Splitter nye SPAMMEtråden!

DeletedUser

Guest
Jo, ja.. Fikk med meg advarselen, men jeg tror jeg holder meg borte fra denne tråden :D For mye å forholde seg til ^^ Uansett, lykke til til alle spammere! :eek:

He-He, tror du gjør rett i det, dessuten er det vel bedre at de STORE spammerne gjør det i en tråd tilgangs enn i alle ;)

Og bare innrøm det, du trakk litt på smilebåndet :p

Trallalalala.....:D

Tryyyyym, søv du? På tide å vakna nu...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ikke jeg heller. Istedenfor å spamme, kan vi bruke denne tråden til å bli bedre kjent.

Jeg er en person av et kjønn som er mellom 10 og 50 år gammel. Jeg heter kanskje Kari, og jobber kanskje som bibliotekar. Jeg kan ha barn, eller kanskje ikke. Jeg liker DragonForce, Iron Maiden, Metallica og Nirvana.


Cola er min drikke!
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke om dere har fått med dere at legendene Jamm & Co er aktive på w20. De reklamerer med at de skal være aktive fra w27.... Hadde jo vært gøy å starte opp første dag den starter med en helnorsk stamme fra Norge med de beste herfra.... Jeg er ikke blant de beste (enda), men Guuuud så gøy det hadde vært å måle krefter med dem der ;)

Og jeg er den jeg er, liker alt av musikk bortsett fra Country, og svensktopparna som gir meg brekninger og feberkramper ved første strofe ;)

Trallalalala......:D
 

DeletedUser

Guest
Var på skolen da!


TILBAKE :D

Skal spamme dere ned i støvlene ass :D
 

DeletedUser

Guest
Nja, nesten ingen ting ass :S

Der da?

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 13 seconds.
 

DeletedUser

Guest
Spammer ned forum :D

hahahah


Trallalalalalala :D

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 12 seconds.

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 3 seconds.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, din looooozer

Trallalalala :D

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 13 seconds.
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker ikke denne regelen ass... -.-

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 16 seconds.

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 9 seconds.
 

DeletedUser

Guest
Er dere her eller?

Skal spamme dt totalt

Gjort idag da?
Tralalalalalla
 

DeletedUser

Guest
Nå logger jg av..

Skal spamme mer når jg kommer tilbake :D

Snakkes a folks


Anterros, sover du? På tide å stå opp.. lolz :p:rolleyes::eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
En eller annen, si hade da! :)

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 8 seconds.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke logge av jg :D

Så Hade, må nesten logge av om 10 min.. xD
 
Topp