stamme donasjoner!

DeletedUser

Guest
Enig med alt som har blitt sagt før, det blir bare for dumt.. Organisering skal liksom være en del av spillet..
 

DeletedUser

Guest
hei

jeg kom på en fantastisk ide!:eek:
den er slik at alle i stammen kunne donere soldater og ressurser til stammen!

slik at styrkene bare kunne brukes til angrep på fiender eller støtte til allierte, og bare lederen kunne styre dem eventuelt. og resursser kunne brukes til og hjelpe medlemmer i stammen.

det kunne også være ett fort. liksom stedet til stammen!(med bilde akkurat som paladin) med de donerte resursene kunne man bygge den sterkere og putte styrker i forsvar. MEN for at alt ikke skulle bli for enkelt kan man bare donere så så mye hver dag!

jeg takker og bukker!:D

Nei. /*-*\
 

grizzly

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ok jeg respekterer deres meninger men ingen har sagt til meg hvorfor den er teit?
 

DeletedUser

Guest
vel, dette forslaget er bare... vel, idiotisk sånn sett. et fort vor alle stamme ledere der ute styrer alt? en plass som kan ha evig med ressurser, evig med tropper, og alt man trenger og gjøre er og "donere" det dit så mister man all rettighetene til de troppene. og kan fortsette og bygge mere i den byen man sendte de bort? dette sørger for at alt blir forandret inna for støtte mekanismen som er lagd i dette spillet. og ALLE stammene må masse rekrutere spillere for og kunne ha mere tropper der enn alle andre. underdogs stammer vil ha større problem og overleve, store stammene vil ha det for lett.

her har du en god grun... den ødelegger bare spillet generelt.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, kanskje en god ide. Men det burde ikke gå ann å donere tropper, det blir litt for kjedelig synes jeg :p
 

DeletedUser

Guest
Spiller Bitefight gjetter jeg? :p

(de har det derre donasjonsgreia å fortet)
 

DeletedUser

Guest
æg støtter det nok ikke.. det ødelegger littegranne..
 

DeletedUser

Guest
donere ressurser hadde gått ann derimot, hadde gjort ting interesangt og kunne plyndre stamme "velvet" ^^ men, igjen... med dette så må det bli et nytt spill.
 

DeletedUser

Guest
donere ressurser hadde gått ann derimot, hadde gjort ting interesangt og kunne plyndre stamme "velvet" ^^ men, igjen... med dette så må det bli et nytt spill.

donnere ressurser går da? Du trykker på en av byene dine >> marked >> skriv inn koordianter og anntall resurser du vil sende >> trykk >>OK<< og derreter >>OK<< igjen..... he he

:eek:
 

DeletedUser

Guest
donnere ressurser går da? Du trykker på en av byene dine >> marked >> skriv inn koordianter og anntall resurser du vil sende >> trykk >>OK<< og derreter >>OK<< igjen..... he he

:eek:

tenkte mere på et stort fort som kan innholde MYE mere ressurser enn en vanelig by^^ som sakt, hadde bare vært noe sykt morsomt og kunne prøvd og "rane" stamme bankene. men dette har ingen grun, og ingen utdypning, bare tanken høres morsom ut
 
Topp