Synes slikt som dette er litt synd i grunn...

DeletedUser

Guest
Tviler på om at det var så mye:p

har sjøl en passe stor hær, men klarer me no også helt fint da:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Men sant skal sies, de jeg føler har er mest pain in the ass i starten er og blir polakkene. De råtter seg godt sammen og stacker som bare det...
 

DeletedUser

Guest
Men sant skal sies, de jeg føler har er mest pain in the ass i starten er og blir polakkene. De råtter seg godt sammen og stacker som bare det...

Den er jeg faktisk helt enig i! Spanjolene har også slike tendenser.
 

DeletedUser

Guest
Er bergensere og???


Har en vane med å støtte de som eg kan støtte og som trenger støtte, men det er ikke en dum ting det..

Bare posetivt:)
 

DeletedUser

Guest
Hvilken Verden og navn spilte du på .net G&W? Etter min erfaring er det mye mer "hugging" på .no mellom stammer og spillere enn på .net. Det er dessuten mye viktigere med offensivt enn defensivt på starten. Dersom man kan backtiming trenger man egentlig ikke forsvarstropper på starten...
 

DeletedUser

Guest
Off, kan si at .net er slitsom, men trokke den er verre enn .no..


Resten forsjellen er poengmessig. Sendt i spillet blir det tøft der.

Men en av de som eg tror er de mest krevende er nok de tyske serverene..

En venn av meg har nå 15 mill poeng (tror eg) og han sier at når de skal ta ut noen må hele stammen gå mot en eller 2 personer, for når de angriper, så er det over 100k tropper i vær by, så dere kan tenke på hvor vanskelig det er:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg og JP fikk slengt en konto fra .net i fanget med 40 000 innkommende. Så de på .net kan å angripe senere i spillet også. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Det er vel lov med fakescript når det er så masse angrep?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Få på dere de beste skoa, det er så langt til topic at det er stor fare for gnagsår.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Har ikke sjekket om de har gjort fakescript ulovlig siden da, men det var ihvertfall lovlig på .net den gangen ja. ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
for og svare på spørsmålet ditt, Simplicity. ja, du er litt fintfølende.
og til deg herr G & W. siden du synes .net er 100 ganger lettere en .no serverne har du helt klart hatt "feile" naboer. ;)
 

DeletedUser

Guest
Så det faktum at han ser på seg selv som overlegen resten av V5 ang skills IG plager deg ikke et sekund? :eek:
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så det faktum at han ser på seg selv som overlegen resten av V5 ang skills IG plager deg ikke et sekund? :eek:

Er vel ingen grunn til at man skal bry seg om det. Personlig så mener jeg at alle andre kan få si hva de vil så vil tiden vise når vi møtes på slagmarken om det var noe i det ;)
 

DeletedUser

Guest
Jack01: dra til varmere strøk og spam andre steder som feks i off topic tråder om du ikke har vettuge ting og si... :mad:
 

DeletedUser

Guest
nei - plager meg ikke så mye om en "vanlig" spiller ville sagt det, men når det er en mod som trekker det frem og også rakker ned på nivået på .no synes jeg det e rbeklagelig for og si det med beskjedne ord...
 

DeletedUser

Guest
Så det faktum at han ser på seg selv som overlegen resten av V5 ang skills IG plager deg ikke et sekund? :eek:

Ser ikke problemet.. Kan han ikke bare tro han er bedre (hvis du mener han ikke er det). Han har jo ikke gjort noe for å bevise at han er god på .no. Samtidig er jeg enig i at nivået er høyere på .net. Dette er selvsagt litt pga at det er så mange flere folk der, men merker klart at nivået her er lavere. Selv har jeg vært topp 20 ganske lenge nå, uten altfor store anstrengelser..
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Til dere som maser om ".net 100 ganger tøddere enn .no" uttalelsen min;
ta det med en klype salt. Eller, når jeg tenker meg om, ta alt med en klype salt. Men spesielt akkuratt det om .net / .no kvaliteten. Det der var bare min sterkt overdrevne måte å skrive at jeg synes .net har høyere nivå enn .no :p men .no blir stadig bedre og bedre ;)
 
Topp