-ST- vs INX/CUP

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Om jeg kun ser fortiden når jeg viste vi kom til å være her vi er nå for 3 uker siden sier jo sitt. du leser tydeligvis ikke så bra da. Tenker jeg frem da?:confused:

Om du visste at dere ville være der dere er nå, for tre uker siden så gjorde dere et dårlig valg da. Dere er ikke i noe bra posisjon. Akkurat nå er dere BERMs bitches, uten vinnersjanse!:D
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Om du visste at dere ville være der dere er nå, for tre uker siden så gjorde dere et dårlig valg da. Dere er ikke i noe bra posisjon. Akkurat nå er dere BERMs bitches, uten vinnersjanse!:D

Det har du helt rett i! :D Men det har faen ikke dere heller :oops:
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Men at du/dere bidrar BERM til å vinne.. er noe av det merkeligste spillet jeg har sett på lenge. Ihvertfall hvordan situasjonen på v34 er nå. Rart.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Det var en enkel måte å prøve unnvike tapet på.

Hva babler du om? Jeg gidder ikke diskutere med en schitzo. Finn ut om en krig for 3 uker siden mot Berm hadde hatt hensikt eller ikke. så kan du komme tilbake til meg. Du argumenter mot deg selv, så hvorfor skal jeg blande meg? :rolleyes:
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Men at du/dere bidrar BERM til å vinne.. er noe av det merkeligste spillet jeg har sett på lenge. Ihvertfall hvordan situasjonen på v34 er nå. Rart.

Det er fordi du ikke har satt deg inn i situasjonen. Dere er så triste nå at jeg kan samle salt fra tårer
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Mange klager på ST sitt diplomati og valg, men vi hører lite fra gjengen i : ()?

Noen derfra som har noe syn på det som foregår?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Mrzhalt er et offer.
Smygende pappeske er en mobber.
Karsk er en sånn person som tillater mobbing. Ser på, sier ikke noe.
Chaosisalex griper inn.

V34 fortalt gjennom mine øyne. Ps. Jeg bruker briller. Ta det med en klype salt.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Berm er en samling gode pp-horer med en god leder. Mrzhalt ønsker ikke stammens beste. Grunnmuren er for forelska i sin tidligere dual til å ønske sin egen stammes beste. Berm gjorde alle stammer rundt til sine bitches. Chaosisalex er en copycat. :(

V34 sett fra mine øyne! :eek:

Edit: trodde Radisson var leder :oops:
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Berm er en samling gode pp-horer med en god leder. Mrzhalt ønsker ikke stammens beste. Grunnmuren er for forelska i sin tidligere dual til å ønske sin egen stammes beste. Berm gjorde alle stammer rundt til sine bitches. Chaosisalex er en copycat. :(

V34 sett fra mine øyne! :eek:

Edit: trodde Radisson var leder :oops:
Jeg er en grusom leder som ønsker medlemene mine død og fordervelse.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Berm er en samling gode pp-horer med en god leder. Mrzhalt ønsker ikke stammens beste. Grunnmuren er for forelska i sin tidligere dual til å ønske sin egen stammes beste. Berm gjorde alle stammer rundt til sine bitches. Chaosisalex er en copycat. :(

V34 sett fra mine øyne! :eek:

Edit: trodde Radisson var leder :oops:

Denne var mildt sagt interessant :D:p
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Nå som krigen har vart litt over en uke, er det på tide å få frem litt statistikk.

Som vi ser har -ST- tatt 6 byer siden krigen startet - 2 mer enn Cup. Riktignok har ingen av sidene tatt byer av hverandre. Cup har derimot tapt 4 byer til BERM.
Det skal sies at det har vært litt juleferie og nyttårsfred fra krigserklæringen til nå, og dette kan selvfølgelig ha satt en liten demper på krigen.
Det skal bli spennende om en av sidene setter igang noen aksjoner i løpet av helgen - eller om det skal opprustes og bygges opp litt mer.

Side 1:
Stammer: -ST-
Side 2:
Stammer: Cup

Timeframe: 27/12/2017 til 05/01/2018

total erobringer:

Side 1: 6
Side 2: 4
Forskjell: 2

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 11,729
Side 2: 8,100
Forskjell: 3,629

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart
 
Sist redigert:
Topp