scenario? eller tilbudde Nice de den samme avtalen med sånn pingleavsluttning der man merger?
 

SANDMAFIA

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Har mine tvil om din teori er rett, men hvis man antar at den er det, så tipper jeg at de innser det veldig snart :eek:

Begynner Kreiz & MM å bli varme i hodet?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Nei>: )

3 bra spillere utenfor top 20 med potensiale?
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jeg tror denne verdenen kommer til å vare lenge, både krigen som pågår kommer til å ta en stund, men også krigen mellom de gjenværende stammene om hvem som skal ta seieren. Kanskje det også kommer noen stammer inn fra utsiden av kartet som vil ha en finger eller to med i sluttspillet?

Hvilke 3 stammer utenfor den nåværende krigen bør man se opp for / har potensialet ettersom de kan bygge seg opp relativt fredelig?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hahahaha, umulig å si, kanskje alle?

Nå som vi først er inne på det, hvor mange av Kreiz sine byer er off?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
En god del av de ;)

Når skal gutane i dk og nice lage litt spenning?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Sandmafia alle vet du har lyst å hevne deg for den OG brukern din, tenk alle de ufyselige babbesjappene i byene dine nå
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
er mer fakta at han og en i stammen vi har iap med hadde planer om å adle samme by.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Betyr bare at jeg ikke gidder å sjekke navnet på tw. Om du ikke vet hvem jeg sikter til burde du sjekke medlemslista i stammen dino_O
 
Topp