Stammer topp 15

DeletedUser

Guest
nå vil jeg lage en tråd om DERES meninger om topp 15 stammene på v2:D
(denne tråden skal bare inneholde sakelige lister og sakelige diskusjoner)

de topp 15 stammene er:
1: Elite
2: AriCa
3: -Rome-
4: BIRKI
5: X-V
6: Roem
7: V-m-S
8: Xig 1
9: NS
10: PE
11: OliCo
12: ~ROME~
13: Føn
14: K-m-S
15: =ROME=

1: Elite -Har kjempet seg til toppen fra starten av og står stor respekt av stammen og enkeltspillere i den.
2: AriCa - Den nye stor stammen som har imponert meg meg stor aktivitet og kunnskap.
3: -Rome- - min egen stamme som jeg vil fremsi som den beste på v2, pga. samhold, hjelp og hyggelige folk>3 :D
4: BIRKI - en flink og engasjert stamme blir spennende å se om 1 måned hvem som har overtaket:D ble skuffa da dere hadde spioner.
5: X-V - sett lite til de etter de skilltes med Xig 1.
6: Roem - har nok hatt sin storhetstid, skuffa over lite innsats i krigen:D
7: V-m-S - samme som Roem men i motsetning til å fortsette å falle nedover så driver de å reiser seg nå kjempe bra.
8: Xig 1 - vet ikke så mye om denne stammen borsett fra de to lederne gode folk men tviler på resten av stammen.
9: NS - utrolig at de fortsatt er i live:D he he stå på.
10: PE - vet ikke.
11: OliCo - vet ikke.
12: ~ROME~ - understamme noen gode folk.
13: Føn - vet ikke.
14: K-m-S - gode folk men litt få?
15: =ROME= - samme som ~ROME~.
 

DeletedUser

Guest
1: Elite - Fortsatt på topp, men nå virker det som at det ikke er så lenge til de faller ned. Har kjempet bra for plassen sin veldig lenge, men spørsmålet er om at deres dager som nummer en er talte.
2: AriCa - Stammen som sannsynligvis kommer til å ta førsteplassen for godt om ikke så alt for lenge. Solid stamme med masse hyggelige folk. Har alltid hat sansen for AriCa.
3: -Rome- Min egen stamme. Alle kan lære noe av -Rome-. Sannsynligvis den beste når det kommer til samhold, og nå virker Rome som den kanskje beste og mest effektive stammene. Veldig stolt av det vi får til, og ledelsen med runinter og granpa i spissen kan ikke roses nok.
4: BIRKI - Bra stamme. Liker hvordan de er bygd opp når det gjelder tanken bak hvordan ting er der. Min nærmeste nabo, så kjenner en del til dem. Har en leder som er hissig som få, men klarer tydeligvis å holde orden i troppene. Mange gode spillere, og en del spillere som skuffer en del i forhold til størrelsen sin.
5: X-V - Solid stamme som har klart seg, til tross for litt interne problemer. En viktig stamme i alliansen som ligger litt for langt unna til at jeg har noe særlig nærhet til dem. Hyggelige å snakke med, de jeg har slått av en prat med.
6: Roem - Mange gode spillere, hadde de ikke hatt det, så hadde de vært borte nå. Ligger alt for spredt til å ha noen framtid. Tviler på at RoEm vil holde seg i toppen så veldig mye lenger.
7: V-m-S - Har et par gode spillere. Kjenner utenom det ikke så alt for mye til de, bortsett fra at de selvfølgelig er på riktig side.
8: Xig 1 - Mye det samme som X-V. Black Andi kommer vel til å ta igjen Ganondorf om ikke så alt for lenge, hvis det fortsetter sånn.
9: NS - Ligger helt på andre siden av kartet for min del. Riktig side.
10: PE - Ingen tro på disse. Virker som at enkelte er veldig interesserte i å lage egne stammer, uten å helt klare det.
11: OliCo - OliCo er en stamme jeg liker. Fornuftige mennesker, som gjerne hjelper til.
12: ~ROME~ Varierende kvalitet, men likevel en del gode folk.
13: Føn - Noen spillere som ikke er voksne nok til å være i en såpass stor stamme som Føn, men de har også noen gode spillere.
14: K-m-S - Kjemper bra i fronten mot Elite. Liker K-m-S.
15: =ROME= Samme som ~Rome~.
 

DeletedUser

Guest
Ja, for det var derfor jeg slutta :rolleyes: dere var jo helt gærne, adelstog på 3 min! thumbs up! (y)

ja men vi ser på det som vi vant:D

det blir det samme som om jeg slutter nå så ser BIRKI på det som sin egen sier:D

så vi eide deg :D selv med tog på 3 min:D
 

DeletedUser

Guest
ja men vi ser på det som vi vant:D

det blir det samme som om jeg slutter nå så ser BIRKI på det som sin egen sier:D

så vi eide deg :D selv med tog på 3 min:D

Hvis du ser på statestikkene mellom meg å -rome vil du se at jeg "vant".
grattis for at dere vant, du for æren av å kaste bort livet ditt foran Pc'n, nice ! (Y)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du ser på statestikkene mellom meg å -rome vil du se at jeg "vant".
grattis for at dere vant, du for æren av å kaste bort livet ditt foran Pc'n, nice ! (Y)

har ikke vært i -rome- så lenge så kan ikke utale meg om de byene:D (siden Wp ble oppløst husker ikke helt når)

men takk for at du advarer meg for dine feil:D
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
har ikke vært i -rome- så lenge så kan ikke utale meg om de byene:D (siden Wp ble oppløst husker ikke helt når)

men takk for at du advarer meg for dine feil:D

Så du vil gi stammen din æren for å ha tatt han ut, men når det gjelder tapte byer, så telles de ikke?:rolleyes:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
har ikke sagt noe om ære men om seier :D forskjell på en "seier" og en "ærefull seier" :D

vis Elite fikk AriCa oppløst og alle ble grå. tror du ikke Elite ville sett på det som sin seier?:p
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
nå ble det mye off topic her gutter. så nå følger min liste:

1: Elite
er enda i toppen for gud vet hvor lenge. har mistet en del byer i det siste, men jeg tror mange her inne avskriver dem altfor fort. jeg vet at mange kommer til og gå på en smell der.

2: AriCa
har imponert meg på noen områder. de er utrolig flink med propaganda og tar jo noen byer også. men er rask til og slå seg på brystet.

3: -Rome-
skal innrømme at jeg ikke hadde trua på GRANPA og gjengen hans til og begynne med. men de beviser jo at de kan dette like godt som noen andre.

4: BIRKI
skal vel ikke si så mye her.

5: X-V
dem er jeg ikke sikker på.

6: Roem
en urgammel stamme som enda kan levere. men jeg må si jeg ikke er sikker på hvor de ender dette.

7: V-m-S
det er vel en stund siden disse villingene har gjort noe med stil.

8: Xig 1
en liten stamme som lener seg mot 3 store kanoner. tror ikke de vil bli noe særlig avgjørende for V2.

9: NS
har, av en eller annen grunn, aldri hatt noen tro på disse gutta. de må gjerne bevise at jeg tar feil. men jeg tror ikke de klarer det.

10: PE
de fleste medlemmene her kommer fra stammer som BIRKI har banket.

11: OliCo
kan lite om denne stammen.

12: ~ROME~
en understamme av -ROME-. har mye rart inne i den stammen. er ikke sikker på hva -ROME- gjør med dem.

13: Føn
aner lite om dem. men de er i allefall lojal mot alliansen sin. en av svært få stammer som prøver og hjelpe sine allierte. kreds til dem for det.

14: K-m-S
Krigere Med Stil?? må være en skjult spøk bak det navnet.

15: =ROME=
samme som ~ROME~
 

DeletedUser

Guest
Jeg har da utallige ganger vurdert topplista i verden 2. Og den har i det siste ikke vært så store forandringer.. Men jeg synes dette er litt moro, så jeg kommer med min "nye" vurdering :D




1 Elite - Serverlederne har en spesiell posisjon i verden 2. Uansett hvordan det går med dem i fremtiden, så hersker det liten tvil om at Elite har jobbet for den posisjonen de i dag har.

Tro det eller ei, så er jeg glad på Elites vegne når de slår nye rekorder (positive, som negative).

Vil spesielt trekke frem chrk1 og hans OD-total. Suveren leder på hele .no. Og Torquemadas OD-a. Fantastisk. Dette er eksempler på spillere som har satt verden 2 på kartet ;) Og det er jeg glad for.

2 AriCa - Jeg har mange tanker om AriCa som stamme. Men jeg sparer det til en eventuell stammehistorie, som jeg har planlagt å poste om ikke så lenge.

3 -Rome- - Jeg er overveldet over hva -Rome- får til på denne serveren. Fantastisk. Og ekstra moro blir det når -Rome- tidligere var en stamme som ingen hadde tro på. Dette er virkelig motbevist. Og fortsetter de trenden slik som nå, så blir dette den beste stammen i verden 2.

4 BIRKI - Liten OD-tot vitner om en litt passiv stamme. Jeg tviler ikke på at de har egenskaper til å gjøre det virkelig bra. Men til nå har de hatt en noe lav profil her i verden 2. De skal ha kreditt for at de gikk ut offentlig med valg av side. Så på den måten så fikk de en major boost i innflytelse i denne verdenen. Om BIRKI skriver seg inn i historiebøkene med gullskrift vil vise seg. De har en fair sjanse til dette iallefall.

5 X-V - Noe frem og tilbake med X-V og jeg vet at de har hatt en del interne konflikter. Men det virker som om de kommer seg gjennom disse, og det vitner om en hard kjerne. Har kjennskap til en del av deres medlemmer, og de har gode nok spillere til å utgjøre en forskjell her på serveren. Blir spennende å følge med den videre utviklingen her.

6 RoEm - Jeg skal ikke fordømme RoEm på noen måte. Men helt ærlig må jeg stille spørsmålstegn med de som mener RoEm er en stamme som har gjort det bra her inne. Selvfølgelig kan de øke intensiteten i denne krigen, men inntil de gjør det, så mener jeg de ikke har vist noe særlig kvalitet i denne verdenen.

7 V-m-S - Liten stamme, men absolutt å regne med. Vil trekke frem en spiller som Leffy, som er aktiv mot Elite. Ellers er jo V-m-S som veteraner å regne. Spent på hvordan det vil gå med dem i fremtiden. Og jeg håper at vi vil få høre mye mer om V-m-S.

8 Xig 1 - Black Andis prosjekt, og selve appendixen til X-V? De skal ha kreditt for en aktiv front mot Elite, og Black Andi må vel nevnes i sammenheng med Ganondorf, fordi han er den spilleren som faktisk kan ta Ganondorf ned fra sin høye trone. Vært moro med en ny #1 :D

9 NS - Jeg er optimistisk med tanke på NS' fremtid her i verden 2. De ligger på en måte utsatt til, men samtidig kan dette gi uante muligheter. Spent på om de vil gripe mulighetene sine.

10 PE - Markerer PE som blå da jeg vet at de støtter Elite med tropper, noe som også betyr at de støtter den blå siden i denne krigen. PEs spillere er vel gode venner med Elites medlemmer, når vi kan spore en del PAs mellom dem.

11 OliCo - OliCa har jeg god kjennskap til. Jeg vet at de har spillere som både er gode og villige til å bruke sine kvalifikasjoner i å jobbe med alliansen. De ligger for tiden langt på den sørøstlige halvkule, men jeg tror de har interesse av å komme seg nordvest for å vise verden 2 hva de innehar av ekspertise.

12 ~ROME~ - Nevner disse i samme åndedrag som -Rome- :)

13 Føn - Føn ligger litt trygt til. De har muligheter til å ta del i utformingen av verden 2. Jeg håper de vil gripe den :)

14 K-m-S - I den senere tiden har jeg mistet litt kontakt med K-m-S. Jeg håper at de atter en gang kan klatre litt på ranken over toppstammer i verden 2.

15 SaD - Markerer SaD som blå.
 

DeletedUser

Guest
hadde vært morsomt med flere lister:D karnskje noen fra Elite og BIRKI som vil legge ut sine meninger om stammene?:p

her er en oppdatering av lista:D har jo skjedd en del siden sist også:D Xig 1 og V-m-S har merget og AriCa har overtatt 1plassen:D
1 AriCa
2 Elite
3 -Rome-
4 BIRKI
5 V-m-S
6 X-V
7 RoEm
8 NS
9 OliCo
10 PE
11 ~ROME~
12 K-m-S
13 Føn
14 =ROME=
15 SaD
 
Sist redigert av en moderator:
Topp