Stamme konkurrangse

DeletedUser

Guest
Ut i fra tråden "Stammer --> komme langt" så trekker jeg ut de stammene som vi trodde ville vare :D

de vil jeg sette opp her, og da skal dere markere den du tror vil ha rank 1, 2 og 3:p
så vil jeg telle opp til slutt, så får vi se om det stemmer om et år:p
rank 1 markeres sånn
rank 2 markeres sånn
rank 3 markeres sånn

Skriv gjeren en forklaring bak:p

stammene:
Rawr!
PUSSY
BBB
B-g
pms
SSB
Unreal
E=mc²
P-X
 

DeletedUser

Guest
Haha, faktisk meget mulig.. Da sikkert gjennom et par merger eller 5 og.
 

DeletedUser

Guest
PUSSY -- vil nok ta første plassen tror jeg, en seriøs gjeng med gode spillere:p

Rawr! -- vil nok ta 2.plassen og gi PUSSY hard kamp om 1.plassen:p

B-g en kjemp stamme med spillere fra alle verdener, vil komme langt bare de får satt på plass stammen ordentlig:p

E=mc² -- setter jeg på 4.plass, blir spennende å se om de får til noe:p
 

DeletedUser

Guest
Uten tvil en interessant tråd, men det er for tidlig til at jeg tør å spå noe som helst, det er for mange faktorer å ta i beregning.
 

DeletedUser

Guest
Håper noen flere en meg har en mening om dette ;)

Vet det er tidlig men desto morsommere å se om noen av stammene kommer til å overleve et helt år :D

livet mitt på v5 ligger i B-g:D
 

DeletedUser

Guest
Hvilken masserekrutering's stamme dør først da?

Kommer litt an på hva man betegner som masserekruteringsstamme, og hva man legger i å dø ut.
IB-fam er så mange at det kommer til å ta en liten stund før disse i det hele tatt forsvinner fra topp 20.
 

DeletedUser

Guest
Kommer litt an på hva man betegner som masserekruteringsstamme, og hva man legger i å dø ut.
IB-fam er så mange at det kommer til å ta en liten stund før disse i det hele tatt forsvinner fra topp 20.

noen kommer til og lure hertugen og oppløse stamme ;)
 

DeletedUser

Guest
noen kommer til og lure hertugen og oppløse stamme ;)

Kan så bli gjort, og om jeg ikke husker helt feil så har dette allerede skjedd vet et tilfelle *wink, wink*, men etter min mening betyr ikke det at stammen er "død".
 
Topp