Spillere top 20 - meninger

DeletedUser

Guest
1 magic dude - Magic ;)
2 Balle Klorin - Brann ruler igjen :)
3 terhals - ?
4 Lady Ibex- Dual <3
5 Eurosis - Dramaqueen!
6 LordLazlo - Kuleste svensken jeg kjenner på TW :)
7 kenn93x - hemmm...vet ikke helt hva han sier :)
8 hellspawn -BOL is going down!
9 Kathoga - Jente?...veldig mye PMS!..The PMS man!
10 michaelh3877 - Hyggelig kar :)
11 andrea - ?
12 lowenan - <3
13 thoret - BOL is going down!
14 dannemann - BOL is going down!
15 Divedude - ?
16 Theodoric - Tusen spørsmål mannen <3
17 Uman - grattis :)
18 paalodin - <3
19 Xano BOL - BOL is going down!
20 Oddybear - <3
 

DeletedUser

Guest
denne er gammel! Vel, kanskje ikke så gammel.. Men det er kommet nye på topp?
 

DeletedUser

Guest
magic dude -
Balle Klorin -
terhals -
Eurosis -
Theodoric -
Kathoga -
michaelh3877 -
kenn93x -
dannemann -
paalodin -
Divedude -
lowenan -
Oddybear -
Stein905 -
thoret -
Spookie -
Pitchoun -
Drawde -
hellspawn -
hadenmann -
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Magic Dude - MD. :D Lika deg!
Balle Klorin - Poeng- og gråby hore, nuthin' more to say
terhals - Du har vel egentlig aldri imponert meg... enda i allefall! Adler fienden godt, men venter på å få se deg ordentlig "on fire".
Eurosis - Vet lite om deg dessverre.
Theodoric - Gode gode mannen. En spiller (og person) jeg har stor respekt for.
Kathoga - Vet ikke.
michaelh3877 - Uhm?
kenn93x - Hehe.. :D
dannemann - Boler...
paalodin - Hyggelig å prate med. Virker som en god spiller. :)
Divedude - Har ikke snakka noe med han før nå nylig faktisk, men så langt er inntrykket positivt :)
lowenan - Alltid likt denne mannen. Virkelig smart og har gode råd å komme med.
Oddybear - Vet ikke. :confused:
Stein905 - Hmm..
thoret - Neh.
Spookie - :rolleyes:
Pitchoun - Hmm..
Drawde - Hmm..
hellspawn - Hmm..
hadenmann - Han er god når han vil.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
magic dude - Flink spiller og er en av de som pusher IB framover virker det som.
Balle Klorin - Tar ekstremt mye gråbyer men med fiender på alle kanter og ingen samarbeids partnere veldig nært så må han væll gråbyhore for og holde seg oppe.
terhals – Vet ikke om han virkelig prøver men alt jeg har sed av angrep fra denne karen har ikke vært noe serlig.
Eurosis – ?
Theodoric – Flink leder og god forsvarer, men ikke noe serlig på og angripe.
Kathoga – ?
michaelh3877 - ?
kenn93x – En veldig Ok fyr
dannemann - ?
paalodin – Hadde hørt veldig mye bra om Paalodin helt til jeg fikk se noe greier så ikke akkurat imponert. Om Lady Ibex hadde vært i en bedre posisjon eller had en 1vs1 mot deg så hadde hun knust deg.
Divedude - ?
lowenan - ?
Oddybear – Ikke så god
Stein905 - ?
thoret - ?
Spookie – ?
Pitchoun – Eneste fra Jeppers Creepers på denne lista, men synes nesten at dere skulle ha prøvd og angrepe han litt m
hadenmann – Ex-FKR dud i IB sikkert flinker ;)
Drawde – ?
hellspawn - ?
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Magic dude - Virker som en veldig grei spiller og person.
Terhals - Fra Hellas?
Balle Klorin - Balle Brann.. Jeg er brannfan :) EDIT: Ja nå er vel Balle tilbake :)
Eurosis - Virker som en veldig grei spiller og person.
Kathoga - Lite kjennskap, men virker grei.
Michaelh3877 - Lite kjennskap, men virker grei.
Theodoric - Virker som en veldig grei spiller og person.
Kenn93x - Jau, mykkjæ bra her.
Dannemann - Bolle
Paalodin - Virker som en veldig grei spiller og person.
Divedude - Lite kjennskap, men virker grei.
Oddybear - Virker som en veldig grei spiller og person.
Lowenan - Virker som en veldig grei spiller og person.
Stein905 - Lite kjennskap, men virker grei.
Pitchoun - Hvem?
Thoret - Bolle
Drawde - Bolle
Spookie - Bolle
Hellspawn - Bolle
Hadenmann - IBB! :D

hadenmann – Ex-FKR dud i IB sikkert flinker ;)
Ehm.. IBB :D
 
Sist redigert:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Magic dude - Whiner, men grei spiller
Terhals - 1337. IB bør gjøre ALT de kan for å ikke miste han. Uten tvil 100 ganger bedre enn resten av IB til sammen
Balle Klorin - ikke brann lenger, gamle balle for de som ikke har fått det med seg, og han eier
Eurosis - noble-spree på stakkars innaktive g angl d, hurra for deg
Kathoga - liten pusekatt
Michaelh3877 - (hvem er det her egentlig?)
Theodoric - fin fyr, kjiping å spille mot
Kenn93x - nye eier? kenn greier ikke bestemme seg for å slutte eller ikke tror jeg
Dannemann - 1337
Paalodin - KJEDELIG å spille mot, eneste han gjør hos meg er å ta gråbyer helt oppi meg og stacke dem. snoar
Divedude - noble-spree på g angel d
Oddybear - aner ikke hvem det er
Lowenan - anders<3
Stein905 - sugen
Pitchoun - idk
Thoret - THOREEEEE ER RUTINERT PÅ ALT, og syyykt fet fyr å feste med :D <3<3
Drawde - Står imot IB og beviser igjen og igjen hvorfor ib suger. DRIT FET person og fester som en helt :D
Spookie - Hurray jeg er på topp 20 :D
Hellspawn - God spiller, kjenner han ikke så god personlig
Hadenmann - IBB hahahahhahahahaha
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg kjeder meg, såå..

Kjeder meg litt, sååå..


1. terhals = En utrolig hyggelig fyr jeg har respekt for, men søren heller. Hvor mange adelsmenn har du egentlig? Går du aldri tom? :)
2. Balle Klorin = Liker å adle grått og spillere som er mindre enn han og inaktive. Respekt? Neh.
3. magic dude = MD er totalt RÅ når det kommer til å adle fienden. Fytti for en spiller. Jeg digger digger deg.
4. Eurosis = Vet ikke.
5. michaelh3877 = Vet ikke.
6. Theodoric = Man må bare like Theo. En god god spiller.
7. Kathoga = Hmm..
8. dannemann = Tjaa, ryktes at du har en merkelig måte å sende dine angrep på.
9. lowenan = Av og til gjør du meg sprø. :) Har noe å si om alt og meninger om det meste. Kranglefant! Men jeg liker deg.. :)
10. Divedude = Dive er en fantastisk spiller og person.
11. Oddybear = Helt ok han.
12. kenn93x = Keep it up.
13. Pitchoun = Hmm.. JCs/TNR?
14. paalodin = <3 Fantastisk fyr.
15. Fredrik4 = I følge twstats så har han kicka ass'n til JCs (hotaman) en stund nå. Bra jobba! Virker som om at han, Divedude og Amra er ett godt team der i K56. Balle sin tur neste gang eller?
16. Stein905 = Hmm..
17. hadenmann = Han er faktisk en rimelig god spiller. Bare synd det er nå først av man får se han i action.
18. belling = Hmm..
19. Njal = Han har gjort det veldig bra mot JCs i K45. Tommel opp!
20. thoret = Jeg har vel egentlig ikke fullt så mye med på hva du gjør for å være ærlig. Men når jeg først skal sjekke twstats. Veldig glad i gråbyer fortiden? Trodde det var krig på v1 jeg.
 
Sist redigert:

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
2. Balle Klorin = Liker å adle grått og spillere som er mindre enn han og inaktive. Respekt? Neh.


Gråbyene jeg tar er byer etter spillere som har sluttet etter angrep fra meg.
Siden jeg har tømt byene bryr jeg meg ikke om at de har blitt grå..

...Vanskelig å adle spillere som er større enn meg ihvertfall ;)


Er ikke ute etter respekt hvis det er det du tror,ikke at jeg vet hvem du er heller.
Tydeligvis en IB-elsker :confused:
 

DeletedUser

Guest
2. Balle Klorin = Liker å adle grått og spillere som er mindre enn han og inaktive. Respekt? Neh.

Lolwut
selvfølgleg alder han inaktive og gråbyar når dei klumper seg rundt byane hans.. Er jo ingen grunn til at det skal stå ein masse spelerbyar rundt han når han heller berre kan ta dei.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
2. Balle Klorin = Liker å adle grått og spillere som er mindre enn han og inaktive. Respekt? Neh.


Gråbyene jeg tar er byer etter spillere som har sluttet etter angrep fra meg.
Siden jeg har tømt byene bryr jeg meg ikke om at de har blitt grå..

...Vanskelig å adle spillere som er større enn meg ihvertfall ;)


Er ikke ute etter respekt hvis det er det du tror,ikke at jeg vet hvem du er heller.
Tydeligvis en IB-elsker :confused:


Hehe.. Right! :)

Vel, da lurer jeg på - hvordan en spiller som du som ligger så tett inntil fienden ikke adler en eneste en derfra? Du har jo enorme muligheter bare pga det og noe pga størrelsen du faktisk har.

At du adler gråbyer som en gang i tiden har vært spillere er nå så, men du bidrar jo ikke til annet enn å gi BOL poeng og ekstra byer. Du tar jo ikke ut fienden som det er meningen man skal gjøre i en krig.



Lolwut
selvfølgleg alder han inaktive og gråbyar når dei klumper seg rundt byane hans.. Er jo ingen grunn til at det skal stå ein masse spelerbyar rundt han når han heller berre kan ta dei.

Bare den kommentaren der tyder på at du ikke har peiling. Balle Klorin har mange fiender rundt seg (her: IB siden BOL faktisk er i krig med dem). Men han velger og ikke angripe disse? Hvorfor?

Er det jeg reagerer på og er det jeg synes er litt teit. Han ligger rimelig bra til å kunne angripe folk og faktisk bidra til å ta fiender istedet for gråbyer. For nei, han adler ikke spillere - han adler grått..

Grått = byer som står forlatt og har ingen spillere som kan disponere dem. Ergo gjør ingen motstand.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kutt ut med spam folkens! Tar bare plass og irriterer de fleste når det er så feilplassert! :mad::mad:

Men on topic.
Balle var en gang i IB og høyt elsket/verdsatt. Han var en gang en profilert aktiv spiller som deltok i mange angrep, satt i styret og sa sin mening om alt. Den tid har passert og visket ut da han gav kontoen til brann. Da trakk han seg selv ned i do skåla:D

Jeg liker Balle Klorin, men har liten troverdighet etter den uforglemmelige episoden. Ja, det er mange som ler av dette og er imot IB, men det får så være.

De fleste på topp 20 listen er gode spillere. De er også relativt aktive rett og slett fordi de er på topp 20 listen :cool:
Selv om noen kan være litt plagsomme iblant, så elsker vi alle sammen! :)

Savner flere her da. mange som har muligheter, men ser ikke ut som de vil, eller har tid. Men nå står det ikke om å ha mest poeng, men hvem som vinner og taper. :)
 

DeletedUser

Guest
MD.. dine ord er som.. en konge kunne ha sakt det! Du klarer rett og slett å si de ordene som kan få en spiller til og tenke på kordan det er å være den rette lederen på TW.. ingen eg vet om er så flink til å snakke for seg sjøl, andre og stammer som deg:)

det ska du ha;)
 
Topp