The Battle of k44

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
heyhey mindre snipesnakk(heahea clever), og mer VA vs WAW-snakk

Blir vel ikke tatt så mye byer nå i freden :(
 

DeletedUser

Guest
hehe

dere sammarbeidet bra der ;) skal ærlig innrømme det . men litt flaks hadde dere med den byen ;) hele planen var og readle som gikk i vasken da søvnen kom og slakta meg :D
 

DeletedUser

Guest
men så skal det sies at dette var en readling av dere ;) jeg tok byen , så klarte og ta den tilbake ;) men godt jobbet var det .
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Uansett (det er norsk og betyr hold kjeft om ting som ikke er relevant til temaet i tråden, Svineinfluensa. Or to sugarcoat it: Vennligst lag en egen tråd elns :) ) så ble vel et par WAW-byer midlertidig redda av denne freden. Uflaks, sa Severin Suveren. Menmen, vi tar dem senere :) Nå nyter vi "ferien" og er glad for at vi hadde plenty med kø i byene. Flaks, sa Severin Suveren.

Og nei, jeg liker egentlig ikke å sugarcoat'e ting. (Hva er det norske uttrykket for det? Noen som kan hjelpe meg her?)
 

DeletedUser

Guest
Come on... Topic folkens. Er nok av interessante ting å diskutere om dere ikke skal gå helt off topic.
 

DeletedUser

Guest
De kan jo være hyggelige og greie og poste f.eks "tastaturet mitt smeltet så jeg kunne ikke snipe togene deres som SUGDE BTW LOL N00BZ" og så kan de ha med et bilde som bevis som f.eks det her
853321.jpeg


Det er sånt vi trenger på forumet for å skape god diskusjonskultur.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Waw suger BISH!!!

Ballen (sånn man har i debattgrupper på grunnskolen) er din brro

Du tar feil. WAW suger ikke i det hele tatt, og jeg synes det er totalt irrelevant av deg å påstå at WAW suger. Hva baserer du det på? Vi er en seriøs stamme med erfarne spillere som spiller for å nå langt. Men like viktig er det å ha det morsomt og sosialt sammen. Selv om dere leder statsen har det ingenting å si, for vi er fortsatt større enn dere og kommer til å vinne denne krigen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror det var WAW som forårsaket serverene til å tilte, fordi vi kjørte over dem så kraftig. Hadde det ikke vært for serverkrasjene, hadde dere ikke vært størst i poeng!
 

DeletedUser

Guest
Du tar feil. WAW suger ikke i det hele tatt, og jeg synes det er totalt irrelevant av deg å påstå at WAW suger. Hva baserer du det på? Vi er en seriøs stamme med erfarne spillere som spiller for å nå langt. Men like viktig er det å ha det morsomt og sosialt sammen. Selv om dere leder statsen har det ingenting å si, for vi er fortsatt større enn dere og kommer til å vinne denne krigen.

Det kan så være men Deus. er leder for VA og Gud over verden 7. Så suck it.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Du kan ikke prakke din religion på oss! Dette er et fritt land og vi har rett til å tro hva vi vil, si hva vi vil og bli adlet så mye vi vil!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp