Spillere top 20 - meninger

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
1 Balle Klorin - Vet ikke så mye om deg, men glad i gråbyer?
2 terhals - En god spiller som kan sakene sine.
3 magic dude - Kommer med en god dose usaklige ting på forumet, men en morsom og flink spiller :)
4 Lady Ibex - Vet lite om spilleferdighetene, men virker helt ok.
5 hellspawn - Don't know. Sorry!
6 Eurosis - Don't know. Sorry!
7 LordLazlo - Ååh, jeg digger LL. En av de beste! <3
8 Theodoric - Aldri kriget mot han, men hører han kan sakene sine.
9 General1 - Alle vet at General1 vet hva han gjør og kan sakene sine veldig godt, men da må han også bare gå inn for å gjøre det bra.
10 nomine - Don't know. Sorry!
11 kenn93x - Don't know. Sorry!
12 acar - Hahah! ;)
13 michaelh3877 - Don't know. Sorry!
14 maleficare - Flott spiller. Flott person. (En smule undervurdert kanskje!?)
15 thoret - Don't know. Sorry!
16 G Angel D - Don't know. Sorry!
17 dannemann - Don't know. Sorry!
18 paalodin - Don't know. Sorry!
19 andrea - Don't know. Sorry!
20 Teacher - Virker som en helt ok spiller. Har ikke hatt så mye med han å gjøre egentlig.
 

DeletedUser

Guest
1 Balle Klorin - Største spiller i TW.no's historie. Burde kunne sakene sine. Har et fint clauster og!
2 terhals - Denne karen kan sakene sine! Spiller TW.net og etter det jeg vet..
3 magic dude - liker ODAen hans. Mye bullshit på forumet, men god spiller.
4 Lady Ibex - mjaaa.. dårlig på diplomati etter det jeg har hørt. Men sikkert en god leder.
5 hellspawn - Ligger godt og trygt midt inne i BOL land, der ingen når han..
6 Eurosis - Ligger på kanten mellom IB og BOL. Annet vet jeg ikke..
7 LordLazlo - Beste spilleren jeg har møtt. Samt. den beste lederen jeg har vært under.. go go go!
8 Theodoric - Diplomat for IB? Virker som er god spiller etter det jeg har snakka med han.
9 General1 - En dyktig Renegader som kan sakene sine godt! May you be where you are..
10 nomine - Bump! Kan du sende noen angrep på meg, så får jeg kanskje vite. Men er BOLer så njaaaa nei.
11 kenn93x - Kul fyr. Oppgraderer byene sine litt vel høyt kanskje?
12 acar - HAHA! En superdyktig spiller som kan sakene sine + at han er TIRs klovn! :)
13 michaelh3877 - Tysk? Aldri sett deg før..
14 maleficare - FKRs gode leder. Litt undervurdert (som dakapo sa) JA!
15 thoret - Don't know!
16 G Angel D - Don't know!
17 dannemann - Don't know!
18 paalodin - Don't know!
19 andrea - Den siste COREeren? Hun er der nå ihvertfall..
20 Teacher - Enda en god Rengader... TMR om jeg husker rett. Knall spiller tror jeg nok ja!


:)
 

DeletedUser

Guest
1 Balle Klorin - Stor spiller med god Od-a. Od-d tilsier at han ikke har fått mange angrep mot seg.
2 terhals - Stor .net-spiller. Virker som han kan spillet.
3 magic dude - Virker som han er flink til å angripe.. Men hører mange sier han er dårlig defansivt.
4 Lady Ibex - haha huff.. Fortjener ikke å ligge så høyt på ranken. Flink til å whine..
5 hellspawn - God tw-spiller som kan spillet inn og ut. Hyggelig fyr!
6 Eurosis - Hmm, kjenner ikke til han.
7 LordLazlo - Virker som en god spiller. Renegades er helige som har han.
8 Theodoric - Han er vel flink.
9 General1 - En av de bedre gjenværende på v1. Men virker ikke så aktiv lenger.
10 nomine - Konge spiller. Helt klart undervurdert.
11 kenn93x - Pointwhore..
12 acar - Virker dyktig.
13 michaelh3877 - Hyggelig tysker.
14 maleficare - Undervurdert ja. Har blitt bedre i det siste, men klarer ikke ta byer fra meg for det om! :D
15 thoret - Konge fyr. Ingen motstander er for stor for han;)
16 G Angel D - Kan sine saker.
17 dannemann - Super tw-spiller. Flink lagspiller. Fortjener plassen! :)
18 paalodin - vetke.. ib dude.
19 andrea - meh.. elendig.
20 Teacher - Dyktig fyr. Virker ikke like aktiv lenger. Husker han var knall skummel før :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1. Balle Klorin - Har ikke snakket så mye med han, men rankinga sier vel sitt :).
2. terhals - Dunno
3. magic dude - Veldig god offansiv, og ikke værst deffansiv når han har fått sjangser til å vise seg frem. Mye aktiv og en flink og grei kar ellers ;-)
4. Lady Ibex - Dunno (IB<3)
5. Eurosis - God spiller som kan sitt. Når han først har sett seg et mål, er det nesten garantert at han fullfører det. Jobber steinhardt! :)
6. LordLazlo - Dunno
7. hellspawn - Dunno
8. Theodoric - En av IB sine visdomsmenn. Veldig god spiller på både den diplomatiske delen og spillet i seg selv. Veldig grei kar som forstår seg på det meste
9. General1 - Dunno
10. kenn93x - Han som er så elendig som alle sier vist :)
11. nomine - Opp og ned på rankinglista. Ble mange gråbyer i det siste, men kan sitt rekner jeg med. Aaaaltfor deffansiv.
12. acar - Dunno
13. michaelh3877 - God spiller som vokser i en periode, og "ferie" i den andre. Kan sitt
14 . maleficare -I starten så hørte jeg mye rart om deg, og at du var helt elendig på både ditten og datten. Men etter å ha snakket med deg, så er du en av spillerene jeg har fått best kontakt med. Knakendes grei kar som jeg tror vil nå veldig langt bare du spiller kortene dine riktigt. Gogogo!
15. thoret - BOL :(. Att og frem i en liten diskusjon, forstår meg ikke helt på dem (BOL) ;)
16. G Angel D - BOL :(. En liten kar som tydeligvis elsker gråbyer og mesker seg i dem uten å spørre. Typisk bol nå til dags :/.
17. dannemann - Dunno
18. paalodin - Snakket lite med deg, men virker som en bra kar som forstår seg på det meste :).
19. andrea - Veldig hyggelig person som jobber veldig bra. Har hørt mye rart, men beskrivelsene passer ikke in i hvordan jeg har sett h*n jobbe. Og det er positivt ment. Vil nå langt vis h*n bare trøkker på litt!
20. Teacher - Har hatt våre feider, men egentlig liker jeg stilen hans. Lengesiden jeg snakket med han sist, men en god spiller, ja.
 

DeletedUser

Guest
1 Balle Klorin - Største spiller i TW.no's historie. Burde kunne sakene sine. Har et fint clauster og!


haha, vis så er tilfelle så har V1 sunket til et historisk lavmål...
 

DeletedUser

Guest
20 Teacher - Virker som en helt ok spiller. Har ikke hatt så mye med han å gjøre egentlig.

1. Balle Klorin - Har ikke snakket så mye med han, men rankinga sier vel sitt :).


4. Lady Ibex - Dunno (IB<3)

18. paalodin - Snakket lite med deg, men virker som en bra kar som forstår seg på det meste :).

Artig å se hvor "godt" dere kjenner deres egne lagspillere. Det sier kanskje litt om hvor "godt" miljø dere har i stammen. hah.

Btw. Hyggelig å se du forsatt følger med på v1, kemp søten! :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og du kjenner allt ut og inn i din egen stamme Xano? :)
Nå er det da ikke alltids sant det som står der, bare en liten spøk, som du alltids har på lager :D

Men jeg syntes at alle spillere på topp 20 er gjennomsnittlig gode. Vi har alle våre "ups and downs", så mye kan endres på liten tid.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Xano; Dine spydigheter kunne jeg godt klart meg uten. Har ikke vert så hyperaktiv i det siste pga ting irl, og derfor ikke hatt kontakt med så mange. Å kvalifikasere folk som jeg ikke har snakket med på mange uker, og som sikkert har endrett litt av vert, blir feil. Å si det rett ut er bedre enn å lyve, som du er så flink til? ;). Og ja, jeg snakker for det meste med folk i mitt området, er med på oppdrag som angår det kontinentett osv. Dem IB folkene jeg nemnte med disse "korte" tekstene (om du vil), så er nok det fordi jeg ikke har spilt med dem så mye før, bare sett dem i aksjon for lenge siden (Og som jeg sa over, blir det feil å gjøre greie for ting på ett veldig gammelt grunnlag).

Så derfor foreslår jeg at du tar deg en øl og slapper av i godstolen din ;-). Jeg har vert i BOL engang i tiden, og vis forumet (vis det var det dere kalla det) er likt nå, syns jeg veldig synd på dere. Blir som å leve rotter i kloakken. Folk kommer og spammer hverandres grupper 24/7 bare for å ha "spam-wars". Men vis det er sånn dere spiller TW, så gjør nå det dere føler for. Skal ikke hindre dere i det, men da får dere klappe igjen og ikke vere å stor-snuta imot andre når dere ikke har så mye bedre å stille opp med selv. Så back on topic. Og Xano, jeg såg ikke deg på top 20 listen? *hihi*. Too bad :(.

~Kenn~
 

DeletedUser

Guest
Når ble det spydigheter? Jeg bare påpeker en ting.. Forumet heter jo "Politikk og Propaganda". Du har kanskje ikke fått det med deg enda? Oooh - nå var jeg kanskje spydig. :eek:

Ja, jeg er fult klar over at du har vært i bol for en stund siden. Men du gikk tilbake til IB fordi bol ikke var gode nok for deg. hah. Det du kanskje ikke er så klar over at flere i styret i ib var i tvil om de ville ha deg inn når du søkte til dem.. Vi måtte til og med i møter med dem ang det. Ble enige om at byene dine skulle deles 50:50 mellom stammene om du fant på noe mer tull ;) Win win sitvasjon for oss etter som at spammet på forumet forsvant i det du dro :)

Vi har en ganske stor oftopic del på forumet ja fordi vi ser på det som en ting som styrker samholdet i stammen. Hvis ikke blir folk fort lei. Vet at dette har vært et problem i de fleste stammene. Kanskje det er bakgrunnen til at vi ikke har like mange inaktive fordelt på antall medlemmer i forhold til resten av de største stammene?

Nei. Jeg er ikke på top 20. Ser ikke hvorfor jeg må det. Trives godt som rank 30 jeg. Lol, hadde jeg hat et like høyt snitt poeng pr by som deg så hadde jeg vært på top 20.

Men ja. Nok "spydigheter" for denne gang. tilbake til topic.
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Alt jeg gjør med byene mine etter dem er adlet, er å bygge mur. Mer gidder jeg ikke, derfor er det litt ulikt snitt på dem, dessverre, ja ;-).

Den å dele mine byer 50/50 vet jeg om siden jeg fikk utlevert info fra hva som ble diskutert den gangen, så jeg var klar over ting som kom til å skje vis jeg tok noen feil steg. Og vis så ble tilfellet, tviler jeg på at dere ville klart å tatt så mange byer av meg :). Litt av grunnene til at jeg reiste igjen var nok alt spammet, og dårlig veiledning. Var somsagt kaos på forumet, og siden jeg kom utenifra, hadde jeg 0 oversikt over hva som skjedde. Samt at ingen sa noe til meg hvilke grupper jeg var i.

Du går både opp og ned du, Xano ;). Men somsagt, rankinga er ikke det som er mest viktigst, men at du har innhold i byene du eier. Uten det, så er det vel nesten ikke vits i å adle mer byer siden det er så enkelt å adle tilbake uten motstand. Solen stråler ned ute, så jeg har ikke tid til å skrive mer nå ;-). Ha en fin helg ellers folks!

~Kenn~
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
14 maleficare - Undervurdert ja. Har blitt bedre i det siste, men klarer ikke ta byer fra meg for det om! :D


Glemt disse du da, som du mista på få dager.. :)

082 K44 Place in my heart (401|490) K44 9,479 Xano [BOL] maleficare [FKR] 27th March 2009 - 02:40:35
032 K44 Place in my heart (401|489) K44 9,487 Xano [BOL] maleficare [FKR] 26th March 2009 - 14:04:11
039 K44 Place in my heart (402|489) K44 9,487 Xano [BOL] maleficare [FKR] 25th March 2009 - 20:10:15
033 K44 Place in my heart (400|490) K44 9,455 Xano [BOL] maleficare [FKR] 25th March 2009 - 14:00:03
022 K44 Place in my heart (403|489) K44 9,499 Xano [BOL] maleficare [FKR] 24th March 2009 - 23:50:02
084 K44 Place in my heart (402|491) K44 9,396 Xano [BOL] maleficare [FKR] 24th March 2009 - 16:30:30
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg gjorde vel ikke noe stor insatts for å beholde dem heller gjorde jeg vel?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Må jo ha gjort litt innsats når noen av de byene hadde 10-15 byer med støtte på vei inn når de ble tatt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1 Balle Klorin - Største spiller i TW.no's historie. Burde kunne sakene sine. Har et fint clauster og!


haha, vis så er tilfelle så har V1 sunket til et historisk lavmål...

Alle veit at eg va v1's størtse spællar.. :)

Å hansemannj ofc..
Glømt eg nån?

ZcZtig
Lino
Payton
CyberJoe
Mathiador
Cete3
Oaktee (The real)

Det var vel alle?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Må jo ha gjort litt innsats når noen av de byene hadde 10-15 byer med støtte på vei inn når de ble tatt. :rolleyes:

Buuurn :rolleyes:.

Men nå ble det veldig off-topic her. Vis det er så gøy i diskutere tapte byer, så lag en ny topic. Dette er "Spillere top 20 -meninger", så hold dere til topicet fra nå av, takk :).

~Kenn~
 

Kathoga

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 Balle Klorin -Kan jo sakene sine, men utenom det så er spilleren innesluttet... :/
2 terhals -Har ikke snakka med spilleren, men ingen tvil om at spilleren er god!
3 magic dude -V1 mest livlig og kule spiller. Ellers saklig og smart i diskusjoner!
4 Lady Ibex -Hormonbome!! opp og ned hit og dit... ustabil...
5 Eurosis -Kan å si ifra :) Morsom spiller.
6 LordLazlo -Kult navn, utenom det vet jeg fint lite om Lorden...
7 Theodoric -Konge spiller! Mannen med alle svarene :)
8 kenn93x -Fargerik spiller som jeg er glad jeg er på lag med!
9 hellspawn -BOL is going down!
10 Kathoga -Tidenes største gråbyhore... :)
11 michaelh3877 -Sikkert flink og alt det der, men kanskje tidenes mest irriterende spiller nå han ikke skjønner en dritt av hva man sier til han.
12 lowenan -Konge spiller!
13 andrea -Aktiv god spiller!
14 Divedude -Aktiv god spiller!
15 thoret -BOL is going down!
16 dannemann -BOL is going down!
17 Xano -BOL is going down!
18 Oddybear -V1's beste diplomat! ...og en god TW kompis!
19 paalodin -IB's sinnatagg :) Her er det krutt! Storkriger uten tvil. God TW kompis!
20 maleficare -Hørt mye rart her, men velger å tro på de kule tinga.
 
Topp