Videresendt, Inno Stamme-rank

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg tror den burde implementeres på et slikt nivå at den avgjøres før verden starter. Som en vanlig verdensinnstilling. Hvis ikke risikerer man at folk går å snakker om to forskjellige rankinger.

Eventuelt bare kjøre på, og gjøre alle kategoriene sorterbare. Slik at man kan sortere stammeranken etter for eksempel antall spillere, antall byer, og så videre, på samme måte som man sorterer byer på bygningsoversikten, for eksempel.

Det utvider forslaget litt, men ville løst problemet og gjort det lettere å bruke rankingen til å se nyttig informasjon.

Jeg er enig med Grimlock her, for å være helt ærlig har jeg null forståelse over trådstarter sine argumenter, da jeg personlig og flere av mine venner bruker nettopp den funksjonen en del når vi ser på andre stammer, eller vår egen for den saks skyld.

Jeg ønsker ikke å ha funksjonen fjernet, men vil heller foreslå at antallet blir bestemt automatisk, ved at antallet bestemmes av en x % antall av hvor mange medlemmer en stamme kan ha på de forskjellige vs.

F. eks:
(Ikke riktige tall, bare eksempler)

På verden 1 er maksgrensen 100, og hvis prosenten da er 50 %, vil "Poeng til de 15 beste spillerne" bli 50.

Jeg ser overhodet ingen god grunn til å fjerne funksjonen fullstending.
 

DeletedUser

Guest
Regner med du vet at å ha null forståelse for, og å ikke forstå noe, er 2 forskjellige ting.

Greit om noen vil ha kolonna der, men den burde absolutt ikke være den som rankinga reguleres etter. Det tar jeg som en selvfølge at alle forstår hvorfor. (Kanskje med unntak av verdner som avgjøres på andre måter enn dominans, som f.eks skatter eller OD)
 

DeletedUser

Guest
v16, perfekt eksempel.

HAHA har beste score topp20-spillere, men InVi har fortsatt mer poeng med flere spiller og burde derfor ha rank 1, istedet for oss.
Eneste feil der, er at verden avgjøres på ODa, men det skal ikke ha noe å si mtp poengrankinga.

Hva med evt å bytte på kolonnene?

Stamme - Total Score(som ranken måles utifra) - 20 beste spillere-score - blablalblabla osv det som er der ifra før..
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
v16, perfekt eksempel.

HAHA har beste score topp20-spillere, men InVi har fortsatt mer poeng med flere spiller og burde derfor ha rank 1, istedet for oss.
Eneste feil der, er at verden avgjøres på ODa, men det skal ikke ha noe å si mtp poengrankinga.

Hva med evt å bytte på kolonnene?

Stamme - Total Score(som ranken måles utifra) - 20 beste spillere-score - blablalblabla osv det som er der ifra før..

Høres bra ut. :)
Men jeg vil fortsatt foreslå at antallet beste spillere er bestemt av en prosent av maxgrensen for medlemmer i stammen, da det vil gjøre den mer riktig til alle verdenene vi har. :)
 

DeletedUser

Guest
Høres bra ut. :)
Men jeg vil fortsatt foreslå at antallet beste spillere er bestemt av en prosent av maxgrensen for medlemmer i stammen, da det vil gjøre den mer riktig til alle verdenene vi har. :)

Med det jeg nettopp skrev, så ville dette ønsket bli oppfylt.
 
Topp