Splitter nye SPAMMEtråden!

DeletedUser

Guest
Glømmte nesten ; Tralalalala :D

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 8 seconds. DRITTREGEL! xD
 

DeletedUser

Guest
Gud det føles godt å være så barnslig i en alder av 41.....:D

Godt? Sa jeg godt? Himmelsk er vel mer dekkende ;)

Trallalalala.....:D
 

DeletedUser

Guest
Hater å få advarseler..

Har dere fått noen noen gang? :D

Trallalalalala :D
 

DeletedUser

Guest
Tralalalala :D

Liker å spamme..

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 14 seconds.

Åhh, kan ikke denne regelen bare forsvinne?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke logge av jg :D

Så Hade, må nesten logge av om 10 min.. xD

Sier du, jeg som har rekord på 33 timer i strekk innpå her :D

Og ja, ikke bare spammer vi, vi ruler spammens korridorer :cool:

Trallalalala......, om englarna fans....., trallalala....:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hater å få advarseler..

Har dere fått noen noen gang? :D

Trallalalalala :D

Jepp, been there done that, men den var på sin plass! Selv om det var en bagatell ;)

Mye kjekkere å bli kastet ut av w20 med beskyldninger om fusk, skjelle ut alt og alle av "offentlighet" privat og i forum, for så å få en rolig unnskyldning tilbake om at 100 hadde fått feilaktig ban ;) Føler man seg liiiiiiiit dum da? :D

Trallalalala.......:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, gleder mg til v2 .no selv..


NÅR KOMMER DEN? SVAR MEG FORTEST MULIG :D

Tralalalaa

Logger av, snakkes a Spam ;D
 

DeletedUser

Guest
Er dt ok at jg logger av eller? xD

Tralalalalalalalalalala :D tralalalalalaa


Skreiver ein laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang post om spam..

SpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamSpamver dt meste her på jord... ;D























































































Hade ! :D
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
Jeg Er Dum!
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fiskeboller lengte hjem til havet, for havet er fiskebollenes hjem, fiskeboller lengter hjem til havet, og nå er det 57/ 500 meldinger igjen... ;) (Til første premie utdeles)
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fiskeboller lengte hjem til havet, for havet er fiskebollenes hjem, fiskeboller lengter hjem til havet, og nå er det 58/ 500 meldinger igjen... :D :D
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fiskeboller lengte hjem til havet, for havet er fiskebollenes hjem, fiskeboller lengter hjem til havet, og nå er det 59/ 500 meldinger igjen... :D :D
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fiskeboller lengte hjem til havet, for havet er fiskebollenes hjem, fiskebollene lengter hjem til havet, og nå er det 60/ 500 meldinger igjen... :D :D
 
Topp