Stammer topp 15

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
1 AriCa Knallbra stamme. Har masse respekt for disse. Gutta kan å "rimme", og det må respekteres.

2 Elite Syns vi er flinke jeg. Så lenge ryggraden i stammen er på plass vil vi ikke falle langt.

3 -Rome- Blitt imponert jeg. Har noen virkelig flinke spillere. Noen ikke fult så flinke også. Men det har vel alle stammer muligens.

4 BIRKI Imponert over at de klarer å snu statsen mot Rome så til de grader. Knallbra jobba.

5 V-m-S Fått noen rare angrep herfra altså. Noen bra også. Annet enn det. Ingen aning.

6 X-V Aldri hørt om :p

7 RoEm Oj...7 plass :O

8 NS Øøh..Vell...De har egen gruppe hos oss og greier, annet enn det..ingen aning.

9 OliCo Hum?

10 PE øøh?

11 ~ROME~ Who this be? :O Familiestamme

12 K-m-S Fått noen angrep her også. Mye rart.

13 Føn øøøh?

14 =ROME= Omg. Mange er de egentlig :O

Resten driter jeg i. Har virkelig ingen aning på hvem de er.

Hansmann aka Grötarn V2
 

DeletedUser

Guest
Nå er jeg riktignok ganske ny på denne verdenen (bare 3 dager) men jeg har allerede gjort meg opp en menig om noen stammer da :p

1 AriCa - Creds til dere. Dere jobber bra, men vi skal nok ta dere til slutt.
2 Elite - Hva hadde v2 vært uten Elite..
3 -Rome- - Noen spillere imponerer. Dere har ikke klart dere så bra på andre verdener, men det ser ut til å være unntaket her :D
4 BIRKI - Litt hissige av seg, men jeg håper på et bra sammarbeid fremover
5 V-m-S - Har ikke akkurat utmerket seg..
6 X-V - Aner ikke.
7 RoEm - Få opp farta! jeg vet dere kan!
8 NS - Ekstremt skuffende. Det er flaut å ha dere som fiender..
9 OliCo - I dunno
10 PE - No idea.
11 ~ROME~ - Flere newbies her, men kanskje dere har potensiale..?
12 K-m-S - Dere er alt for stille. Få opp farta.
13 Føn - Føn who?
14 =ROME= - Bunnslammet til -Rome-
15 SaD - Sad to know you..
 

DeletedUser

Guest
fine lister spennende å lese hva andre stammer syns om din stamme og videre :D

håper på flere lister:D alle kan si sin egen:D
 

DeletedUser

Guest
Greit, da får jeg svare da :)

1 AriCa
Kattepusene veit å slå fra seg :S De har fått bra med OD etter krigen mot Elite startet og frem til nå så har det gått AriCa sin vei. Tross ikke alt for lan leve tid så har de satt sitt preg på V2 for lenge siden.
2 Elite
Mektig imponerende stamme tross dårlige tider i det siste. De lå på 1. plass siden V2's start men har nå blitt skjøvet ned til en respektabel 2. plass
3 -Rome-
En av de stammene jeg har mest respekt for på V2! De har blitt dømt nord og ned av mange, men de har kommet seg opp til en veldig god 3. plass. Runinter og Granpa gjør en stor jobb for å holde stammen på beina, Jeg har hatt noen samtaler med begge og de er veldig hyggelige frem til de nuker noen av byene mine til ****** :)
4 BIRKI
Beste stammen på V2 :) Ja vi har litt lav OD, men vi får vel en del i denne krigen mot -Rome- hovedsakelig. Ledelsen her gjør en strålende jobb, og samarbeidet mellom Ledelse og medlemmer er god. Også samarbeidet alle medlemmene mellom er veldig god.
5 V-m-S
Jaja, stilfulle vil jeg ikke påstå de er, lav OD. Og er tydeligvis ute etter lett tjente poeng ved å merge med XiG. Ganska anonym stamme egentlig, De har jo en spiller rangert som nr. 2 (black Andi) men også han er egentlig ganske anonym :S
6 X-V
Enda mindre OD, men de er jo ganske ferske. De også ganske anonyme bortsett fra noen lang distanse fakes. Vet egentlig lite om stammen
7 RoEm
Har levd lenge, men ikke veldig mye OD. Men de gjør en god jobb med støtte og angrep. Like folka der veldig godt :)
8 NS
Kun en skygge av tidligere stolt stamme! Etter at flere sentrale melemmer gikk til AriCa så var det ikke en like dyktig stamme igjen.
9 OliCo
Vet jeg lite om og velger derfor å ikke uttale med om disse
10 PE
Jaja--- De er like lite krigs dyktige som Persia var
11 ~ROME~
Understammen til -Rome-. Sikkert noen greie spillere men mange ikke fult så gode også!
12 K-m-S
Stil her også, ja?!
13 Føn
Vet jeg lite om og velger derfor å ikke uttale med om disse
14 =ROME=
samme som ~rome~
15 SaD
Vet jeg lite om og velger derfor å ikke uttale med om disse
16 TTA
Samme som PE
17 IB
Vet jeg lite om og velger derfor å ikke uttale med om disse
18 TGW
Vet jeg lite om og velger derfor å ikke uttale med om disse
19 OIM
Mye det samme som NS
20 ~West~
Den udugelige møkka understammen til PE/TTA
 

DeletedUser

Guest
1 AriCa
Endelig kommet seg opp på første. Endel gode medlemmer men er vel noe dritt her som i alle stammer.
2 Elite
Jeg vil si at nivået her er lavere enn det elite som var. Medlemmer sluttet og blitt erstattet med dårligere folk. Noen av de beste har kanskje kommet tilbake, men det holder ikke.
3 -Rome-
Som mange andre er jeg også imponert over denne stammen sin utvikling. På starten så alle på dem som noobs,men de har virkelig bevist det motsatte.
4 BIRKI
Fått en god start mot -rome-,men det vil nok ikke vare.
5 V-m-S
Hører ikke noe eller svært lite fra de. Skuffet.
6 X-V
Hører ikke noe eller svært lite fra de. Skuffet.[/
7 RoEm
En stamme som mister mange medlemmer til andre stammer. Hadde de klart å holde medlemmene i stammen kunne de kommet langt.
8 NS
No idea.
9 OliCo
No idea.
10 PE
No idea.

Arcon
 

DeletedUser

Guest
fine lister:D morsomt å lese hva dere alle syns:D håper flere skriver:D komm igjen det er ikke farlig å si din egen mening?:p
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Nå er jeg riktignok ganske ny på denne verdenen (bare 3 dager)
8 NS - Ekstremt skuffende. Det er flaut å ha dere som fiender..
Det faktum at du klarer å dømme en hel stamme på 3 dager er jo ganske... idiotisk?

2 Elite
Jeg vil si at nivået her er lavere enn det elite som var. Medlemmer sluttet og blitt erstattet med dårligere folk. Noen av de beste har kanskje kommet tilbake, men det holder ikke.
Arcon

Ey! F*** you!
Her fikk du jaggu forklart han hvor landet ligger, særlig om vi ser det i forhold til at du nå er en veteran på v2.. (4 dager nå?)

Hakke ikke peiling på hvem du er, men jeg måtte si noe til deg også. Jeg hadde jo tross alt mekka en finfin post til skapningen som starta tråden.

@bond.94 Fjott.
 

DeletedUser

Guest
Det faktum at du klarer å dømme en hel stamme på 3 dager er jo ganske... idiotisk?

På 3 dager, med en konto jeg aldri har sett før, har jeg tatt 7 NS byer, hvorav ingen forsøkte å snipe, stacke, renoble eller sende så mye som 1 fake tilbake. Derfor har jeg fått et intrykk av at NS er elendige, og det har jeg gitt utrykk for.

Jeg kan jo også legge til at man ikke trenger å være veteran på v2, for å være en erfaren spiller. Men jeg må jo være nOOb. Derfor det er så lett å adle fra.. dere? (I alle fall NS)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
På 3 dager, med en konto jeg aldri har sett før, har jeg tatt 7 NS byer, hvorav ingen forsøkte å snipe, stacke, renoble eller sende så mye som 1 fake tilbake. Derfor har jeg fått et intrykk av at NS er elendige, og det har jeg gitt utrykk for.
Tuller du? Fikk du en konto ved siden av en inaktiv spiller? Flaks med den.

Jeg kan jo også legge til at man ikke trenger å være veteran på v2, for å være en erfaren spiller. Men jeg må jo være nOOb. Derfor det er så lett å adle fra.. dere? (I alle fall NS)
Med tanke på at du hadde spillt 3,4 eller hele 5 dager, så var vel den der strengt tatt å be om juling?
Ikke at jeg kjenner Arcon elns, men han har jeg i alle fall hørt om.
Get the drift?
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg ber om julig. Kom å ta meg. Få se at dere vet hva angrepstropper er :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oi, moro at det kom noen stammebetraktninger her. Hadde liten tro på denne tråden, da det virker som om folk er lei av den stabile ranken som har vært det siste halvåret etter Yamato f.eks.

Bring on flere "bedømninger"! :D
 

DeletedUser

Guest
1 AriCa Har omsider nådd første plass. En stamme man etter hvert har lært seg å respektere da de er aktive og stort sett dyktige. De kommer nok ikke til å gi fra seg plassen uten kamp, så vi går spennende tider i møte

2 Elite I likhet med Hansemann synes jeg vi er flinke, med tanke på hvordan høsten har vært for stammen.

3 -Rome- Er et ikon for v2 sammen med noen få andre stammer. De hadde lenge manglende respekt blandt andre stammer, men jeg tror ikke noen ikke har respekt for Granpa, runinter og gutta/jentene deres :)

4 BIRKI Dette er en ståpågjeng som absolutt setter standarden for V2 om dagen. Og de gjorde et dristig valg da de stilte seg side om side med Elite i krigen

5 V-m-S Stamme man i grunnen ikke hører så mye fra. Ett og annet sporadisk angrep tikker inn, men de virker ikke som de mest aktive.

6 X-V Sammenslåingen av Xig-stammene virker så langt ikke veldig imponerende. Men hvem vet, det kan jo hende de slår tilbake på et tidspunkt.

7 RoEm Artige folk på colasjokk. Hadde spamming på forum gitt poeng til hver spiller hadde disse gutta uten tvil ligget vesentlig høyere enn deres 7.plass:p

8 NS Vet ikke helt hva jeg skal si. Shanks prøvde en gang å overbevis oss om at AS/NS ikke ville lide under at de 7 beste gikk over til Arica. Vi kan vel i dag fastslå at det ikke stemmer helt. Stammen er kun en skygge av hva den engang var.

9 OliCo Hva skal man si om Oliver og gjengen. De ligger trygt plassert i sør-øst og tar byer på rimmen og sender sporadiske nukes på 150 t +-

10 PE Restene av gamle Domini/persia/TTA.

11 ~ROME~ Kanskje det mest negative med -Rome-, familiestammene!!:eek:

12 K-m-S Dette var 1 gang en førstestamme i m-s familien. ikke mye som minner om det nå.

13 Føn Ja, hva skal man si om disse.... ikke sett mye til siden de oppsto

14 =ROME= Joda, -Rome- må vel ha en 3. stamme også:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vil bare minne om at denne lista er utdatert!
RoEm har kommet seg til 6 plass og PE eksisterer ikke lengre :)
 

DeletedUser

Guest
8 NS Vet ikke helt hva jeg skal si. Shanks prøvde en gang å overbevis oss om at AS/NS ikke ville lide under at de 7 beste gikk over til Arica. Vi kan vel i dag fastslå at det ikke stemmer helt. Stammen er kun en skygge av hva den engang var.

Hvis ser tilbake på den tiden når vi tok inn 7 spillere fra gamle [AS] (den store mergen vi kritiseres så for), så vil du skjønne at det av vi tok inn disse spillerne ikke var den direkte årsaken til det som idag er et noe svekket NS (i fht gamle AS).

Soppyknight og en rekke andre større spillere gav seg rett og slett. Og AS tapte seg som stamme. Da ble det besluttet at en del av de spillerene som lå nærmest AriCa og de spillerne som vi hadde mest kontakt med kom over til oss for å fortsatt kunne bidra til at prioriteringa lå på Elite.

For å konkludere, selv om jeg ikke husker å ha sagt noe lignende, så har jeg fremdeles rett.. For det var ikke det at vi tok inn disse medlemmene som svekket AS. Det hele begynte når soppy gav seg. Og det er jeg sikker på at soppy kan si seg enig i, om han fremdeles leser dette forumet aktivt.
 

DeletedUser

Guest
1 AriCa 133 mio - Disse gutta hadde ikke vært så mange om ikke elite hadde skaffet seg så mange fiender
2 Elite 129 mio - arica suser forbi, kan de levere :confused:
3 -Rome- 76 mio en av gammelstammene, får se hvordan de takler BIRKI
4 BIRKI 59 mio - en stamme med stort potensiale.
5 V-m-S 49 mio- megra xig1
6 RoEm 42 mio - megra PE strategisk med tanke på medlemmer og posisjon på verdenskartet :rolleyes:
7 X-V 30 mio - disse falle etter hvert
8 NS 23 mio - gamle AS er fortsatt på topp 10 :eek:
9 OliCo 19 mio - enda en tegneseriestamma kunne ikke valgr noe som TSS (the simpsons) eller SP (south park)
10 ~ROME~ 10 mio - -Rome- Junor!
11 K-m-S 7 mio - disse failer
12 SaD 6. mio - de valgte den "blå" siden, får se hvordan det går.
13 Føn 6 mio - De kunne kald seg drage, det er tøffere -.-
14 =ROME= 6mio - -Rome junier deluxe utgave :cool:
15 TTA 1mio - Her kommer den store sprekken - bare jeg alene har nesten dobbelt så mange poeng. :p
 
Topp