Takk for meg!

DeletedUser

Guest
Haha :p
Tror jeg jaggu er det kjappeste comeback i TW.no's historie.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Spilte det først for noen år tilbake, men på grunn av min eventyrlige tørst etter simulering av kriger/rask action, så ble det nedprioritert. Tok det opp igjen nå for noen dager siden, og jeg ble vel det man kan beskrive som "tatt av vinden". Har nå spilt med søskenbarnet mitt online der både gårsdagen og dagen i dag har blitt donert til ekstremt mye hardcore spilling. Man blir riktignok litt lei etter 5 timer i strekk, så derfor tar jeg meg en 15-30min pause før jeg bare må løpe tilbake til maskinen for og utslette den jeg hadde planer om. Dessverre så er AI'en ganske dum til tider, så jeg skulle svært gjerne hatt noen andre jeg kunne spilt med/mot, litt mer selskap enn søskenbarnet mitt er da bare bra.

Så ja, skaff deg/dere CIV V/ny PC som drar det, absolutt verdt det. Er ikke vanskelig og sette seg inn i heller, tok søskenbarnet mitt bare 30min +/- når jeg forklarte det.
 

DeletedUser

Guest
Så ja, skaff deg/dere CIV V/ny PC som drar det, absolutt verdt det. Er ikke vanskelig og sette seg inn i heller, tok søskenbarnet mitt bare 30min +/- når jeg forklarte det.

Går ut fra at det ikke er så anderledes enn 4'ern. Spilt nummer 4 en stund med en mod som heter Rise of Mankind. Den imponerende moden kryrer spillet og tilfører det lille ekstra.

Imponerende grafikk på 5'ern.

Skal nok ikke se bort ifra at det kanskje blir et par runder Civ 5 i fremtiden Kenny ;)
 

kotto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Spilte det først for noen år tilbake, men på grunn av min eventyrlige tørst etter simulering av kriger/rask action, så ble det nedprioritert. Tok det opp igjen nå for noen dager siden, og jeg ble vel det man kan beskrive som "tatt av vinden". Har nå spilt med søskenbarnet mitt online der både gårsdagen og dagen i dag har blitt donert til ekstremt mye hardcore spilling. Man blir riktignok litt lei etter 5 timer i strekk, så derfor tar jeg meg en 15-30min pause før jeg bare må løpe tilbake til maskinen for og utslette den jeg hadde planer om. Dessverre så er AI'en ganske dum til tider, så jeg skulle svært gjerne hatt noen andre jeg kunne spilt med/mot, litt mer selskap enn søskenbarnet mitt er da bare bra.

Så ja, skaff deg/dere CIV V/ny PC som drar det, absolutt verdt det. Er ikke vanskelig og sette seg inn i heller, tok søskenbarnet mitt bare 30min +/- når jeg forklarte det.

TW-pause!!!! Bruker alltid mine pauser på TW... Vel, kjøpte civ 5 for ca 2 uker siden, da det var på steamsale. Har ikke satt meg helt fullstendig inn i det enda, men det virker kult :D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
For å si det sånn, jeg har sluttet, men vanlig TW. Spiller speeds og de HP jeg finner artig still.

Jeg ble missfornøyd med den lille teksten jeg hev sammen, skal få skrevet noe bedre etter jul
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Synes det står om civ 1,2,3,4 og nu 5 over hele forumet etter deg her kenn93x

Jeg har bare spilt CIV V av den serien, så det stemmer nok ikke. Begynner alderen og trekke ned hukommelsen, mister?

CIV V er også 75% off for øyeblikket, for de som vil prøve det :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Har det Kenneth ;) men jenter og strategigaming er en dårlig kombinasjon :D haha du får vel gi meg rundjuling en gang om du får lyst ;) <3
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Anytime babe, anytime. Du kan joine mid-game though, du tar bare over for en av AI spillerene som er i live. Easy peasy. Kjøpte alle expansionpacksa så nå er det full fres.


@Gåsegunnar

Det stemmer riktignok at jeg har benyttet forumet til å samle folk til Age of Empires II og Settlers III, men thats about it (AoE II slo ann, flere kjente som ble med der, b.la Lady Ibex, Magic Dude, Honour, Karmany, Tommy(Grim Reaper), Grimlock, Benjamin, Trym og en del andre. Hadde en del 4v4 matcher, det var hinsides gøy selv om det var litt drøyt til tider da vi satt fra kl 21.00 til både 05, 06 og 07.00 om morningene).
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hadde vært artig å få til et game med spillere fra TW da :D
 
Topp