Stille på forum? Ergo nedgang for BOL?

DeletedUser

Guest
Nesten alt her handler om tid. Selvfølgelig er det såå mye lettere å adle når det ikke er noen online hos motspilleren. At byene rundt der er revet også, blir bare en bonus. Hadde dere kjempet 1 vs 1 hadde det nok ikke vært så lekende lett ;)
Men hva har man stamme for da :rolleyes:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Var nå jeg som rev 90% av clusteret hans før jeg satt igang, så det blir lett feil å si :p

Var dårlig med støtte inc til han også, så kansje OMG og IB skal ta en titt på hva de kunne gjort annerledes.
 

DeletedUser

Guest
Var nå jeg som rev 90% av clusteret hans før jeg satt igang, så det blir lett feil å si :p

Var dårlig med støtte inc til han også, så kansje OMG og IB skal ta en titt på hva de kunne gjort annerledes.

Kanskje det :)
Men igjen, det handler mye om tid.
 

DeletedUser

Guest
La oss gå on topic igjen, og se hvordan statestikken har utvikla seg siste uke:

Side 1:
Tribes: IB HVIB OMG! viking VK-A
Players:

Side 2:
Tribes: RNG BOL H.F.O K102SE K105SW K103SA
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 135
Side 2: 128
Forskjell: 7

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,220,621
Side 2: 1,179,454
Forskjell: 41,167

image.php


Ikke mye om å gjøre nå, men statestikken er fortsatt positiv for IBsiden :)



MVH Cyber
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Siden topic heter: Stille på forum? Ergo nedgang for BOL?

så føler jeg at statistikkene får representere topic:

Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: OMG! IB HVIB
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 435
Side 2: 486
Forskjell: 51

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 46
Side 2: 8
Forskjell: 38

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 3,923,711
Side 2: 4,241,926
Forskjell: 318,215

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 429,180
Side 2: 76,499
Forskjell: 352,681

image.php



Svaret er vel da, strengt tatt....nei..?
 

DeletedUser

Guest
hehe, fikk meg en der, det skal du ha, men samtidig, så er de byene vi i OMG! har mistet til dere vært "gi bort byer". du kan jo kontakte hvem det gjelder IG, og høre om det i det hele tatt var motstand ang de byene i k74 :D

Men vi får følge med å se hvordan det går ;)

Btw; Jeg syntes det ble aktivt igjen jeg nå, så jeg står for min konklusjon om aktiviteten på forumet :p
 

DeletedUser

Guest
thihi

Wow... Du er virkelig spesiell. Jeg blir eid? Kanskje i din fantasi.

og glitter.. Hvorfor trenger du en offentlig uttalelse?:confused:

nå er ikke jeg den som leser forum noe ofte men jeg får en følelse av at alle forum du skriver på er det noen slags form for ned hakking på RNG eller Bol!
fint å se på når du faktisk kan rose litt men like etterpå så kommer det noe hakking på stammene som ikke er IB igjen... Brann er klin lik og kanskje verre? men dere kan også av å til være litt positive da (;

virker som om du ikke skjønner at det finnes erfarne, aktive gode spillere i andre stammer enn IB, og om det er så greier du knapt å si det ut... er ikke vanskelig shø;)
INGEN grafer kan fortelle om hvem som har vært best de siste ukene i dise krigene! fordi det er ALLTID internadling og Barbar adling osv osv som ødelegger dem og de erfarne spillerne i RNG har du kanskje ikke enda møtt i front engang!:rolleyes:

- Bunny here (;
 

DeletedUser

Guest
Rart hvis du tar meg for seriøst :)
Jeg vet hvordan RNG og mest BOL er, ettersom jeg var i BOL i en periode. Hakker ikke ned på den måten. Er mer sarkastisk og ironisk :p

Men noen ganger må jeg få lov til å slå tilbake mot flere tåpelige påstander som blir slengt ut. Er naturlig det.

Grafer forteller alt. Men bare på det gitte tidspunkt ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe javel, ironisk er helt greit det, men vanskelig å vite uten å høre den ironiske tonen når du ikke sire de ;D
 

DeletedUser

Guest
hehe javel, ironisk er helt greit det, men vanskelig å vite uten å høre den ironiske tonen når du ikke sire de ;D

Hvis du virkelig tok meg seriøst på det, er det ikke meg det er noe galt med..
Det var voldsomt overdrevet og var bare moro! :D

Kanskje det har en virkning. Kanskje ikke.. Har jo blitt angrepet selv av både RNG og BOL. Vel, BOL har ikke turt enda eller så har de sine grunner med at jeg ligger langt unna og det ikke er vits å angripe meg.. (de er egentlig redde..)

Men det er noe galt med både RNG, BOL, IB og resten av alle stammene på V1. Ingen ser ut til å vinne eller ha overtaket!! :(
(Vel.. IB er best..) Hva som skjer avhenger av diplomatiet. Ser ut som IB er det eneste fornuftige valget å angripe.. fortsatt.. heh...

Det som er positivt med RNG, er at de liker å gi andre ODA og ODD poeng! Me like!
 

DeletedUser

Guest
Jeg syntes det ble stille igjen jeg, så jeg derfor legger jeg ut ny statistikk; ;)


Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 518
Side 2: 203
Forskjell: 315

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 86
Side 2: 21
Forskjell: 65

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,586,132
Side 2: 1,808,236
Forskjell: 2,777,896

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 848,536
Side 2: 202,153
Forskjell: 646,383

image.php




MVH Cyber
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi kan også ta med de andre om dere vil^^

Side 1:
Tribes: IB HVIB viking VK-A
Players:

Side 2:
Tribes: BOL RNG H.F.O K102SE K103SA K105SW
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 208
Side 2: 164
Forskjell: 44

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,997,501
Side 2: 1,528,898
Forskjell: 468,603

image.php
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Nesten alt her handler om tid. Selvfølgelig er det såå mye lettere å adle når det ikke er noen online hos motspilleren. At byene rundt der er revet også, blir bare en bonus. Hadde dere kjempet 1 vs 1 hadde det nok ikke vært så lekende lett ;)
Men hva har man stamme for da :rolleyes:

Siterer Magic Dude her jeg.
 

DeletedUser

Guest
Siterer Magic Dude her jeg.

Koselig :)
Skjer ikke så ofte...

Nå er da situasjonen litt annerledes tror jeg. Hvis vi hadde tatt hver enkelt stamme vs en annen, ville vi sett store forskjeller på hvem som tar byer, og hvem som mister.

Eller kanskje 90% bare er readlinger? Who knows? ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har mistet mange byer denne uken, mange for oss. Vi har hatt en spiller som ikke har vært på logget på en uke, han ligger sånn til på kartet at han ikke kan ta seg en uke fri uten at det får store konsekvenser. Så vi er med å trekker statistikken i ib sin favør.......Det irriterer men er sant så vi må jobbe knallhard de neste ukene for å rette opp dette.
 
Topp