Stammer topp 15

DeletedUser

Guest
4 BIRKI Dette er en ståpågjeng som absolutt setter standarden for V2 om dagen. Og de gjorde et dristig valg da de stilte seg side om side med Elite i krigen

Vi prøver å motbevise Reitan om at det enkle(joine AriCa-siden) er ofte det beste ;)

7 RoEm Artige folk på colasjokk. Hadde spamming på forum gitt poeng til hver spiller hadde disse gutta uten tvil ligget vesentlig høyere enn deres 7.plass:p

Amen!
Men dette er, som Kracked sier, utdatert. Siden PE gikk inn i RoEm nå.

TBB med et par kommentarer :)
 

DeletedUser

Guest
1 AriCa 133 mio - Disse gutta hadde ikke vært så mange om ikke elite hadde skaffet seg så mange fiender

Statistikken mellom AriCa og Elite får vel svare for seg selv her. Vi har ikke alltid vært en del av en allianse... ;)

Redswan: Du kan si hva du vil... Men når dere valgte den andre siden, så var det kanskje tryggest for dere akkurat der og da..? ;)
 

DeletedUser

Guest
Egentlig ikke, Shanks. Vi har da fronter både mot Elite og -Rome-. Hadde vi valgt deres side, ville Elite fått en h******s langt front å manøvrere, noe som sansynligvis ville vært slutten på Elite. Selvsagt ikke med engang, men etterhvert ville dem vært lei og slitne. Tipper jeg.

Så det lette ville, i mine øyne vært å tatt den veien. Nå blir det jevnere og mer spennende og det er absolutt ikke sikkert vi kommer ut som vinner i det lange løpet, noe jeg vil si med 95% sikkerhet at vi ville gjort hadde vi valgt dere.

Synsing, selvsagt. Men kvalifisert synsing :D
 

DeletedUser

Guest
Hvis ser tilbake på den tiden når vi tok inn 7 spillere fra gamle [AS] (den store mergen vi kritiseres så for), så vil du skjønne at det av vi tok inn disse spillerne ikke var den direkte årsaken til det som idag er et noe svekket NS (i fht gamle AS).

Soppyknight og en rekke andre større spillere gav seg rett og slett. Og AS tapte seg som stamme. Da ble det besluttet at en del av de spillerene som lå nærmest AriCa og de spillerne som vi hadde mest kontakt med kom over til oss for å fortsatt kunne bidra til at prioriteringa lå på Elite.

For å konkludere, selv om jeg ikke husker å ha sagt noe lignende, så har jeg fremdeles rett.. For det var ikke det at vi tok inn disse medlemmene som svekket AS. Det hele begynte når soppy gav seg. Og det er jeg sikker på at soppy kan si seg enig i, om han fremdeles leser dette forumet aktivt.

Siden jeg også kjenner historien her ganske godt da den i stor grad omhandler bl.a meg i denne perioden, så skal jeg innrømme at det startet i med at 3 store spillere snakket om å gi seg. Soppy, Arnold og Annka (Og du må gjerne sjekke, men 3 blir ikke en lang rekke)

Da de nevnte 3 sluttet og det ble et lite kaos på slutten der, som jeg ennå den dag i dag irriterer meg over hvordan ble løst. Gikk så de 7 over til dere. NS ble opprettet og stammen er blitt den skyggen jeg mener de er i dag.

Bare så det er nevnt så syns jeg du kunne drite i den negative vinklinga om at inntaket av de 7 denne gangen, da jeg overhodet ikke brukte hverken positive eller negative ladete ord om å beskrive at dere hadde tatt dem inn. Jeg konstaterte kun at det hadde skjedd for en tid tilbake.

Og når det gjelder gamle AS, så har jeg nok en del innsikt i hva som skjedde i denne perioden jeg også. Jeg har som sagt vært i stammen på et tidspunkt og jeg snakket på den tiden med et par medlemmer som fortalte meg om hva som skjedde.
 

DeletedUser

Guest
Selv om du, som du sier har innsikt, så betyr ikke det at du nå forteller samtlige av de involverte sin opplevelse av det som skjedde.

Alt jeg vet er at soppyknight, som var lederen, gav seg, og også to andre større spillere med innflytelse i styret. Dessverre var det en del rot innad i styret før dette, og det ble vel ikke ryddigere av at de med mest ansvar gav seg?

Det var uansett dette som ledet til at vi i AriCa tok inn bl.a King Roska. Det er jo du som fremlegger det som at det er AriCas feil at det gamle AS ble svekket. Det er ikke riktig, og det vet jeg en del om, for det var jeg som faktisk inviterte dem.
 

DeletedUser

Guest
At du påstår at jeg skriver det er Aricas feil at AS gikk til helv... får stå for din regning. Jeg skriver ikke det noen plass. Det er du som tolker det dithen.

Jeg skriver bare at alle utenfra merket at AS ikke hadde samme slagkraft etter de dro.

Og omstendighetene rundt hvordan noen av dem sluttet har helt klart spilt inn på hvorfor det gikk som det gjorde.

Men man kommer likevel ikke utenom det faktum at stammen sto særdeles svekket tilbake etter det som skjedde, uansett hvordan du prøver å legge det fram
 

DeletedUser

Guest
Stammen vart i realiteten kløyvd i ein sør- og nord del, etter at vi mista dei tre store spelarane i nord.

Men så gjeld det jo å sjå den store heilheten i dette. Vi er meir slagkraftige i dag samla sett, fordi vi i sør samarbeidar tettare med kvarandre. Den overgangen av spelarane har bore frukter, ingen tvil om det. Det vil nok dei fleste vere i samd i som kan å lese statestikk!
 

DeletedUser

Guest
Herregud King Roska. Jeg har da aldri nevnt noe om helheten. LES TRÅDEN i stedet. Jeg skrev at AS som stamme gikk nedenom og hjem etter at dere 7 gikk til Arica. Ikke om Arica ble bedre tettere stamme av det.
 

DeletedUser

Guest
Ja eg og du har no vore ueinige opp gjennom tida! :)
Er det Nattsvermeren du spelar på no for tida spiro?
 

DeletedUser

Guest
Om jeg spiller og hvor evt jeg spiller er min viten og din nysjerrighet.

Men at vi har vært uenige er vel knappest en hemmelighet.
 
Topp