Stille på forum? Ergo nedgang for BOL?

DeletedUser

Guest
Heisann :)

Litt morsomt å tenke på at det er en morsom sammenheng mellom det at BOLs "nedgangstider" fører til lite aktivitet på v1 sitt forum.

Så, for å skape litt liv igjen synes jeg det er på sin plass at vi på IBsiden skal få lov til å skryte litt av våre "bragder" den siste tida;

Side 1:
Tribes: OMG! IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 674
Side 2: 274
Forskjell: 400

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 76
Side 2: 62
Forskjell: 14

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 5,628,053
Side 2: 2,425,686
Forskjell: 3,202,367

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 773,896
Side 2: 602,825
Forskjell: 171,071

image.php


Ingen overveldene stats, men jeg synes det er et godt ressultat på at vi fortsatt er med, og at det ikke er den overkjøringen BOL skal ha det til^^

Og jeg vet at den siste måneden ser annerledes ut, men jeg synes det er morsomt å se at vi har fortsatt mange aktive folk som gjør en super jobb for dra oss fram i denne krigen!

Vi har tross alt to fiender som er en del større enn oss, og jeg synes det er på sin plass å skryte litt av seg selv da jeg føler vi hele tiden har måttet høre på BOL sitt skryt^^


Så gled dere folkens ;)


Winter is Coming



MVH Cyber
 

DeletedUser

Guest
vet no at du blir eid. så nahh.. tror nok du har litt feile tegn:)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ser OMG! listes opp på lik linje med IB og HVIB her. Kan vi regne det som en bekreftelse på at dere er i familie da? Vet jo allerede at dere har chat sammen på skype, men fint med offentlig innrømmelse. Synes hvertfall det er eneste forklaringen du kan komme med for å retferdiggjøre at du ikke inkluderer andre stammer som har tatt sider i krigen. ;)
 

DeletedUser

Guest
For å si det sånn, så er vi ikke formelt en del av familien. Ergo, vi har ikke kommet med noen offentlig kunngjøring. Men vi har et tett lokalt sammarbeid, som jeg har forklart i tidliggere post her.

Men kjære Glitter, la oss ta med alle sammen på statestikken for forgje uke da :)

Side 1:
Tribes: IB HVIB viking OMG! VK-A
Players:

Side 2:
Tribes: BOL RNG H.F.O K102SE K105SW K103SA
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 847
Side 2: 656
Forskjell: 191

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 7,734,703
Side 2: 5,960,292
Forskjell: 1,774,411

image.php
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har ikke noe å si på tallene jeg, vil bare ha en offentlig uttalelse på at dere er i IB-familien. :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Denne "Winter is Coming", hvor gammel er denne egentlig o_O? Ser ikke noe hvit framtid, om det er det jeg skal kalle det.
Spiller ikke på v1, spilte kun under Dolkene vs. Core, og mener og huske at dere hadde "Winter is Coming" da også, e`kke det litt dårlig propaganda nå da :rolleyes:?
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Denne "Winter is Coming", hvor gammel er denne egentlig o_O? Ser ikke noe hvit framtid, om det er det jeg skal kalle det.
Spiller ikke på v1, spilte kun under Dolkene vs. Core, og mener og huske at dere hadde "Winter is Coming" da også, e`kke det litt dårlig propaganda nå da :rolleyes:?

Den moderne forståelsen av propaganda, spesielt etter andre verdenskrig, knyttes tett opp mot løgn og bedrageri. Bevisst ensidig og feilaktig fremstilling av informasjon. For meg er det totalt uinteressant. Winter is coming er ikke propaganda. Det er et slagord, et motto for stammen. Det har ingenting med den norske vinteren å gjøre, det inneholder en symbolsk mening. Det er altså konteksten av mottoet og ikke den bokstavelig leksikalske betydningen som har noe å si. Får jeg være med å bestemme, så skal det aldri byttes ut. For IB har det ikke minst med tradisjon og lojalitet å gjøre, noe som er mangelvare av på tw.no.
 

DeletedUser

Guest
Denne "Winter is Coming", hvor gammel er denne egentlig o_O? Ser ikke noe hvit framtid, om det er det jeg skal kalle det.
Spiller ikke på v1, spilte kun under Dolkene vs. Core, og mener og huske at dere hadde "Winter is Coming" da også, e`kke det litt dårlig propaganda nå da :rolleyes:?

det er vinter for alle untatt fiendene dems

og det er en fin hvit vinter
 
Sist redigert av en moderator:

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tror neppe BOL vil synke, samme gjelder RNG også, for hos oss er det mye lojalitet. Det er noen av og til men er utbrytere sjeldent, men når det først skjer så får de spillerne som stikker av fra oss bare finne fram skriversakene og skrive sitt testament på TW:eek:
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Vi har tross alt to fiender som er en del større enn oss, og jeg synes det er på sin plass å skryte litt av seg selv da jeg føler vi hele tiden har måttet høre på BOL sitt skryt^^

orket ikke lese alt, men leste avslutningen. det er ikke saann sykt imponerende igrunn. IB var saa mye stoerre foer krigen, og naa er dere blitt ganske saa smaa. well done, kudos etc
 

DeletedUser

Guest
Litt Morro

det morsomste her er at RNG kommer til og tape mye i framtiden fremover i krigen,samme vil også BOL i sør :)

og skryte er ikke morro det er bare plasfemisk i mine øyne :) :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
orket ikke lese alt, men leste avslutningen. det er ikke saann sykt imponerende igrunn. IB var saa mye stoerre foer krigen, og naa er dere blitt ganske saa smaa. well done, kudos etc

Det har ingenting med at dere har angrepet oss, men at spillere har sluttet, noe vi ikke kan noe for. Så er bare uheldig det, men kan ikke gi æren til dere for det.

Så du sier at det var litt imponerende altså? :D
 

DeletedUser

Guest
Det har ingenting med at dere har angrepet oss, men at spillere har sluttet, noe vi ikke kan noe for. Så er bare uheldig det, men kan ikke gi æren til dere for det.

Så du sier at det var litt imponerende altså? :D

sant det ja :D er bare UFLAKS at våres side av krigen slutter :(

jeg ser en sammensvergelse egentlig :(

hvorfor slutter ikke fler på BOL side av krigen ????? :eek:
 
Topp