Nedstemt/ikke mulig Ta vekk venner medaljen

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kan man ikke heller lage en mulighet for å blokkere venneforespørsler? Evt alternativer som f.eks "bare stammemedlemmer kan sende" "bare allierte... osv osv

støttes :) det fins allerede at man kan blokke da, men då blokker man allesammen, så kunne vert greit med ein ekstra knapp for at stammemedlemmer og/eller allierte kunne sendt forespørsel
 

DeletedUser

Guest
Ja!

Den likte jeg! :) At man kan ha alternativ på om man skal få//sende vennerforespørseler. Altså at man kan bli venner med spillere utenfor stammen//alianse osv. Men at man f.eks. kan slå den av etc. for de som ønsker det for da slipper vi og bli plaget av andre spiller du ikke kjenner og som ikke er i stammen eller stammens alianse... Også sletter de deg etterpå uansett.. Ser ikke noe mening med det uansett..

Jeg fikk utrolig mange venneforespørseler på starten av Verden 12 og litt etter at jeg hadde fulgt med på dem og de hadde fått venner medaljen så slettet de alle de som de ikke kjente :hjelp:...
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra forslag, det er jo akkurat det samme som invitasjoner til stammer? Du kan også blokkere den om du ikke er interisert i å være med i noen stamme!
Støttes 120 %!
 
Topp