==TB== vs =TO=

Status
Stengt for ytterligere svar.

holar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg sitter igjen med blandede følelser.

Det var ikke særlig gøy å være leder i =TO=, en stamme som den gang var under kraftige omorganiseringer.

Vi hadde hatt brudd med [AS], flere av de store spillerne var i ferd med å gå ut av stammen.

Vi slet med å skulle organisere stammen på nytt. Alt som hører med det å få en stamme på beina.

Så plutselig var vi i krig med en større stamme, en stamme vi i utgangspunktet ønsket å samarbeide med.

På det tidspunktet jobbet våre diplomater mot Domini, for å vurdere en allianse med dem.

Som stamme var vi svært glade for at Domini kom på banen. I krig finner en ut hvem som er ens venner.
Domini viste seg å være en god venn.

Jovisst beit vi fra oss i krigen, men vi ville ha slitt svært mye uten den uvurderlige hjelpen vi fikk.

Uansett, ==TB== var en dyktig stamme. De ble presset på flere fronter, og de holdt ut lenge. De ville nok ha klart seg en stund til.

Kartet har blitt svært forandret i vårt område. På en merkelig måte savner jeg ==TB==.

De var store, de var tøffe. De hadde baller.
De var brødre.

==TB==, dere vil bli savnet.
 

DeletedUser

Guest
Synd lederne hadde hatt planer om å slutte i lengre tider da:(
Ellers hadde ikke dere vunnet nei;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vil si han var seriøs, hertugen sluttet å spille og bestemte seg for å legge ned stammen. =TO= var aldri i nærheten av å ta ==TB==
Det var ikke bare =TO= som var i krig mot ==TB== min venn :)

xXxXx på 15.03. kl 14:58
hei, kan eg joine stammen?
eg hadde meir poeng før og skal komme meg opp igjenn.
eg var ein av TB medlemene og har dermed rik med erfaring.

Torquemada på 15.03. kl 14:59
Nei, vi rekrutterer ikke.

xXxXx på 15.03. kl 15:03
eg trenger ein stamme. er med jks6. han sa du var grei. eg vi gjere alt for stammen. som eg altid gjer for alle stammene mine.

Torquemada på 15.03. kl 15:04
Gi meg en god søknad, så skal jeg vurdere det.

xXxXx på 15.03. kl 15:10
hei, eg ønsker og vere med i deres stamme.
eg har spilt TW ein god stund. da eg startet i TW var det bare på grunn av nokon venner viste meg det. men så ble eg meir og meir avhangig.
eg er no per i dag litt knekt og er på vei opp igjenn. eg øngker inn i deres stamme fordi dere er sterkes av alle stammer i mit område. eg var i TB og kom i krig med dere. det var ein hard kamp og vi inså vi tapte. men vi gammle TB medlemer har ein god egenskap og det er at vi forsat holder mote oppe. vi har flere gode egenskaper og da. eg har følt TB i lengre tid og har vokst opp der. men ein av mine første stammer var kowl eller noko sån som var ner slek med domini så eg husker. eller har eg alltid kjempet med mine naboer og prøvd og hold eit samerbeid med folk innen og utenfor stammen.

xXxXx på 15.03. kl 15:19
kan eg vere med i stammen?

Torquemada på 15.03. kl 17:45
Vi har diskutert litt i stammen, og vi kom frem til at du ikke falt innenfor det vi krever av et medlem av vår stamme.

xXxXx på 15.03. kl 17:59
så dere ønsker ikkje meg:( neivel. er ikkje mykje eg kan gjere med det vel.

Torquemada på 15.03. kl 17:59
Dessverre ikke nei.

xXxXx på 15.03. kl 18:00
oki, respekterer det.

Og her kommer tidligere medlemmer av stammen krypende til Domini... :rolleyes:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Domini er ganske litt selvsikre ser jeg. Er ikke dette første gang som stamme, mange av dere spiller for første gang. Dere gjør det bra til å være det, men noen veteran stamme er det nok ikke.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Domini er ganske litt selvsikre ser jeg. Er ikke dette første gang som stamme, mange av dere spiller for første gang. Dere gjør det bra til å være det, men noen veteran stamme er det nok ikke.
Og poenget ditt er? Vi gjør det like bra som alle andre toppstammer.

Definér "veteranstamme" er du snill, ser ut som du vet mye om dette temaet.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er fremdeles en del urutinerte folk i stammen din, en del spillere som ikke har all verden av erfaring. Er nok litt for tidlig for å kalle dere selv for en topp stamme. Dere har litt svak OD-A rank, dere har ikke blitt satt på noe stor defensive prøver. Eneste som er igjen i V2 som veteranstammer er Elite og AriCa (som dessverre er alt for få.) Serveren er en god del ubalansert nå:p
 

DeletedUser

Guest
Ved mindre de som dro til LAW starter krig igjen med =TO= men som LAW...
:rolleyes:

Krig går vi ikke til. Men =TO= er vanlige rødbyer på kartet. Det vil si at sporadisk adling kan forekomme.

Hvis de gjør det blir de stoppet nokså fort skal jeg love deg...


Jeg stopper ikke sporadisk adling av enkelte =TO= spillere dersom det skulle være gunstig for ett av mine medlemmer.

Er fremdeles en del urutinerte folk i stammen din, en del spillere som ikke har all verden av erfaring. Er nok litt for tidlig for å kalle dere selv for en topp stamme. Dere har litt svak OD-A rank, dere har ikke blitt satt på noe stor defensive prøver. Eneste som er igjen i V2 som veteranstammer er Elite og AriCa (som dessverre er alt for få.) Serveren er en god del ubalansert nå:p

Har -Rome- blitt satt på "store defensive prøver"?

Man kan i prinsippet være så god man vil, men poenget er at man må være aktiv. Noe Domini så absolutt er!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er fremdeles en del urutinerte folk i stammen din, en del spillere som ikke har all verden av erfaring. Er nok litt for tidlig for å kalle dere selv for en topp stamme. Dere har litt svak OD-A rank, dere har ikke blitt satt på noe stor defensive prøver. Eneste som er igjen i V2 som veteranstammer er Elite og AriCa (som dessverre er alt for få.) Serveren er en god del ubalansert nå:p

Stort sett alle stammer har en del urutinerte folk, get over it. Jeg har ikke all verden av erfaring, men jeg gjør det bra likevel.

Så det du sier er at LAW ikke er en topp-stamme, og at LAW har svak ODa?

Vi har ca. like mye ODa som LAW i forhold til poeng.

Og igjen, definér veteranstamme.


Jeg stopper ikke sporadisk adling av enkelte =TO= spillere dersom det skulle være gunstig for ett av mine medlemmer.

Så det du mener er at du driter i det faktum at de er våre allierte?

I så fall er det noe respektløst fra din side.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
xXxXx på 15.03. kl 14:58
hei, kan eg joine stammen?
eg hadde meir poeng før og skal komme meg opp igjenn.
eg var ein av TB medlemene og har dermed rik med erfaring.

Torquemada på 15.03. kl 14:59
Nei, vi rekrutterer ikke.

xXxXx på 15.03. kl 15:03
eg trenger ein stamme. er med jks6. han sa du var grei. eg vi gjere alt for stammen. som eg altid gjer for alle stammene mine.

Torquemada på 15.03. kl 15:04
Gi meg en god søknad, så skal jeg vurdere det.

xXxXx på 15.03. kl 15:10
hei, eg ønsker og vere med i deres stamme.
eg har spilt TW ein god stund. da eg startet i TW var det bare på grunn av nokon venner viste meg det. men så ble eg meir og meir avhangig.
eg er no per i dag litt knekt og er på vei opp igjenn. eg øngker inn i deres stamme fordi dere er sterkes av alle stammer i mit område. eg var i TB og kom i krig med dere. det var ein hard kamp og vi inså vi tapte. men vi gammle TB medlemer har ein god egenskap og det er at vi forsat holder mote oppe. vi har flere gode egenskaper og da. eg har følt TB i lengre tid og har vokst opp der. men ein av mine første stammer var kowl eller noko sån som var ner slek med domini så eg husker. eller har eg alltid kjempet med mine naboer og prøvd og hold eit samerbeid med folk innen og utenfor stammen.

xXxXx på 15.03. kl 15:19
kan eg vere med i stammen?

Torquemada på 15.03. kl 17:45
Vi har diskutert litt i stammen, og vi kom frem til at du ikke falt innenfor det vi krever av et medlem av vår stamme.

xXxXx på 15.03. kl 17:59
så dere ønsker ikkje meg neivel. er ikkje mykje eg kan gjere med det vel.

Torquemada på 15.03. kl 17:59
Dessverre ikke nei.

xXxXx på 15.03. kl 18:00
oki, respekterer det.



Det var ikke alle som viste at lederne skulle slutte, og at det var derfor stammen ble oppløst.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp