Synes slikt som dette er litt synd i grunn...

DeletedUser

Guest
Grunnen for at jeg altså bragte det frem nå er fordi du selv "åpnet litt" opp for det med din kommentar ovenfor Reisverket (som jeg i og for seg er litt enig i) da det er forskjell på poster som driter ut folk for mangel på kunnskap om tekniske ting feks.. Men back on track her... En i stammen min mottok post fra spilleren Repentance Requiem (heretter forkortet til RR) omtrent samtidig som denne tråden http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=8465 ble startet av Mr G&W så da var det rimelig enkelt og gjette hvem som var bak dette nicket... Når G&W postet også at det snart skulle komme en ny spiller på rank 1 og at han skulle være der leenge så tenkte jeg det var greit samtidig og vise at vi blir ikke akkurat sett på som spesielt verdige motstandere...

Selv finner jeg selvutnevnte elitespillere lite trivelige, og regner med at flere tenker det samme som meg.. Samtidig finner jeg det spesielt graverende at moderatorer i tillegg kommer med slike ytringer da deres ord veier litt "tyngre" enn om en "tilfeldig" spiller skulle sagt det (om man her skjønner hva jeg mener).. I mine øyne burde jo de være litt "forbilder" og ikke akkurat rakke ned på de som deltar og spiller her... Med det sagt kan dere jo selv lese hva undertegnede mener om oss som spiller her på V5...

Simplicity den 25.03. klokken 23:41
Hey Mr G&W...

Artig du skulle kommentere nettopp dette med miner da det ser ut til at det har vært jern-12-13-14-15-16 på deg selv før en liten farm lvl 11....

Mvh
-S-

Repentance Requiem den 26.03. klokken 14:42
Nå snakker vi <3

Grunnen er ganske enkel; Jeg er pålogget her ca 1 gang om dagen - vanligvis ville minene mine vært 1, 1, 1 eller muligens litt høyere. Hadde jeg vært aktiv ville jeg definitivt ikke vært rank 886, men heller rangert over deg...

Simplicity den 26.03. klokken 15:44
Så du ville vært rank 1 altså? Ambisiøs påstand når du ikke vet hvem jeg er engang...

Simplicity den 26.03. klokken 17:32
Apropo det - hvilke kontoer er det du har gjort som har vært så gode/høyt ranket at du kan komme med en slik påstand?

Repentance Requiem den 26.03. klokken 22:20
Kall meg gjerne egosentrisk, men jeg er ikke i et øyeblikks tvil om at dersom jeg spilte seriøst ville jeg vært rank 1 på v5 :)

La oss se litt på hvordan jeg gjorde det på den forrige verdenen jeg spilte seriøst, som forresten var på .net, som er 100 ganger tøffere enn .no:

1.|185 P
1.|204 P
1.|213 P
1.|219 P
1.|221 P
1.|241 P
1.|245 P
1.|250 P
1.|253 P
1.|384 P
1.|399 P
1.|433 P
1.|983 P
1.|1.036 P
1.|1.043 P
1.|1.053 P
1.|1.161 P
1.|1.212 P
1.|1.257 P
1.|1.339 P
1.|3.269 P
1.|3.343 P
1.|3.423 P
1.|3.546 P
1.|3.693 P
1.|3.816 P
1.|3.896 P
1.|4.017 P

Noen få av poengoppdateringene. I tillegg fikk jeg LK først og hadde frem til 3000 poeng flest tropper. Da mista jeg en god del. Nå skal jeg på ferie så jeg har sagt takk til den verdenen.

Simplicity den 26.03. klokken 23:00
Syns du er rimelig kjepphøy der du er nå, da du ikke vet hvem som spiller bak mange nick. Anser ikke meg selv for og være DEN beste, men jeg tror at jeg er en av de så lenge jeg har tid til og spille seriøst..

Jeg og har spilt litt på .net og nådde rank 4 uten problemer, så det og skryte voldsomt av at du har gjort det bra på .net finner jeg desverre lite imponerende, spesielt når du ikke nevner nick, verden osv (og vi vet begge at det er stor forskjell på de ulike verdenene der med tanke på konkurransen...)

Det at du ikke kommer frem med et nick for en konto du startet/evt gjorde et voldsomt løft med sier meg bare at du ikke har gjennomført dette på .no - og flere av de gode her på .no vil nok si at de holder et bra nivå opp mot .net standard; bare så det er sagt..

Liker kartene dine du lager, men synes du viser en annen side av deg nå som ikke er like "flatterende" er jeg redd...

Simplicity den 26.03. klokken 23:01
*da du ikke vet hvem som spiller bak mange nick skulle det være...


Er det jeg som er forbannet fintfølende og synes det er hakket fornærmende sagt/skrevet eller er det noe i posten min? (Har rygg til og tåle motmæle her og, så det er bare og fyre løs denne veien også om det skulle være ønsker om dette...)


Off topic: Er forresten Yoshi kontoen nå da dual spilt forresten?


-S-
 
Sist redigert av en moderator:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mener nå at slikt er bare å le av, hva man har klart å oppnå helt i start fasen tidligere gjør verken den ene eller den andre dyktig. Vil tørre å påstå at det er mange som ville kunne klart det da det krever stort sett bare å starte tidlig og være godt over gjennomsnittet aktiv i oppbygningsfasen.

Mener at den største forskjellen viser seg på et mye seinere tidspunkt om man er en mindre god, middels eller meget dyktig spiller.
 

DeletedUser

Guest
Mener nå at slikt er bare å le av, hva man har klart å oppnå helt i start fasen tidligere gjør verken den ene eller den andre dyktig. Vil tørre å påstå at det er mange som ville kunne klart det da det krever stort sett bare å starte tidlig og være godt over gjennomsnittet aktiv i oppbygningsfasen.

Mener at den største forskjellen viser seg på et mye seinere tidspunkt om man er en mindre god, middels eller meget dyktig spiller.

Enig. Den lista han gir med rank 1's frem til litt over 4k, skyldes vel egentlig at man har en spesiell startstrategi pugget inn og at man farmer konstant. Lite imponerende.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg vil påstå og si at .net ikke er 100 ganger tøffere enn .no. Greit at de har flere såkalte pro's, men med dem følger det også et klart større antall nubcakes.

Starten av w3.uk er noe av det sykeste jeg selv har sett, hvor de fleste av top 10 spilleren rundt om fra .net ble samlet i 2 stammer og kjørte på mot hverandre.

Og yeah, tar dere igjen. :)
 

DeletedUser

Guest
Virker som en samtale mellom to svært egosentriske personligheter.. :)
 

DeletedUser

Guest
Tror egentlig han ville hatt rank1 om han spilte aktivt

Var vel w47 han var høyt ranket på
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Han sa det på v3 også... Tviler ikke på at han har en god dose skills, men jeg har enda tilgode å se det...
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg synes både Simplicity og Mr. G & W skal ha cred for å gjøre forumet mer interessant. Nok av svada og innholdsløse innlegg her (jada, flere fra meg også!). Og om Mr. W & G har fremhevet seg selv i en PM til deg, så er han ikke den eneste. Det er da en helt vanlig hersketeknikk, og utpsyking av konkurrenter fungerer dog av og til, hos noen ihvertfall. Men jeg er også enig i at de som fungerer som forum mod - uansett verden - også må fremstå som gode eksempler der de selv skal være "vanlig spillere".
Men når det gjelder sistnevnte så vil jeg også legge til at jeg av mine egne stammefrender forventer at det som ved første øyekast kan oppleves som uenighet eller motstridende interesser innad i stammen bør diskuteres nettopp innad i stammen før det postes for allmennheten. Det blir så dumt å diskutere/krangle offentlig, når det viser seg at man kanskje var enige hele tiden, men hadde snakket forbi hverandre.

Det er mange selvutnevnte enere her, og propagandaforumet er en glimrende arena for å utagere, for de av oss som liker slikt (lenge siden du dro på skikkelig nå, Brann!).

Litt lite fokusert, dette innlegget. Sånn går det vel når man multitasker. Mente vel litt om så meget denne gangen..
 

DeletedUser

Guest
Hehe, godt innlegg min venn :) Syntest det er synd at man skal tro man er bedre enn alle andre, selv når man ikke er det? :eek: Har også som flere andre til gjengjeld å se at du er dette G & W. Men, prove me wrong? :D
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
hva fikk jeg ut av den samtalen? jo at han kan farme og være aktiv hvis han hadde tatt seg tid. Hvem klarer vel ikke det? hehe. kan diskuteres om det er sjamerende at han skryter av det :p
 

DeletedUser

Guest
Bare sånn svar på off topicen, Mr. G&W har ingen ære for Yoshi. accounten. Den har jeg spilt på fra dag 1. Han kom i går og ville være med så sa jeg ja ;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Bare sånn svar på off topicen, Mr. G&W har ingen ære for Yoshi. accounten. Den har jeg spilt på fra dag 1. Han kom i går og ville være med så sa jeg ja ;)

Først og fremst; dette er 110% riktig.

Resten av det jeg har sagt (kanskje med unntak av at .net er 100 ganger tøffere enn .no - den største forskjellen mellom .no og .net er at folk fokuserer mer på tropper på .net, til gjengjeld er dere fantastisk utholdende og gode til å støtte hverandre innad i stammene her på .no) står jeg fortsatt for. Ja, det høres grusomt arrogant ut, men jeg kan nok kanskje være litt arrogant noen ganger...

Er glad for at dette kom ut, plutselig ble forumet mye mer interessant, selv om det betyr at folk flest sikkert ser på meg med litt andre øyne nå enn for 24 timer siden :eek: Om jeg klarer å bevise at jeg er god vet jeg ikke, men jeg skal prøve ;)

Let our skills do the talking gjelder vel først og fremst meg selv
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Aiit, er ikke akkurat enig i den påstanden, men shure, vi har hver vår mening. ;-)
 
Topp