takk for alt Elite

DeletedUser

Guest
Nå syns jeg det er på plass med en hedringstråd til Elite og deres kamp for 1.plassen og all den motstanden dere har møtt.

nå kjenner ikke jeg historien så godt fra Yamato tiden og det men dere vant ihvertfall den kort sagt.

etter Yamato krigen oppstå AriCa og vi ble en bedre samlet allianse mot Elite. og det skjedde mange ulykkelige hendelser for Elite etter det. Lord sawyver ble grå kaziko ble innaktiv ol hendelser:p men Elite ofrtsatte å kjempe og sloss men etterhvert gikk mange av medlemmene deres leie og sluttet:p men de som var igjen fortsatte og fortsatte og selv når OIM merga med -Rome- og ganondorf slutta fortsatte dere.

man kan jo bare se på ODA en til Elite og da skjønner vi hvilken innsats og storstamme Elite har vært.
Elite har ca 1700 millioner ODA
AriCa har 1000 millioner ODA
-Rome- har 700 millioner ODA

så Elite har like mye ODA som -Rome- og AriCa til sammen og det sier en del.

trekker ikke frem ODD en men den er ikke dårligere.

tusen takk for kampen Elite dere har forbedret meg fra å være en som sendte adletog på 3min til 1 sek.

håper vi får en ny og bedre stamm opp fra asken av Elite.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
:D:D:D

Grei hedringstråd som ble latterliggjort av upassende smileys, konstant i utide.

Edit: Takk for det bond :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
om de smilyene ikke er med, så er det ikke bond94 som har skrevet tråden. det er liksom hans trademark.

men til topic;

Det blir spennende når v2s beste stamme gjennom tiden v2 har eksistert nå plutselig forsvinner.
Jeg er glad for at jeg fikk en liten måned i stammen og takker igjen for invitasjonen inn dit!
Skal forholde meg meget kort å si lykke til videre for de som slutter og kjemp med ære til de som fortsetter :)

Mvh Tbb
 

DeletedUser

Guest
De tisset i buksene av frykt da UGV ble med i krigen mot dem.
 

DeletedUser

Guest
Bra gjort sondre :)
Takker dere for krigen også selvom jeg ikke var i Elite mer enn 15-20 dager..
BRA JOBBA ELITE!
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ja jeg syns det er litt rart. Elite har vært min hovedfiende nesten hele min v2 tid. Hadde trodd det skulle føles mye bedre, men tror nok at dere vil bli savnet for den motstanden dere ga oss alle:D
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Savner,nei det gjør vi vel ikke:)Er jo dette vi har jobbet for,at Elite skulle forsvinne.
Kansje litt for tidlig kansje?
Uansett så har det vært artig med Elite,synd de fikk så mange innaktive brukere til slutt.
 

deisa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jepp ;/
Elite, Kommer hvert fall ALDRI til å glemme dem resten av min TW tid. :D

 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Farvell farvell.

Når det er sagt; nå har så mye tid gått vekk hvor vi har nestesten grått over Elites bortgang. Nå er det på tide å stå opp, ta på seg adlingsbuksene (jeg har de på iallefall nå) og få litt action? Dette er et krigsspill. For å sitere et gammelt indisk ordtak "Tid går ikke, tid kommer"!

-Skamper
 
Topp