Statistikker; Outlaw - Aces - Celest vs. ~VK~ - ~VK-B~

DeletedUser

Guest

Begynner å bli usikker på deg der. Du sier vi startet krigene. Vi fortsatte pga dere angrep. Regnes det som at vi starter krig? Eller leter dere bare etter en småstamme å hakke ned før dere går videre på enten ministammer eller allierte?

Enten har du ikke fårstått alt eller så fårstår ikke jeg deg for å være erlig.
 

DeletedUser

Guest
Begynner å bli usikker på deg der. Du sier vi startet krigene. Vi fortsatte pga dere angrep. Regnes det som at vi starter krig? Eller leter dere bare etter en småstamme å hakke ned før dere går videre på enten ministammer eller allierte?

Enten har du ikke fårstått alt eller så fårstår ikke jeg deg for å være erlig.


Dere angrep? Snakker du at om Aces, Celest og Outlaw-Skygge angrep dere da.

Klart det. Dere hadde jo markert oss lyserøde og snakket rundt med store bokstaver. Du husker sikkert også at de første angrepene kom fra noen helter i din stamme? Nå er du plutselig forundret og "spiller" underlegen? haha.. Litt sent det.!
 

DeletedUser

Guest
Dere angrep? Snakker du at om Aces, Celest og Outlaw-Skygge angrep dere da.

Klart det. Dere hadde jo markert oss lyserøde og snakket rundt med store bokstaver. Du husker sikkert også at de første angrepene kom fra noen helter i din stamme? Nå er du plutselig forundret og "spiller" underlegen? haha.. Litt sent det.!

Ja siktet til alle 3 stammene.

Men markere med lyserøde kan bli brukt for å fremheve hvor dere er. (Sikter til Skygge da) Men hvem er du sikter til som heltene som startet det hele? Du kan umulig si at vi startet hele greiene.... småkriging har fåregodt en god stund mellom disse stammene. Aldri så stort at det ble regna som krig.
Men så Fort Area og Celest startet å angripe så vi flere angrep fra deres side. Etter det jeg har sitt siden jeg joinet denne stammen er at dere har ikke ført krig mot oss med mindre det var minst en annen stamme mot som dere kunne alliere dere med.
Feigt kaller jeg det.
 

DeletedUser

Guest
Ja siktet til alle 3 stammene.

Men markere med lyserøde kan bli brukt for å fremheve hvor dere er. (Sikter til Skygge da) Men hvem er du sikter til som heltene som startet det hele? Du kan umulig si at vi startet hele greiene.... småkriging har fåregodt en god stund mellom disse stammene. Aldri så stort at det ble regna som krig.
Men så Fort Area og Celest startet å angripe så vi flere angrep fra deres side. Etter det jeg har sitt siden jeg joinet denne stammen er at dere har ikke ført krig mot oss med mindre det var minst en annen stamme mot som dere kunne alliere dere med.
Feigt kaller jeg det.

Respekt til ~Vk~ for at dere er i krig mot såpass store stammer, det som gjør TW morsomt, selv om det tydeligvis ikke går så bra for dere akkurat nå.

Kan så hende at Outlaw spiller feigt, men jeg synes det virker litt tåpelig de å prøve å dytte skylden over på noffe & co, legg heller innsatsen inn i spillet istedenfor å prøve å forklare hvorfor dere har hatt problemer så langt i krigen.

Vi vet at dere har en tøff oppgave og at det er en ujevnt fordelt krig, men stå på og husk at lille Yakuza klarte å bli kvitt store og stygge BoS på v3.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eg synes virkelig ikkje ~VK~ skal whine om at me er så store og sånt. Man klagar ikkje på at ein stor og bøs kar slår ein med brillar når han med brillar sparka den store bøse karen i ballane. Tenk på konsekvensar før dykk angrip, tar byar på vårt territorie og rekrutterer flyktningar uten å bry seg om mails. Da er det å be om trøbbel.

Snakkast på rimmen, ~VK~.
 

DeletedUser

Guest
Ja siktet til alle 3 stammene.

Men markere med lyserøde kan bli brukt for å fremheve hvor dere er. (Sikter til Skygge da) Men hvem er du sikter til som heltene som startet det hele? Du kan umulig si at vi startet hele greiene.... småkriging har fåregodt en god stund mellom disse stammene. Aldri så stort at det ble regna som krig.
Men så Fort Area og Celest startet å angripe så vi flere angrep fra deres side. Etter det jeg har sitt siden jeg joinet denne stammen er at dere har ikke ført krig mot oss med mindre det var minst en annen stamme mot som dere kunne alliere dere med.
Feigt kaller jeg det.

Tenk litt nå.
Dere har ikke mottatt et eneste koordinert stammeangrep for å ta ut sentrale spillere enda, så du kan da ikke kalle dette stammekrig? Det er bare enkelte spillere i de stammene dere ertet på dere som leker seg. For min stammes del, er det kun snakk om et av fire kontinenter som deltar. Resten hviler, så odsene deres er ikke så dårlige. ;) Tenk om hele gjengen trår til? :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Reisverket: Hmm, virkelig? Alle? Skal si du henger i Reisverket, er da ikke så lenge siden du startet, men allerede har du kartlagt kvaliteten på samtlige medlemmer i 3 stammer, imponerende.

Takk, ja det har vært mye jobb på kort tid. Men det var verd det! Nå har jeg laget egne excelskjemaer på hver spiller i de tre stammene, samt noen historiske linjer for hver enkelt med bakgrunn fra andre verdener, stammehistorikk, stats og selvsagt hvilke forbindelser hver og en har og har hatt til andre spillere i v4. Det er jo dette som er gøy! :cool:
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
forstår ikke hva folk tar det for at VK skal tape så mye pga disse tre stammene går mot dem? Hadde 6x vår størrelse mot oss i v2, og vi sto da imot mye bedre enn VK gjør nå, og de har bedre størrelse-ratio enn vi hadde :p

går nok mer på dyktighet enn størrelse hvordan du overlever, eller hvordan du går under for den slags skyld.
 

teletubi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
forstår ikke hva folk tar det for at VK skal tape så mye pga disse tre stammene går mot dem? Hadde 6x vår størrelse mot oss i v2, og vi sto da imot mye bedre enn VK gjør nå, og de har bedre størrelse-ratio enn vi hadde :p

går nok mer på dyktighet enn størrelse hvordan du overlever, eller hvordan du går under for den slags skyld.

Poeng dreper ikke, tropper gjør ;)
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
å herregud. Hvordan tror du vi klarte og stå imot en stamme 6x vår størrelse og hva tror du var poenget med at jeg sa det? nemlig at VK kanskje har mer poeng enn tropper?

Begynn og les det andre skriver, tenk over hva du selv skriver, så kanskje du forstår hva vi egentlig snakker om i det hele tatt.
 

DeletedUser

Guest
Takk, ja det har vært mye jobb på kort tid. Men det var verd det! Nå har jeg laget egne excelskjemaer på hver spiller i de tre stammene, samt noen historiske linjer for hver enkelt med bakgrunn fra andre verdener, stammehistorikk, stats og selvsagt hvilke forbindelser hver og en har og har hatt til andre spillere i v4. Det er jo dette som er gøy! :cool:
Forundrer meg ikke :p
 

DeletedUser

Guest
Har ikke dagen vært så bra for de tre stammene eller? Regner jo med at vi ville sett statestikker dersom mange VK-byer hadde byttet eier. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Outlaw Aces Celest
Players:

Side 2:
Tribes: ~VK~ ~VK-B~
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 3
Forskjell: 1

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 15,320
Side 2: 6,654
Forskjell: 8,666

image.php


____

Noen dager er rolige vet ;)
 

DeletedUser

Guest
Siste 24 timer har de 3 store stammene tatt 2 byer fra ~VK~ siden, mens ~VK~ og akademiet har tatt 3 fra dem.

Edit: Wuups, to late. :eek:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Forklaringen er enkel: Outlaw Aces Celest seminar på voksenåsen med påfølgende 5 retters og fest til de små timer. Vi kommer sterkt tilbake imorgen (med fylleangst og skallebank). :p
 

NonstopElgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Side 1:
Tribes: Aces Celest Outlaw
Players:

Side 2:
Tribes: ~VK-B~ ~VK~
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 39
Side 2: 18
Forskjell: 21

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 0
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 181,436
Side 2: 31,304
Forskjell: 150,132

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 17,144
Side 2: 0
Forskjell: 17,144

image.php
 
Topp