Spioner og backstabbing;)

alexandra80

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tenkte bare å gi en enkel definasjon av hva Tribel Wars egentlig er og handler om, før jeg gir meg på denne norske serveren.

TRibel= stamme
Wars= kriger

Det vil si at man som stamme skal samarbeide, kunne stole på hverandre , og at bruk av spioner er barnslig og feigt.(spesielt når man manipulerer unge mennesker og lover dem gull og grønne skoger)
Verden 6 er en skam for oss norske spillere.


Adjø, det finnes ikke en eneste moden spiller igjen på denne verden, :rolleyes: så da kan gutta fortsette å klappe hverandre på ryggen mens de innnadler sine egne;)

Epicki, dere har vunnet for lengst. Ikke fordi dere er så gode ,men fordi resten av verden heller sloss mot hverandre .Enn å redusere dere;) Griseflaks.

Alexandra80
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig i at vi ikke er spesielt gode. Vi er også ganske late, og useriøse.
 

DeletedUser

Guest
Ikke fordi dere er så gode ,men fordi resten av verden heller sloss mot hverandre .Enn å redusere dere;)

Can't blame a guy for å ville kjempe en likeverdig kamp med noen andre istedetfor å gå mot oss. Veldig forståelig, faktisk. Ellers er jeg enig med G1 :)
 

DeletedUser

Guest
tenkte bare å gi en enkel definasjon av hva Tribel Wars egentlig er og handler om, før jeg gir meg på denne norske serveren.

TRibel= stamme
Wars= kriger

Det vil si at man som stamme skal samarbeide, kunne stole på hverandre , og at bruk av spioner er barnslig og feigt.(spesielt når man manipulerer unge mennesker og lover dem gull og grønne skoger)
Verden 6 er en skam for oss norske spillere.


Adjø, det finnes ikke en eneste moden spiller igjen på denne verden, :rolleyes: så da kan gutta fortsette å klappe hverandre på ryggen mens de innnadler sine egne;)

Epicki, dere har vunnet for lengst. Ikke fordi dere er så gode ,men fordi resten av verden heller sloss mot hverandre .Enn å redusere dere;) Griseflaks.

Alexandra80

rette raua som feis
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
kan ikke skylde på spionasje elr dritt spill for at v6 er en dårlig verden. Det var rett og slett at når folk fikk inc fra epicki så satt de kontoen på slett istedet for å kjempe å det gjorde at vi fikk fiender overalt og inni oss. hadde ikke noen spesielle medlemmer splittet stammen tidligere i spillet så hadde vi hatt mye større sjans for den splittelsen gjorde at alt for mange mistet motet. Epicki har rett og slett klart seg veldig bra til å finne våre svakheter og slått til mot oss i riktig tid. De jeg gir skylden for at v6 er som den er, er de som bare satt kontoen på slett og stakk!
 

DeletedUser

Guest
får virkelige håpe du kun sankker om deres egen stamme no for dette e så langt unna virkeligheten som vi i epicki kjenner v6. at dere har umodne og illojale medlemmer kjenner eg egentlig lite til,men det får uansett stå for deres egen kappe.. dette virker for meg som et sutreinnlegg og mer en eg e en dårlig taper reakjon.... men men...kos dere med å klage...kommer liksom ikkje så langt med det på dette stadiet uansett :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Litt feilplassert tråd dette her da, men håper en mod kan flytte den til rett plass :)

Har dog ett bilde som forteller meg litt om hva folk som fikk inn angrep fra Epicki må ha følt.

4ec2ae124be236d2b3b3096125ff2401.jpg
 

DeletedUser

Guest
hey carpe rectum, står "rectum" for den siste delen av tarmen din eller?
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
har ikke sett noe skitten spill fra epicki men noen av våre allierte medlemmer vet ikke hva en stamme er elr samarbeid. Epicki fikk vel se det selv når vi hadde aksjoner mot de at bare noen få medlemmer som angrep de av over 70 medlemmer. at vi tapte er pågrunn av late egoister i vår allianse mot epicki.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Dere tapte pga mange faktorer.

Den største var og er vel at Epicki består av sykt aktive, lojale og medlemmer med skillz :cool:

Det at dere hadde problemer innad i stammen og unionen mot oss har ikk så mye å si. At en union av stammer ikk klarer å slå en enkelt stamme sier mer om oss en om dere dessverre.

Sånn som jeg ser det så er det 2 grunner til at vi vinner denne verden.

nr 1 : Ksiaze z Bajki aka dumme-Ola

nr 2 : Hansemann. :p

Måte bare skrive det siste, for å få stjerne i boka mi som jeg kan ta med hjem til mor :)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
okey da, siden du sutrer deg til det.

3 grunner,

den 3je grunnen er som dere sikkert forstår wynja ;)
 

DeletedUser

Guest
den 3je grunnen er som dere sikkert forstår wynja ;)

:D :D :D :D :D

Edit: Håper ingen la merke til all den redigeringen.......

Edit igjen: Er det slik at dersom noen sletter meldingen før deg mens du skriver/redigerer så funker ikke smilyene? Var en heller interessant opplevelse...
 
Sist redigert av en moderator:
Topp