Spørsmålsrunder

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Håper det :p

Hva skal NO PLZ ledelsen beklage for?
Vi har kjørt et clean game vi :)
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Dere kan beklage til virus for at dere knuser dem

Når begynner virus å kicke de minste spillerne sine i fordel for å fylle propaganda i hodet på fienden og få folk uten ryggrad over?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Skjønner ikke spørsmålet ditt da det krever ryggrad for å gå til underdogen.

Fair kommentar fra deg TIG3R, dere er cleane såvidt meg bekjent, beklager.

Når smeller det neste gang?
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Når alle 18 nuksene mine er klare :rolleyes::rolleyes:

Når beggyner fiendene å targete NO PLZ mon tro?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Zippy, du snakker mye om ting du vet lite om.

TM var aldri en leder i NATO, vi har ikke akseptert det, bare latt være å henge han ut offentlig på forum da dere klarer det helt fint selv. Vår samtale med han er tatt privat ;)
Det å ikle ta avstand fra det her på forumet betye ikkw nødvendigvis at vi støttee det, men skjønner hvorfor det kan virke slik, dog har vi avvist slike påstander en god del ganger nå, så bør begynne å få det inn i topplokket.

NATO er og forblir den beste stammen på v35 i mine øyne. Hva andre mener er opp til dem, men er forskjell på enkeltspillere og en stamme. Vi utnyttet bare infoen vi fikk (uten å spørre om den) uviten om hvor og hvordan den ble innhentet. Det er fullt lov ;) Riktig på sin plass å staffe spilleren når det viser seg at metoden som ble brukt er imot reglene, men utover det tar ikke NATO noe ansvar rundt det, men vi blir likevel å backe opp TM på v35 da han ellers har gjort mye bra for stammen og er en god spiller generelt, bedre enn alle i virus og lære (?)


Tilbake til spm, tror nok fiendene velger å targete NATO helt verden jeg.

Noen som spiller fortnite her som kan carrye meg? <3
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Nei, går ikke når du er langt under gjennomsnittet, dessverre.. :eek:

Hvem vinner av Iver og Pål i en front til front krig i TW?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg har vunnet mot Iver, og Pål har vunnet mot meg.
Svaret da er enkelt.

Fra ett synspunkt til et annet.
Burde NATO kicke ut TM for ulovlig spill, eller har han gjort nok for stammen til at de ser bort fra dette og later som ingen ting og lar han bli?

-A
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Tviler på at de kommer til å kicke en av de beste spillerne i stammen :)
Som Iver skrev, har de tatt en privat samtale med TM og livet går vidre.

Hvorfor tror alle at nato siden/alliansen allerede har vunnet krigen? (Som vell var hobedgrunnen til at bobil startet propaganda snakket sitt)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Synes denne verden ser lagt ifra vunnet, føler ennå at den er ganske ung. Mye kan og kommer til å skje før noen har erklært seier!
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Hvem vinner av Iver og Pål i en front til front krig i TW?

Vi får vel aldri vite det ;) Og bobil, når slo du meg front-front? Har aldri fronta deg når Vi Har vært fiender ;)

Alle tror NATO Har vunnet fordi de er størst Og Har i tillegg spillere i stammen som ikke ennå Har vist sitt fulle potensiale, så de kan fort vokse enda mer.

Tror dere .no må "stenge" eller slå seg sammen med andre servere før v40?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nei til svaret ditt...
Nordmenn og kvinner har alt for mye penger til at inno kommer til å stenge .no, er støttre sjanse som du skriver at de "merger" med en annen server.

(Slo deg på v31 når jeg satt kv eller v30, der jeg spilte som real shady :p)

Neste som kommenterer, når var sist du vant en verden?

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Nei til svaret ditt...
Nordmenn og kvinner har alt for mye penger til at inno kommer til å stenge .no, er støttre sjanse som du skriver at de "merger" med en annen server.

(Slo deg på v31 når jeg satt kv eller v30, der jeg spilte som real shady :p)

Neste som kommenterer, når var sist du vant en verden?

-A

NOC runde 4... Dominerte fra start til slutt.... Men har startet opp flere stammer som har vunnet. (bare har en tidens til å daffe av og slutte i mid-late game og begynne på nye servere istede) MEN denne serveren skal det være andre boller og brus :)

Hvilke spiller har imponert mest på v35?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Synes flere har gjort mye bra, ennå litt tidlig å utnevne spillere for imponerende spill. Men hvis jeg skal nevne en jeg synes har gjort det bra og vist han ikke nøler med å angripe, så vil jeg si Alex på Lord Anonymous. Mange fine adlinger, fin ODA og plassering (veldig fin plassering med tanke på lite pp brukt). :D

Kommentar til Bobil/Konrax front mot front: Jeg spilte og vant både v30 og v31, på v30 var dere ikke nær hverandre og bobil ga seg lenge før Konrax ble ned-adlet. Mens på v31 så var dere på samme lag, frem til bobil ga seg.

Hva synes du/dere om eventet? Jeg synes det virker morsomt, dessverre litt tregt og langvarig. Men nytt og interessant :p
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
TW ><LIV
Slik ser bob på det iaf

Aldri ekte aktivitet på forumet, motbevis meg pls

begynner de fleste under 30k poeng å falle av nå?
 
Topp