Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

DeletedUser

Guest
Har vært vanskelig å planlegge, så vi er fornøyde med at vi i det hele tatt har fått det til^^ Blir sikkert enklere framover;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi ønsker lykke til, men siden dette ser ut til å gå helt på trynet for dere, så kunne vi tenke oss å gi dere noen tips i krigføring på TW.

Les fks den tyske DS4N00bs eller tilsvarende.
I tillegg så kan vi ikke kalle et felles angrep med 3 timers forskjell for koordinert. Da vinner vi ;)
Ellers så skjønner jeg at planningen her ikke var helt enkel, men det er mer gjennomføring hos enkelte som ødelegger for dere :)

Ta gjerne kontakt ingame, så gir vi dere noen hint.

Ellers må jeg vel få si at Propelle og Ghost68 ser ut til å vite hva de driver med. Dessverre er nok de alene om det. (Så langt vel å merke) Deff tropper dreper ikke Yuma vet dere
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jaja... vi kan kalle det for en test om du vil^^ og hvis en eller annen fjott prøvde å adle en av yuma sine byer med Deff-tropper så må jeg bare beklage;)
Men, som sagt... kommer til å bli bedere med tiden, noe dere helt sikkert kommer til å merke ;)
 

DeletedUser

Guest
jaja... vi kan kalle det for en test om du vil^^ og hvis en eller annen fjott prøvde å adle en av yuma sine byer med Deff-tropper så må jeg bare beklage;)
Men, som sagt... kommer til å bli bedere med tiden, noe dere helt sikkert kommer til å merke ;)

Jasså? Skal dere merge med Pals? lol
Eller skal IAP`en utvides? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke snakk om ting du ikke vet noe om. Jeg har aldri hørt noe om den IAPen du snakker om der :S
 

DeletedUser

Guest
Nofjon, nå er vel ikke du rett person til å si lol til noen som merger? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi ønsker lykke til, men siden dette ser ut til å gå helt på trynet for dere, så kunne vi tenke oss å gi dere noen tips i krigføring på TW.

Les fks den tyske DS4N00bs eller tilsvarende.
I tillegg så kan vi ikke kalle et felles angrep med 3 timers forskjell for koordinert. Da vinner vi ;)
Ellers så skjønner jeg at planningen her ikke var helt enkel, men det er mer gjennomføring hos enkelte som ødelegger for dere :)

Ta gjerne kontakt ingame, så gir vi dere noen hint.

Ellers må jeg vel få si at Propelle og Ghost68 ser ut til å vite hva de driver med. Dessverre er nok de alene om det. (Så langt vel å merke) Deff tropper dreper ikke Yuma vet dere

Er ikkje rart dei ikkje klarar å ta noko når dykk tvingar støtte ut av IAPar..
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Heisann folks;)

Er denne tråden dø eller? Blir vel mer Varg mot resten nå, godt dt er flere en oss i VK som har fått frem sine cohones og nå tør og sloss mot overmakten.

Vi i vk har sloss mot 3 stammer på 3 fronter i langt over 3 mnd (måte bare skrive 3 oxo på slutten,hørtes mye bedre ut;) og klart oss veldig bra.

Så en stund på spillerne i denne verden som noen rompeslikkere og stolpetissere som følger overmakten der de vil dem skal gå, men nå ser det ut som noen ihvertfall har våknet;)!og det er en bra ting, da blir verden 4 plutselig veldig mye mer spennende.

Vi får se hva fremtiden bringer, Vk merger ikk med noen og sloss til evt siste by.

Noe som heter stolhet og verdighet, mange som spiller dette spillet som ikk vet hva det er...

Liker veldig godt dine innlegg overalt på forumet cloyster;)!

Ønsker deg lykke til i alt du foretar deg!

Ha en fortreffelig helg alle sammen, med alt det innebærer for hver enkelt!

men vil veldig gjerne at noen følger opp denne tråden og lager en oversikt over hvem som tar byer fra hvem nå;)! Varg vs VK.

Mvh

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
VARG har vel tatt en liten pause med angrepene mot dere der borte i VK? de er i full sving med internadling tror jeg :/
En ting jeg lurer på kjære VARG-spillere... var fatøl med dere fra starten, "kjøpte" dere/trua ham eller var det han som kom til dere litt uti spillet?
 

DeletedUser

Guest
Fatøl var der i begynnelsen, heilt til han fant ut at Aces var ein møkkastamme (noko eg ønskar at eg også oppdaga litt tidligare) så han stakk til ein anna stamme. Trur det var VK.

edit: For å halde meg til temaet;
image.php
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
god kveld;)

jeg kan sitte hele kvelden å snakke drit om fatøl, da han var en spion i våres stamme. Men jeg kan si dette: han er en stor møkk, en spiller uten verdighet, stolthet og samvitighet.

Dette er han fult klar over selv. han mistbrukte vår tillit på det sterkeste, til de grader, han gikk bak ryggen på oss, og kom med løgner på løgner på løgner.

Han er under skosåla mi hver gang jeg går et skritt. Største svikeren jeg har vært borti i min tid som tw spiller.

Beste beskrivelse er: en STOR møkk;)

Ønsker han alt vondt;)
 

Donnes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
siden du er så sinna(som er helt greit) betyr det vel bare at han gjorde en ekstremt god jobb:)
 

DeletedUser

Guest
Haha...

Fatøl har gjort en super jobb for Outlaw-Skygge og senere Varg.
Han var i vår tjeneste fra starten og har gjort jobben meget bra, og han fortjener ikke noe "skitt" for dette. Bedre spion har vel ikke vært her, og jobben hans var jo å misbruke tilliten deres, som ansvarlig for deff. operasjoner? Dette utførte han perfekt, og faktisk er han en av de beste spionene jeg noen gang har hatt, uansett server og verden.
Å kalle dette feigt, er jo svada. Han er heller modig som satser så lojalt mot sin stamme, (Varg) midt i fiendeland. (Kom nå ikke med det våset om at man ikke skal ha spioner)

Du var jo på sporet etter han Alexi, og jeg lo så jeg ramlet av stolen etter å ha lest at du spurte han direkte om han var spionen, men også ga han fornyet tillit.. haha. Jeg var faktisk med å diktere svarene til deg, og du bet på :) Du burde hatt han der. Du hadde jo rett i at han og et par til ikke sto på vår claimliste :) Der burde dere skjønt det. Dette var vel derfor dårligere av dere, enn han? Det at dere også relativt kjapt ga han et utvidet ansvar, viser svakheter hos ~VK~.

Tro meg når jeg sier at Varg (og andre) har flere i sin tjeneste hos dere. ;) Det var også derfor Fatøl ble trukket ut :)

Dere har også imponert meg med den strategien dere har valgt, MEN det er innenfra dere ødelegges.
Lykke til med å arrangere spionfeller. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nei se hvem som dukket opp:p er det ikke mister merge.

Du har ikk så mye du skulle sagt her. Ja, jeg stolte på han, jeg er ikk vant til små ekle kryp som går bak ryggen på folk og lyver deg i ansiktet når du spør dem om noe.

Jeg er en ærlig person og når jeg spør om noe så forventer jeg et ærlig svar!enkelt og greit

Kaller du det å stå med høyt hode? Det at dere må ha spioner rundt omkring for å klare å få til ting sier oxo veldig mye om dere mr.nofjon. Dere spiller på en skitten måte.

tviler ikk at han har gjort gode ting for dere. men det forandrer ikke det at han er en stor møkk:eek:

Jo, er er av den oppfatninge at man kan spille dette spillet uten spioner. Det at dere absolutt MÅ ha det, viser svakheter hos dere, da dere tydeligvis ikk klarer dere uten.

Vk har aldri hatt spioner for seg, kommer aldri til å ha det, da det er under våres verdighet. Voksene spillere vi nofjon. Den gamle skolen, de som stoler på hverandre,

At det da kommer ekle kryp inn å misbruker denne tilliten kan jeg ikk gjøre mye med dessverre, men jeg utdyper nå mine meninger om hva jeg syntes om dette.

Alexi lalas:D
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Rufflen

Ble medlem: Oct 2009
#171 I går, 23:06 Topp
VARG har vel tatt en liten pause med angrepene mot dere der borte i VK? de er i full sving med internadling tror jeg :/
En ting jeg lurer på kjære VARG-spillere... var fatøl med dere fra starten, "kjøpte" dere/trua ham eller var det han som kom til dere litt uti spillet?


De angriper oss daglig, så nei ingen pause å få fra den kanten dessverre:p

har selv 18 stk innkommende akkuratt nå, og flere på vei vil jeg tro;)
 
Topp