Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

DeletedUser

Guest
Morosamt. Me i Aces fikk vite at han var ein sviker og potensielt adelsmål av Monkiii.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Finner det noe merkelig at enkelte her henger seg opp i denne spilleren fatøl, han var spion enkelt og greit. Gjorde det han skulle og forlot stammen i tide.

Ingen grunn til å erge seg over en spion da det er en naturlig del av spillet om vi liker det eller ikke.

Samtidig vil jeg si at det er viktig vi holder fokus på spillet og spillerne, viktig at vi ikke går løs på personen bak spilleren.

Selv den største "dritten" i et spill kan være en kjerne kar i det virkelige liv :)

Mvh.

Fatøl ;)
 

mcrogn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Finner det noe merkelig at enkelte her henger seg opp i denne spilleren fatøl, han var spion enkelt og greit. Gjorde det han skulle og forlot stammen i tide.

Ingen grunn til å erge seg over en spion da det er en naturlig del av spillet om vi liker det eller ikke.

Samtidig vil jeg si at det er viktig vi holder fokus på spillet og spillerne, viktig at vi ikke går løs på personen bak spilleren.

Selv den største "dritten" i et spill kan være en kjerne kar i det virkelige liv :)

Mvh.

Fatøl ;)



well spoken ;)
 

DeletedUser

Guest
Man sysnker ganske lavt om man velger å være spion da..

Joda, snakker fra erfaring her :)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Når du kommer med slike utsagn Darkmoon, så hadde det vært fint vis du delte med oss hva du mener med å synke lavt?

Jeg anser det som en generell uttalelse du kommer med, ville det ikke være mere riktig å se på den enkelte sak før man kommer med slike konklusjoner?
Vis ikke så har du vel intet hold i hva du måtte mene?

Venter spent på et konstruktivt svar ;)
 

DeletedUser

Guest
Du åtte komem med sånn vanskelig greie ja :p

Å være spion er å synke lavt, enkelt å greit :)
 

DeletedUser

Guest
Alle stammer har lekkasjer og/ eller spioner. Unntaket tror jeg har vært Yakuza i V3. I værtfall mens jeg var der.
Arnold S her, tror jeg er shizofren om natten og spionerer på seg selv.. :)

Det er en del av spillet i en krig, på samme måte som det drives en målrettet propaganda på dette forumet. I tillegg til kamphandlinger, så blir det en ganske artig og omfattende greie for enhver stammeledelse. Det er her strategien kommer inn i bildet også.

Ikke hyl om at det er feigt og "vi er renhårige" osv. osv.. Ingen er til å stole på i et krigsspill som dette. Noen her vil gjerne gi inntrykk av det, men alle vet at det er svada. Ære og kodeks ja, men ikke i forhold til intel

Spioner kan også utnyttes til stammens fordel, som også Ghost68 var inne på tidligere. Det er jo denne helheten som gjør at noen av oss faktisk gidder å være ledere her også ;)
 
Topp