Strat innkaller til møte hos TW-teamet

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg håper iaf Strat tar den jævla veien til dette forumet og kommer med en uttatlese selv om hvorfor i helvete han ikke gidder og gjøre en forbanna dritt innad,vi står her med mange spørsmål og lurer på mye,hvorfor verdner som skal være stengt,tror det var en tilfelle på v24 der stamme som vant måtte fortsette 1 uke etter egentlig slutt? Kan det være så vanskelig og trykke på ett par knapper så en verden lukkes?

Må faktisk si at jeg trodde Strat var en kar som kom til og bli bra aktiv,iaf bedre en Dakpao,trodde faktisk at det ikke var mulig og være mere inaktiv en hun,men jaggu med har du klart det,ta så gi litt tilbake sier man,gi oss noen svar,bevis at du er aktiv moderator som har lyst og føre tw videre ,ikke få den helt i grus,for det er på vei til og skje,takk til Dakpao som sto på 110% mere en Strat,takk for at det tok 2 1-2 og få svar fra deg,men ved strat tar det fort 1uke og 2 før vi i hele tatt får vite noe.

Jeg håper for tw.no sin skyld at moderatorene gidder og prøve og få noe til her,iaf gi oss en verden som vi kan huske godt,da kan du kanskje kanskje vinne tilbake tilliten hos spillere på tw.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
På v24 ble vi nødt til å vente til vinnerkravet på verdens dominanse var nådd før serveren ble stengt for nye spillere, snakk om moralboost for nye spillere som akkurat hadde startet f. eks, eller for oss som alt hadde vunnet
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvis det er slik at Inno egentlig har gitt opp TW, men fortsetter å tyyyyne mest mulig penger ut av spillerne så lenge de kan.. Hvorfor gidder vi da gi de den fortjenesten? Inno legger TW i grus, slik de driver.. og hvorfor støtte noe sånt?

Forøvrig er jeg veldig enig i det dg44 skriver ang CM:
Man kan si hva man vil om at CM blir styrt av instrukser av Innogames. Men det er faktisk en jobb der man kan gjøre mye selv. en CM er bindeleddet mellom spillermassen og Innogames. Om CMen purrer litt på Innogames så kan det hvertfall ikke gå saktere. Å vise seg på forum, svare og virke engasjert i arbeidet sitt er også en viktig egenskap som en CM, Strat viser vel ingen av delene. Blir litt for vagt å si at CMen bare følger Innos retningslinjer. for selv innenfor et så dårlig selskap (som jeg mener de har utviklet seg til å bli) så har de ganske frie tøyler på det som foregår på forum/support og lignende. Strat må enten bli flinkere, eller så bør han si opp stillingen på tw.no etter min mening!
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Må få slått sammen de skandinaviske serverne før det er for sent.
Ellers får vi begynne å spille ... nei vent, Inno eier nesten alle online web-baserte strategispill som er likt tribalwars.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
EDIT: Angående v26 også, så er det veldig rart å ha den ødeleggende adelsmann kjøp funksjonen, den har vært borte siden v13. Så kanskje Dakapo kjempet hardt for å unngå en slik type funksjon. Følte det bare var verdt å merke seg.

Har du tenkt tanken på at IG presset ut Dakapo? Nå kan jeg lite om prosessen, men det er kjent at store selskap ønsker å fjerne hindringer som gjør inntekten mindre. Kanskje Dakapo selv ønsket å slutte, men kontrakten Strat skrev under på tar nok stilling til dette :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg tror zippy har nevnt dette før (mulig i en skypechat), men adelskjøp gir ikke nødvendigvis mer penger i kassa for Inno, det gjør at verdener blir små og mange færre kontoer som vil gidder å bruke PP på verdenen.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
En håndfull spillere som benytter seg av å kjøpe adelsplasser gir mer profitt enn hundrevis av spillere som kjøper premiumkonto.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
En stor verden med mange spillere som vil bruke PP på for eksempel mur-boosting ville gitt enda mer profitt igjen.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
En stor verden med mange spillere som vil bruke PP på for eksempel mur-boosting ville gitt enda mer profitt igjen.
De som kjøper adelsplasser vil bruke alle de andre premiumfunksjonene flittig også, mer flittig enn den gjennomsnittlige spiller.
Det er slik det er med micropay-baserte spill som dette, det handler om å suge mest mulig penger ut av det fåtallet spillere som er villige til å bruke penger på spillet.

Flertallet av spillere bruker ingen penger på spillet, og den andrestørste spillergruppen kjøper så og si kun premium. Det er ingen profitt å hente ved å legge mest mulig til rette for disse spillergruppene. Det handler rett og slett om å holde en balanse mellom funksjoner som gjør det mulig å tjene mest mulig penger av de som er villige til å bruke det, og funksjoner som gjør at de andre fortsetter å spille til tross for at de ikke er 100% fornøyde.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
CMen kan gjøre MYE annet enn det Inno vil.
En CM kan ikke gjøre NOE Inno ikke vil, tro meg, jeg er en CM, jeg vet.
Det jeg er enig med deg på, derimot, er at en CM bør gjøre alt en kan for å gjøre spillerne fornøyde.
I tillegg til å kjempe hardt for at ting blir tilrettelagt mest mulig for spillerne, samtidig som man opprettholder en tett dialog med samfunnet.

Om CMen purrer litt på Innogames så kan det hvertfall ikke gå saktere.
Nei, men det går ikke nødvendigvis raskere heller. Når de har mottatt beskjeden tar de en avgjørelse der og da om hvordan de skal forholde seg til den informasjonen de får presentert. Dersom ingenting har blitt gjort på 3 måneder, kommer det antakeligvis aldri til å skje.

EDIT: Angående v26 også, så er det veldig rart å ha den ødeleggende adelsmann kjøp funksjonen, den har vært borte siden v13. Så kanskje Dakapo kjempet hardt for å unngå en slik type funksjon. Følte det bare var verdt å merke seg.
Ja, Dakapo kjempet hardt for å unngå en slik type funksjon, men det var bare et spørsmål om tid før de fullendte den gradvise overgangen til det systemet de bruker nå.
Selv om hun hadde vært CM hadde vi hatt en slik verden nå, tro meg. De legger planer som de gradvis innfører så det ikke skal komme som et sjokk på hele spillermassen.
Litt som frosken som sakte men sikkert blir kokt, fordi han ikke er i stand til å legge merke til gradvise temperaturendringer.

Dersom du tviler på dette, se bare på .net nå, det kommer aldri flere verdener uten micropay-funksjoner. Det var alltid kun et spørsmål om tid.
 
Topp