* T *

DeletedUser

Guest
Egenskaper
Stammenavn: The Lone Twister
ID: * T *
Antall medlemmer: 2
Poeng til de 40 beste spillerne: 1.162.839
Totalt antall poeng: 1.162.839
Gjennomsnittlig poengsum: 581.419
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 1.472 (223.)

Medlemmer * T * » The Lone Twister
Navn Rangering Poeng Landsbyer
terh@ls 1 1.135.492 119
The Ghost 2 27.347 8
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Nofjon1 er jo som kjent ferdig med v4, kun innom for å prate om v5 av og til. For min egen del hadde jeg bare lyst til å være litt for meg selv. Kvalitetstid i min ensomhet i juletiden. :( Det gjør meg litt trist, og det er noe romantisk over tristesse i julen, hvilket som gjør meg svært glad. :) Og glad bør man jo være i julen, og det er grunnen til at jeg har laget min egen lille stamme.

* T * ønsker dere alle en god jul og et riktig godt nytt år. :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Den egentlige grunnen til at Reisverket for var...

Det starta fint med at alle i stammen fikk is som forjulspresang. Men så knabba Monkiii isen til RV, og han ble fryktelig sur. Han kommanderte stammen til og gi han is, men det ville dem ikke. Så RV visste ikke hva han skulle gjøre, og stakk ut. Han lokket Noffe til stammen sin, og stjal isen hans. Så var han lykkelig resten av kvelden. The end :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan bekrefte at jeg er uten is. Derimot ga jeg bort min til RV siden det er jul, og fordi Monkiii hadde knabbet hans, og latt den smelte

Så en kunngjøring:
Husk at post som skal sendes, må leveres i dag for å i det hele tatt nå frem til jul. !! I tillegg oppfordres alle til å
strø foran postkassen, slik at postmannen ikke faller og slår seg.

Posten ønsker med dette alle sine kunder en riktig GOD JUL
 

DeletedUser

Guest
Så en kunngjøring:
Husk at post som skal sendes, må leveres i dag for å i det hele tatt nå frem til jul. !! I tillegg oppfordres alle til å
strø foran postkassen, slik at postmannen ikke faller og slår seg.

Posten ønsker med dette alle sine kunder en riktig GOD JUL


Støttes :D
 
Topp