Nedstemt/ikke mulig Ta vekk venner medaljen

DeletedUser

Guest
Nå som man kan få flagg for å få mange medaljer syntes jeg denne er unødvendig, jeg har fått sikkert 10 venneforespørsler fra folk jeg ikke aner hvem er. Det kan umulig være slik det var meningen at denne medaljen skulle være, bare sende ut en forespørsel til en haug med random folk?

En annen ting, når du skal slette venner står det "slett innlegg", bug?

-sunny
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jamen, nå har jo jeg godt over 100 venner! Da blir jo all jobben wastet.. :(

For deres del så er det ikke så vanskelig å ignorere det da.
 

DeletedUser

Guest
Når det gjelder bug og slikt, er det fint om du sender inn en ticket om det :)
 

DeletedUser

Guest
Når det gjelder bug og slikt, er det fint om du sender inn en ticket om det :)

Med mindre jeg får noe får det føler jeg ikke at det er verdt bryet med en så liten og ubetydlig feil, som i utgangspunktet ikke burde ha skjedd.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Alle bugs eller andre feil er betydelige. Kan ikke forvente at det skal bli fiksa om ingen sier ifra om det :)
 

DeletedUser

Guest
Se rundt på profiler nå, mange som har "boosta" seg til 100 venner xD
 

DeletedUser

Guest
Alle bugs eller andre feil er betydelige. Kan ikke forvente at det skal bli fiksa om ingen sier ifra om det :)

Forventer ikke at det skal bli fikset, syntes det er noe slikt som i utgangspunktet ikke det burde gå ann å gjøre feil.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hei mods, hold dere til hovedtopicen. Har en følelse av at det å fjerne venne-medaljer var det viktigste i denne tråden.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hei mods, hold dere til hovedtopicen. Har en følelse av at det å fjerne venne-medaljer var det viktigste i denne tråden.
Emnet til en tråd er definert per det første innlegget.
En annen ting, når du skal slette venner står det "slett innlegg", bug?

Jeg støtter ikke forslaget. Derimot så mener jeg at medaljen skal kunne bli "fjernet" slik som stamme medaljen. Mange tar nå bare å får seg 100 venner og får gull medalje for så å slette alle sammen igjen uten at medaljen fjernes.
 

DeletedUser

Guest
Nei, de forsvinner ikke, medaljer forsvinner heller ikke. Om denne medaljen blir fjernet skal jeg ikke si noe om, da det kun er et forslag nå :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
støtter

støtter denne. fikk noen hundre fårespørsler på v12 når den begynte.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
blir jo spammet ned av venneforespørsler, ganske unødvendig medalje ja, støttes.
 
Topp