Chaosisalex
Forumstjerne
- Reaksjonspoeng
- 688
Finner frem popcornet jeg
Om jeg kun ser fortiden når jeg viste vi kom til å være her vi er nå for 3 uker siden sier jo sitt. du leser tydeligvis ikke så bra da. Tenker jeg frem da?
Om du visste at dere ville være der dere er nå, for tre uker siden så gjorde dere et dårlig valg da. Dere er ikke i noe bra posisjon. Akkurat nå er dere BERMs bitches, uten vinnersjanse!
Du argumenterer mot deg selv nå Zippy. Skjerp deg.
Det var en enkel måte å prøve unnvike tapet på.
Men at du/dere bidrar BERM til å vinne.. er noe av det merkeligste spillet jeg har sett på lenge. Ihvertfall hvordan situasjonen på v34 er nå. Rart.
Mrzhalt er et offer.
Smygende pappeske er en mobber.
Karsk er en sånn person som tillater mobbing. Ser på, sier ikke noe.
Chaosisalex griper inn.
V34 fortalt gjennom mine øyne. Ps. Jeg bruker briller. Ta det med en klype salt.
Jeg er en grusom leder som ønsker medlemene mine død og fordervelse.Berm er en samling gode pp-horer med en god leder. Mrzhalt ønsker ikke stammens beste. Grunnmuren er for forelska i sin tidligere dual til å ønske sin egen stammes beste. Berm gjorde alle stammer rundt til sine bitches. Chaosisalex er en copycat.
V34 sett fra mine øyne!
Edit: trodde Radisson var leder
Berm er en samling gode pp-horer med en god leder. Mrzhalt ønsker ikke stammens beste. Grunnmuren er for forelska i sin tidligere dual til å ønske sin egen stammes beste. Berm gjorde alle stammer rundt til sine bitches. Chaosisalex er en copycat.
V34 sett fra mine øyne!
Edit: trodde Radisson var leder
Denne var mildt sagt interessant