Duplikat Støtteikon på kartet

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Jeg har et forslag om ett støtteikon på kartet, som viser alle byene du har støtte på vei mot. Det finnes allerede for premium-brukere, i form av å vise hvilke byer man angriper. Det er vel litt rart at det ennå ikke finnes, syns nå jeg.

Kort fortalt er det at jeg vil ha ett ikon som viser at du støtter en by, ved å ha ett sverd/spyd over byen, slik som øksen viser at du angriper byen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg bruker ofte kartet for skaffe meg oversikt over et område. Med støtte ikoner hadde det hjulpet mye :)

"Støttes"
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg har et forslag om ett støtteikon på kartet, som viser alle byene du har støtte på vei mot. Det finnes allerede for premium-brukere, i form av å vise hvilke byer man angriper. Det er vel litt rart at det ennå ikke finnes, syns nå jeg.

Kort fortalt er det at jeg vil ha ett ikon som viser at du støtter en by, ved å ha ett sverd/spyd over byen, slik som øksen viser at du angriper byen.

Støttes, helt klart. :)

Men dette er som vist ovenfor, et duplikat.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Dette forslaget har allerede blitt foreslått før. Viser til tråd her.

Edit; jaggu, kom mange innlegg før jeg fikk posta mitt.
 

DeletedUser

Guest
Kan vell heller vidresende at teamet på .no enda merker at det fortsatt er et sterkt ønske om å innføre denne funksjonen, som er veldig lik funksjonen som lar angrep vises på kartet.
 

DeletedUser

Guest
Det nytter ikke å mase. Det hjelper ingenting. :)

Nei, helt klart. Det å vise at det fortsatt er interesse rundt en foreslått funksjon ved å be om en oppdatering rundt den er åpenbart helt bortkastet. Det er jo ikke som om det viser at ja, det virkelig er behov og interesse for en slik funksjon. Nei nei, sikkert ikke.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette ble foreslått av bla. meg og mange flere for hvertfall 2 år siden. Det har sikkert vært foreslått flere ganger tidligere også, regner jeg med. Jammen meg skal det ta kvalmende lang tid å implementere noe som man faktisk har bruk for.

Jaja, mitt synspunkt på dette forslaget er uendret den dag i dag, og jeg sier som for to år siden - støttes.
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hei, etter mye om og men, er det nå klart at dette forslaget er på vei! Hele ett år og fem måneder tok det å få innført den (kom på changelogen på beta idag). Samtidig kom også en mer oversiktlig pp-oversikt. Inventaret skal være sånn at du kan "spare" pk/ka/fa og sånne 20% mer ress ting, til en stund du trenger det. Dette krever da at ppene ikke har angrefrist på seg. En smart ting med dette er at man kan gifte andre kontoer f.eks pk. Da kan man ikke bruke ppene til noe annet, fordi det er allerede investert i pk.
 
Topp