Videresendt, Inno Stamme aktivitet!

Rango

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei!
Jeg lurte på om det er mulig å få inn noe som gjør at Hertug og Baron kan ha litt oversikt over aktivitet fra de forskjellige spillerne på forum?

Hadde vært utrolig flott, og jeg tror mange hadde satt pris på dette :jfornøyd:
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei!
Jeg lurte på om det er mulig å få inn noe som gjør at Hertug og Baron kan ha litt oversikt over aktivitet fra de forskjellige spillerne på forum?

Hadde vært utrolig flott, og jeg tror mange hadde satt pris på dette :jfornøyd:

Hei,

Hvis du som Hertug eller baron går inn på "Medlemmer" ved å trykke på "Stamme", så vil du se at noen spillere har grønn prikk. Noen har kanskje gul prikk, mens noen har rød prikk.

De som har grønn prikk, har vært aktiv/vært pålogget de siste 1-3 dagene.
De som har gul prikk, har vært innaktiv i 7 dager, mens de med rød prikk har ikke logget inn de siste 14 dagene.

Kanskje jeg tar feil ang antall dager det tar før fargen skifter, men jeg mener det er noe i denne duren:)

Er det dette du mener?:)

mvh
Scar
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Nei, jeg tror han mener noe sånt som at man kunne sjekke innpå medlemslisten hvor lenge det var siden de vaR pålogget sist.

Tror han mener mer nøyaktig enn det som allerede er der, med dager, men i f.eks timer (og minutter)
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Status
Grønn prikk --> aktiv
Gul prikk --> inaktiv i to dager
Rød prikk --> inaktiv i en uke

Under medlems listen er det en symbol forklaring :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er litt usikker. Men dersom du mener hvor aktive de er i spillet med tanke på hvor mye de vokser i poeng, i tropper drept, og slike ting så kan du se det på TWStats. Eventuelt så kan man bruke dette skriptet på medlemssiden til å få en idé om spillerne i stammen sin aktivitet.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg er litt usikker. Men dersom du mener hvor aktive de er i spillet med tanke på hvor mye de vokser i poeng, i tropper drept, og slike ting så kan du se det på TWStats. Eventuelt så kan man bruke dette skriptet på medlemssiden til å få en idé om spillerne i stammen sin aktivitet.

han etterlyser å få oversikt over stammemedlemenes aktivitet på Forumet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
han etterlyser å få oversikt over stammemedlemenes aktivitet på Forumet :rolleyes:

Hvilket kan bety at han ønsker å få opplysningene om medlemmenes aktivitet lagt ut på forumet på et vis. Ja, det er godt mulig det ikke er det han mente, men jeg følte at det var et bedre å gjette litt enn å komme med en småsarkastisk kommentar.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Alle her har feil. Om du leser nøye, kan du skimte et ord som heter forum, Jeg tror da at han vil at ledelsen (De med rettigheter til det) kan se hvor aktiv hvert enkelt medlem er på forumet i en form for oversikt (F,eks medlemslisten der du kan se hvor lenge siden noen har vert aktiv IN-GAME, til en viss grad)

Takk for meg:)
 
Topp