Stammer topp 20-meninger

Status
Stengt for ytterligere svar.

hogath

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jjjjjjjjjjjj

vi bruker også troppene våre. vi blir angrepet litt av elite nå for tiden. vi tar også over resten av byene til tribes hunters.
 

DeletedUser

Guest
1 Elite
Har vært på første plass så si hele verden 2. Med et lite unntak da NoVi ledet.
Gjevnt over gode spillere som vet hvordan man skal spille dette spille.
I tillegg kryddres medlemslisten av noen av de beste spillerne på verden 2.

2 Yamato
Akkurat som Elite, så er dette en meget bra stamme.
ikke hatt 2. plassene gjennom hele spillet slik Elite har hatt 1. plassen. men det skal jo bare mangle. En stamme med gode spillere. Selv om jeg også har merket at det finnes noen svake ledd.
Liker ikke helt rekkruterings politikken til diplomaten men nok om det:)

3 NoVi
Nesten alle har bare snakket drit om disse. men hvis de skal være så dårlig som flk skal ha det til, så er det jo litt rart at de ligger så bra ann på ranken.
Har ikke hat så mye kontakt med de, men vet at det finnes gode spillere her.

4 -Rome-
Sammen med NoVi har nok -rome- stått for familiestammene her på verden 2.(blandt topp 20) Kriger mye for tiden. Har hørt mye rart om diplomaten. Hart hørt mye rart om mange av diplomatene til topp 20 stammene...
Men -rome- er en stamme som har holdt seg på topp 10 en lang stund. Kommer nok ikke til å miste plassen med det første. Med mindre Yamato har store planer...

5 OIM
tidligere en av stammene i NoVi-familien
Nesten alle har sagt at dette er den stammen i NoVi-familien. Kom seg ut av knipen NoVi var i blandt annet ved hjelp av en IAP med Elite.

6 NAG
Må inrømme at jeg ikke har hørt om disse :/

7 LAW
Virker som en god gjeng. Har også en del familiestammer.
kriger for tiden de også, om jeg ikke tar helt feil.
Har ikke hørt noe fra de på en stund. Så vet ikke hvordan krigen går.

8 TW
Etter at vi tapte krigen om K55, har vi etablert oss godt i K56 og K65.
kriger for tiden (som de fleste sikkert vet) mot Yamato, DISA E og ~SW~.
Går overaskende bra. Men krigen er enda ung.

9 [AS]
Har ikke hørt så mye fra disse. Bortsett fra at en her inne på forumet gikk til krig mot de.. Uten at han lidde alt for store tap XD

10 DISA E
Hadde god kontakt med de lenge, men plutselig skjedde det mye. Samtalen med ledelsen var god lenge og vi løste problemer diplomatisk. Men det var hele tiden avnsklig å forstå hva de mente. Mye var uklart, og jeg måtte lese mange av meldingene både opp og ned, før jeg forsto hva som sto på de.
Ellers er de mange som sier at de er yamato sine lakeier. Dette stemmer nok ikke helt. Men at de har en felles rekruteringspolitikk, kan ingen legge skjul på.

11 ~SW~
Etter at D-Yato ble oppløst, Angivelig på grunn av spionasje...
Dukket ~SW~ raskt opp. Mange av de tidligere medlemmene i D-Yato befinner seg her.
Yamato ønsket kun å ha med seg spillere de stolte 100% opp til yamato. Ikke alle spillerne som fikk tilbud fra yamato ønsket dette. Derfor laget de en ny stamme. De fikk tilbud om en IAP fra Yamato og deres allierte. Noe som i senere tid har blitt oppgradert til allianser.

12 ~HvM~
En stamme jeg kjenner igjen fra verden 1. personlig har jeg ikke hatt så mye kontakt med de. Men hvis jeg ikke tar feil så er de i krig.

13 K-m-S
Har hatt sine konfliter med Elite. Men har kommet godt ut av det. Har noen gode spillere kryddret med en del gjennomsnitlige. Hadde god kontakt med de før. Mulig jeg sender på en post igjen:)

14 THB
Som TW, kriger de mot DISA E. Tok mange byer i starten da det virket som DISA E ble tatt litt på sengen. Etter hvert stoppet det litt opp, før de sakte men sikkert spiser flere og flere DISA E byer.

15 =Rome=
En av familiestammene til -rome-. Vet ikke så mye om dem. Prater med hovedstammen om det skal være noe...

16 Domini
Vet ikke mye om disse. Men de er med i denne krikeordenen. En slags allianse?..

17 ==TB==
Ikke hørt om før...

18 RoEm
Har sunket en del plasser etter at Elite plukket opp de spillerne med flest poeng. Ser på seg selv som en slags datterstamme til Elite.

19 NH
etter hva jeg har hørt så skal dette være nye WH.. Stort mer vet jeg ikke.

20 WG
har hatt god kontakt med disse over lengre tid. En gjeng med både gode og litt mindre gode spillere. Startet seint på verden 2. Men har kommet seg fort.
Hyggelige folk og det hjelper mye i set slikt spill.
En av ikke så alt for mange stammer det faktisk er mulig å ha en skikkelig samtale med.
 

DeletedUser

Guest
NAG = Alle spanjolene som var med i NATO gikk ut av NATO ett par uker før de ble oppløst. De var med i en spansk stamme, tror det ble noe tull der. Og dermed ble NAG=Noobs attacking Group dannet. En spansk stamme... Det er hva jeg vet om dem :p
 

DeletedUser

Guest
det er ikke akkurat så rart at dere vant mot ninjaz heller.
:p

Hvorfor var ikke det så rart?

Men det jeg mente var at LAW var flere stammer(familiestamme) mot en liten stamme som KJ, ikke det at KJ var dårlige, men det gikk bare ikke å ta flere stammer når man ikke var flere.
 

hogath

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
vi var nylig i krig med oond også.
jeg kom for sent inn i law til å delta noe mye i den:(
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp